Zucht... eentje die het duidelijk niet begrijpt dus.. moeilijk he zo een simpele reclame volgen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:15 schreef greatgonzo het volgende:
als je de ene dag patat eet en de andere dag pizza en chips zit je toch ook weer in balans
Inderdaad: wat heb je gegeten (energie tot je nemen: artikelen op voorraad) en wat voor activiteiten heb je ondernomen (hoeveel energie heb je verbruikt: artikelen die verkocht zijn). Is dat in balans, dan is er niets aan de hand. Is die balans er niet, dan compenseer je dat of door minder te gaan eten of door meer te gaan sporten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:21 schreef ThE_ED het volgende:
Een balansdag is bij een bedrijf/winkel toch gewoon dat je bij de kwartaal/jaar afsluiting de voorraad controleert met de verkopen etc. ? Dat wordt "balansen" genoemd.
Dat kan, maar betekent wel dat jij op je 35ste moddervet gaat worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ik doe niets fysieks inspannends behalve fokken en toch blijf ik slank, het kan dus wel
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:21 schreef ThE_ED het volgende:
Een balansdag is bij een bedrijf/winkel toch gewoon dat je bij de kwartaal/jaar afsluiting de voorraad controleert met de verkopen etc. ? Dat wordt "balansen" genoemd.
Nu misschien, maar mannen hebben de neiging om op latere leeftijd (rond de 30-35) aardig wat vet vast te houden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:51 schreef ThE_ED het volgende:
Ik betwijfel het. Trouwens, een paar kilotjes erbij zou best mogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |