Laat je em ook niet los als je door t bos ofzo loopt?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef Marruk het volgende:
Die van ons komt dan binnen no time onder een fiets of auto terecht. En das niet gezond voor zo'n klein kutding. Vandaar
Sorry, ik zal haar zeggen jouw tuin te gebruiken als kattenbak.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef kikoooooo het volgende:
Zelfde geldt voor mensen die hun katten nooit naar buiten laten, ook zielig!
of van die mensen die altijd hun hond los laten lopen ook als het niet verstandig isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef kikoooooo het volgende:
Wat heb ik daar een hekel aan zeg. Ben ik met onze hond aan het lopen en dan kom ik weer van die mensen tegen die hun hond ALTIJD aan de riem hebben. Waarom doen die mensen dat? Ik vind t zielig! een hond moet gewoon even lekker kunnen rennen enzo! Meestal hebben ze dan ook nog maar een lijntje van een meter of twee.
Natuurlijk snap ik t wel als mensen een dikke pittbull oid hebben dat ze hem niet van de riem afhalen, maar dat soort honden zie ik hier nooit.
Hier bij het meer, waar in velden of wegen geen auto te bekennen valt, lopen die beesten ook aan de riem. En dat vind ik zielig! zeker als die honden lekker willen rennen met andere honden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
of van die mensen die altijd hun hond los laten lopen ook als het niet verstandig is
tuurliujk moeten honden los kunnen lopen maar sommige mensen doen dat in verband met veiligheid liever in het bos
Maar uitrausen kan ie niet in huis en ook niet aan de riem.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Trouwens weinig zieligs aan. Stoeien en gekdoen kunnen mijn honden in huis, met elkaar.
Je krijgt er gewoon een boete voor als je je hond niet aan de riem hebt hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef kikoooooo het volgende:
Wat heb ik daar een hekel aan zeg. Ben ik met onze hond aan het lopen en dan kom ik weer van die mensen tegen die hun hond ALTIJD aan de riem hebben. Waarom doen die mensen dat? Ik vind t zielig! een hond moet gewoon even lekker kunnen rennen enzo! Meestal hebben ze dan ook nog maar een lijntje van een meter of twee.
Natuurlijk snap ik t wel als mensen een dikke pittbull oid hebben dat ze hem niet van de riem afhalen, maar dat soort honden zie ik hier nooit.
Tuurlijk wel. Mijn honden mogen in huis rausen wat ze willen. En met een uitrekriem kan het ook aan de riem. Doerak rent regelmatig als een idioot keihard rondjes om mij heen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:02 schreef kikoooooo het volgende:
Maar uitrausen kan ie niet in huis en ook niet aan de riem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |