hoezo zaterdag weer. morgen zul je bedoelenquote:
ik alleen op zaterdag!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:09 schreef tuut84 het volgende:
[..]
hoezo zaterdag weer. morgen zul je bedoelen
hoezo dat danquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:09 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik alleen op zaterdag!(ben aant matigen he
)
normaal was het iedere donderdag vrijdag zaterdag bier....maar aangezien mijn brakheid de volgende morgen niet meer te harde was...heb ik het maar op de zaterdag gehoude... (ik drink namelijk nogal veel......bier tjah kan er geen genoeg van krijgequote:
ik lust m ander ook wel graagquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
normaal was het iedere donderdag vrijdag zaterdag bier....maar aangezien mijn brakheid de volgende morgen niet meer te harde was...heb ik het maar op de zaterdag gehoude... (ik drink namelijk nogal veel......bier tjah kan er geen genoeg van krijge)
Ik drink het elke dagquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:09 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik alleen op zaterdag!(ben aant matigen he
)
2 3 dagen in de week heb ik rust. voor de rest is het elke dag raakquote:
jou vind ik lief. jij gooit m'n topic nie dichtquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
Damn had ik maar wat bier gekocht vandaag
dan moet je morgen maar weer naar de winkel gaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
Damn had ik maar wat bier gekocht vandaag
aaah nee je verneukt m'n topicquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Bakkes het volgende:
Kut bier. Kut topic.
Zo, ik trek me een Dommelschje open.
Die taak behoort alleen Stof enzo toequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef tuut84 het volgende:
[..]
jou vind ik lief. jij gooit m'n topic nie dicht
als die maar niet komt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die taak behoort alleen Stof enzo toe
daarom staat het ook laag in de veringquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef Roellio het volgende:
Hmmz.... Dat aanhangertje in de OP lijken me lege kratten. Zo'n klein klote-aanhangertje trekt zo'n lading bier volgens mij écht niet.
klopt. die zijn op een zaterdag avond in deze tent opgezopen. deze jongens waren aan het draaien met een geheimzenderquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef Roellio het volgende:
Hmmz.... Dat aanhangertje in de OP lijken me lege kratten. Zo'n klein klote-aanhangertje trekt zo'n lading bier volgens mij écht niet.
Bier is plezierquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef tuut84 het volgende:
[..]
jou vind ik lief. jij gooit m'n topic nie dicht
wel leuk als je dat op de snel weg voor bij ziet rijdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:19 schreef Roellio het volgende:
haha. goa is op msn johquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Gut doar hej hem ook
jiggquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:30 schreef jiigg het volgende:
Bacooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |