abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34418531
Wat heb ik daar een hekel aan zeg. Ben ik met onze hond aan het lopen en dan kom ik weer van die mensen tegen die hun hond ALTIJD aan de riem hebben. Waarom doen die mensen dat? Ik vind t zielig! een hond moet gewoon even lekker kunnen rennen enzo! Meestal hebben ze dan ook nog maar een lijntje van een meter of twee.

Natuurlijk snap ik t wel als mensen een dikke pittbull oid hebben dat ze hem niet van de riem afhalen, maar dat soort honden zie ik hier nooit.

Zelfde geldt voor mensen die hun katten nooit naar buiten laten, ook zielig!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:24:40 #2
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34418573
Honden moeten ook aan de lijn en katten zijn huisdieren
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_34418797
Ik doe mijn hond aan een touw met een lus
pi_34418825
Ik heb een rolriem van 10 meter en dat is voor een bull zat
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_34418837
Die van ons komt dan binnen no time onder een fiets of auto terecht. En das niet gezond voor zo'n klein kutding. Vandaar
pi_34418893
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef Marruk het volgende:
Die van ons komt dan binnen no time onder een fiets of auto terecht. En das niet gezond voor zo'n klein kutding. Vandaar
Laat je em ook niet los als je door t bos ofzo loopt?
pi_34419023
Onze hond bijt snel vreemde mensen. En sommige mensen willen hem aaien als je met hem aan het wandelen bent. Als je hond dan losloopt en hij bijt die mensen, dan is dat toch knap lullig, vooral als het kleine kinderen zijn. Dan kun je wel sorry zeggen maarja, het is dan wel gebeurd.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:42:17 #8
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_34419222
Mijn kat komt nooit buiten, met uitzondering van het balkon.
Hij weet niet beter.
Ik heb dan ook nooit gezeik van buren over kattepis of poep.
En hij kan ook niet worden doodgereden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_34419322
Bij zijn normale wandelroute altijd vast. Anders is ie er zo vandoor en gaat hij de weg op. In bossen en op het strand is hij altijd los.
pi_34419355
Aders moet ik weer zo'n poedeltje (of ander klein soortige honden) tussen de spaken van me fiets uit schrapen.....
pi_34419433
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef kikoooooo het volgende:
Sorry, ik zal haar zeggen jouw tuin te gebruiken als kattenbak.
pi_34419572
quote:
Wat heb ik daar een hekel aan zeg. Ben ik met onze hond aan het lopen en dan kom ik weer van die mensen tegen die hun hond ALTIJD aan de riem hebben. Waarom doen die mensen dat? Ik vind t zielig! een hond moet gewoon even lekker kunnen rennen enzo! Meestal hebben ze dan ook nog maar een lijntje van een meter of twee.

Natuurlijk snap ik t wel als mensen een dikke pittbull oid hebben dat ze hem niet van de riem afhalen, maar dat soort honden zie ik hier nooit.

of van die mensen die altijd hun hond los laten lopen ook als het niet verstandig is
tuurliujk moeten honden los kunnen lopen maar sommige mensen doen dat in verband met veiligheid liever in het bos
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_34419747
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

of van die mensen die altijd hun hond los laten lopen ook als het niet verstandig is
tuurliujk moeten honden los kunnen lopen maar sommige mensen doen dat in verband met veiligheid liever in het bos
Hier bij het meer, waar in velden of wegen geen auto te bekennen valt, lopen die beesten ook aan de riem. En dat vind ik zielig! zeker als die honden lekker willen rennen met andere honden.
pi_34419770
Wat dacht je van omdat het verboden is om honden los te laten lopen op plekken waar niet expliciet staat aangegeven dat het mag?
pi_34419789
Trouwens weinig zieligs aan. Stoeien en gekdoen kunnen mijn honden in huis, met elkaar.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:01:35 #16
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_34419889
onze hond is psychopathisch, vandaar
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_34419919
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Trouwens weinig zieligs aan. Stoeien en gekdoen kunnen mijn honden in huis, met elkaar.
Maar uitrausen kan ie niet in huis en ook niet aan de riem.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:05:50 #18
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_34420015
quote:

Je krijgt er gewoon een boete voor als je je hond niet aan de riem hebt hoor
En daar heb ik dan weer een hekel aan
Ik hoor alleen maar bla bla bla
pi_34420069
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:02 schreef kikoooooo het volgende:
Maar uitrausen kan ie niet in huis en ook niet aan de riem.
Tuurlijk wel. Mijn honden mogen in huis rausen wat ze willen. En met een uitrekriem kan het ook aan de riem. Doerak rent regelmatig als een idioot keihard rondjes om mij heen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:13:19 #20
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_34420255
Niets zielig aan. Ik ga altijd met de hond wandelen in de weiden vlakbij en als ik hem zou laten loslopen dan mag ik er de hele dag achterlopen.
Bezie het als een voorzorgsmaatregel. En ik red zo het leven van alle fazanten, konijnen etc die daar massaal rondhossen.
Jusqu'ici tout va bien
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:14:51 #21
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_34420305
Mensen die die schijtbakken niet aan de lijn hebben
There IS no global warming -- The Matrix
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:15:57 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34420334
eensch; mijn katten mochten altijd naar buiten

en zelfs mijn nijntjes hebben niet eens een kooi, maar huppelen los door mijn huis en slapen of in mijn bed of lekker op de overloop
pi_34420404
Zag eerst een groep hondenliefhebbers nog geen twee meter van het bord 'honden aan de lijn' hun hond los laten lopen. Kutbeesten lopen je ook nog omver als je niet uitijkt. Daar erger ik me dan weer aan. Of nou ja, ik zou er nooit een topic over openen.
pi_34420433
Honden moeten aan lijn.
Zelf heb ik ook een hond. Ja laat die wel eens los lopen.
Maar heb ook hond gehad waarmee dat gewoon weg niet kon. Hij luisterde altijd behalve als die los liep, dus dan houd het op. Maar als ik dan na bos ging nam ik altijd riem mee van meter of 20.

Mijn schoonouders laten hond ook niet los omdat die onwijs bangerig is. Als ze die los zouden laten lopen, en hij zou ergens van schrikken heb je kans dat die weg zou rennen omdat die bang zou zijn.

Veel mensen laten hun hond dus ook niet los omdat ze reden voor hebben.
*Klik als je durf* Niet klikken als je snel bang bent!!!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:26:39 #25
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_34420660
Mensen moeten geen dieren in huis halen.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')