Dat is toch een halve neger?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
Jett.
ik moest lachenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef dutchmage het volgende:
hey mijn topic.. wat doe je.. ja goed idee.. als alle negers zich hier melden, dan kan een mod m opslot doen, en hebben we negers in een topic opgesloten![]()
quote:
is staat wie is een neger, niet wie heeft een neger in zichquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
Jett.
Neh.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef Chowi het volgende:
Potentieel neger-bash-topic.
Mên, haar kut is net een vluchtelingenkamp, dat vind ik neger genoeg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef Herald het volgende:
[..]
is staat wie is een neger, niet wie heeft een neger in zich
psst.. volgens mij zit er een filter op...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef MrBean het volgende:
Fok lijkt me een beetje te blank, daarom.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:51 schreef TC03 het volgende:
dWc_RuffRyder is algemeen geaccepteerd als een neger.
En dat in onzinquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef MrBean het volgende:
[..]
Neh.
Gewoon. Ik was benieuwd wie hier op fok nou een neger is.
Elk woord uit uw mond, mijnheer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef MrBean het volgende:
Heb ik wat verkeerds gezegd?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
Mên, haar kut is net een vluchtelingenkamp, dat vind ik neger genoeg.
Ah! Dat is alvast 1!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:51 schreef TC03 het volgende:
dWc_RuffRyder is algemeen geaccepteerd als een neger.
wiequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
Wat dacht je van Alberto.
jajajajajajajajajajajajajajaquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef dutchmage het volgende:
ik ken nog een mop over een neger en zijn vrouw en blanke zoontje.. wie wil m horen..?
ik moet dWc_RuffRyder op msn altijd aanspreken met Mastah Niggah Pimpquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:05 schreef MrBean het volgende:
of stoot ik mensen tegen het hoofd dat ik neger zeg ipv "medekleurling" oid.
MSN liefdes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:07 schreef Herald het volgende:
[..]
ik moet dWc_RuffRyder op msn altijd aanspreken met Mastah Niggah Pimp
Nu ik je toch zie (quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
Danny.
komt een neger met zijn vrouw en zoontje bij de dokter..quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
jajajajajajajajajajajajajaja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:09 schreef dutchmage het volgende:
[..]
komt een neger met zijn vrouw en zoontje bij de dokter..
de neger zegt,
Dokter ik vermoed dat mijn vrouw is vreemd gegaan, aangezien onze zoon blank is..
ik wil een DNA test..
zo gezegd.. zo gedaan.. en wat blijkt het is toch echt zijn zoontje, dus de dokter gaat op onderzoek uit, en vraagt aan de vrouw of ze zich wil ontkleden
De vrouw doet dat en de dokter inspecteert de boel grondig..
hij komt tot de conclusie dat de vrouw wel een ontzettende grote scheur heeft
nadat hij klaar is met inspecteren, vraagt hij hetzelfde aan de man
en ook bij de man komt hij tot de conlusie dat negers eigenlijk altijd liegen, en dat kuiltje op het strand alleen maar schijn is..
nadat hij klaar is vraagt hij aan de man en de vrouw om te gaan zitten..
De dokter zegt,
ik ben er achter gekomen wat het probleem is... en hij zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
antwoord aub
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
Niet. Ik heb nu een baan enzo. Zonder internet. En een leven. Ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu ik je toch zie (), wanneer ga je KLB weer moderen?
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niet. Ik heb nu een baan enzo. Zonder internet. En een leven. Ofzo.
quote:Aantal posts: 118764 (gemiddeld 62 per dag)
kijk daar! het is een NooBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |