de blz is verplicht, wat vul ik daar dan in?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:57 schreef Lois het volgende:
Bankeinzug is gewoon een overboeking.
Kontonummer = rekeningnummer
BLZ= een herkenningsnummer wat alleen gebruikt wordt bij Duitse banken
Bank= naam van de bank.
Duidelijk zo?
(en ik sleep deze even mee naar WGR)
jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef Lois het volgende:
Gaat het om de gegevens van je eigen rekening? Dan zou ik 000 doen ofzo, nederlandse banken hebben geen bankleitzahl.
heb ik idd gedaan, alleen die paste niet in het vakje waar ik hem in moest vullenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:13 schreef Dizzytal het volgende:
IBAN is het internationale bank rekeningnummer, je eigen IBAN kun je hier nakijken:
http://www.ibannl.org/frame.html
Dat versnelt de overboeking en geeft veel minder fouten.
nee, zaten geen spaties tussen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:20 schreef Lois het volgende:
IBAN moet je op formulieren e.d. invullen zonder spaties, dat zal misschien het probleem zijn geweest?
nee, je begrijpt het verkeerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:49 schreef Lonestarr101 het volgende:
Als ik het goed begrijp heb je iets gekocht van een duitser die je zo'n rood met geel overschrijvingsformulier heeft gestuurd? Waarom maak je het niet over via internetbankieren? Je neemt kontakt met hem op en vraagt z'n iban en bic, en maakt het over ovv betalingskenmerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |