Niet meer, onder de douche gaan doet wonderen. Probeer het ook eensquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef mazaru het volgende:
U riekt
Nee, iets van elbo busreizen uit heino ofzo. Geen idee waar het ligt maar niet echt in de buurt van Oldenzaal waar ik naar school ga maar goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef FHR het volgende:
't Streek in Ede?
Ha, ik was jullie voorquote:
Hmm probeer het nog eens, en nu met zeep, misschien kan dat je natuurlijke stank verwijderenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Niet meer, onder de douche gaan doet wonderen. Probeer het ook eens![]()
http://www.elbobus.nl/quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee, iets van elbo busreizen uit heino ofzo. Geen idee waar het ligt maar niet echt in de buurt van Oldenzaal waar ik naar school ga maar goed![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
Klacht: Stomme onwetende buschauffeur die niet weet hoe die kankerkachel van zijn eigen bus werkt waardoor de hele bus stinkt![]()
We vertrokken om 6 uur 's ochtend en waren on half 9 thuis. Skiën was van 10 uur tot half 4 dus...quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoelang ben je dan wezen skieeen, een halve dag ofzo ?
Kan me herinneren dat je gisteren en eergisteren gewoon op FOK aan het posten was...
Ja, dat werkte bij onze bus niet echt want iedereen begon alleen maar knettershard te zeiken, op de stop nam iemand zelfs een een heel brok sneeuw mee waar mee werd gegooid. Dus echt rustig werd het er niet vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]Hij zei 'kankerkachel'
OT: ja kut. Het schijnt dat buschauffeurs dat ook wel eens express doen, op de terugweg van een schoolreisje ofzo de verwarming ff lekker opstoken zodat het hele zooitje in slaap valt en hij er geen last meer van heeft
En wie kan dat weer schoon gaan maken? Juistquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
We vertrokken om 6 uur 's ochtend en waren on half 9 thuis. Skiën was van 10 uur tot half 4 dus...
[..]
Ja, dat werkte bij onze bus niet echt want iedereen begon alleen maar knettershard te zeiken, op de stop nam iemand zelfs een een heel brok sneeuw mee waar mee werd gegooid. Dus echt rustig werd het er niet van
En daar word niets over gezegd door de leraren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
We vertrokken om 6 uur 's ochtend en waren on half 9 thuis. Skiën was van 10 uur tot half 4 dus...
[..]
Ja, dat werkte bij onze bus niet echt want iedereen begon alleen maar knettershard te zeiken, op de stop nam iemand zelfs een een heel brok sneeuw mee waar mee werd gegooid. Dus echt rustig werd het er niet van
volgens mij had je dezelfde bus/buschauffeur als waar ik een keer mee naar winterberg ben geweestquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
Maar toen kwam de terugreisVervloekt, het leek wel een sauna!! Echt de verwarming stond volgens mij op zijn allerhoogst en het was zo'n 30 graden ofzo als het niet meer is. Naar meerdere verzoeken om de verwarming lager te zetten besloot onze buschauffeur maar te zeggen dat hij niet wist hoe het werkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |