Denk je dat hij Lucille's afwijking bedoelde?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:42 schreef thaleia het volgende:
Zeker weer een geintje van Michiel
day heet een zitkuil... topic opgeruimd. De standaard grapjes over Lingo kennen we nu welquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
Zitgat, dat is wat Duitsers 's zomers in ONZE stranden graven.
het is sinds Lucille presenteert JPquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:42 schreef thaleia het volgende:
Zeker weer een geintje van Michiel
Klikquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
19 letterwoordenlingo is pas tof!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef Sjengdanny het volgende:
Dat lees je wel vaker in Lingo topics "Ik kwam toevallig..." Volgens mij kijken ze het gewoon iedere dag.
Het gat waar je op zit?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:05 schreef MaddoxX het volgende:
Wtf is een zitgat :/ omfg
Raamnegersquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef BSE-kippetje het volgende:
Heb bij het 10-letterwoord ook weleens "Peuteraars" meegemaakt.![]()
Rondneukersquote:
En we hebben een nieuw woord! Welliswaar geen 10-letters maar wel raar!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:32 schreef 2609 het volgende:
presentatorice
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:32 schreef 2609 het volgende:
logisch met die slet als presentatorice
grappig?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef Furious het volgende:
Waarom zijn mijn supergrappige GROEN!!!!![]()
![]()
posts verwijdert?
.
Flauw hoor.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef Furious het volgende:
[..]
En we hebben een nieuw woord! Welliswaar geen 10-letters maar wel raar!
Moet je altijd dom reageren op mijn posts? Het begint erop te lijken dat je niets anders kan. Verhip.quote:
dat is 1 of andere film jonge en ik ga die niet kijken ik kijk die op sbs6 lekker knallenquote:
Jij roept het slechte in mij opquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Moet je altijd dom reageren op mijn posts? Het begint erop te lijken dat je niets anders kan. Verhip.
Nieuwsflash.
Die rotkoppen in jouw userpic ook. Kun je die niet eens een keer vervangen ofzo? Vooral die ene met dat pijpbekje werkt ernstig op m'n zenuwen.quote:
dat is joss stone hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Die rotkoppen in jouw userpic ook. Kun je die niet eens een keer vervangen ofzo? Vooral die ene met dat pijpbekje werkt ernstig op m'n zenuwen.
Hey je gaat toch niet zomaar over iemands zusje beginnen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Die rotkoppen in jouw userpic ook. Kun je die niet eens een keer vervangen ofzo? Vooral die ene met dat pijpbekje werkt ernstig op m'n zenuwen.
Onderhand alweer iemands moeder waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey je gaat toch niet zomaar over iemands zusje beginnen!
Dudequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Douche doe e nie.
Ik houd van korsten.
Ik heb ook aambeien, wil je ze zien?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef BSE-kippetje het volgende:
watquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef Furious het volgende:
[..]
En wat jou betreft...... ... ........ .. ja.
Is dat hetzelfde als een pulkert?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef BSE-kippetje het volgende:
Dat zijn mannen die peuters "doen"quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:54 schreef Furious het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een pulkert?![]()
Ik vind dat Lucille het heel goed doet. Niets mis mee, alhoewel ze een enorme kletstante is. Dat heb ik ondervonden toen ik gekluisterd was aan Puzzeltijd, Get The Picture en Smarttest.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:32 schreef 2609 het volgende:
logisch met die slet als presentatorice
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |