Ik ook niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef Skazminko het volgende:
Ik zie niets vreemds aan je mengpaneel, of ligt dat aan mij?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef Skazminko het volgende:
Ik zie niets vreemds aan je mengpaneel, of ligt dat aan mij?
Ahha, ze hebben al je knopjes en schuifdingetjes eraf gehaald. Waarom?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Jonathon het volgende:
de krassen zie je idd niet op de foto..
Normaal ziet hij er zo uit
[afbeelding]
Hij ligt helemaal uit elkaar, zo hoor je een product zeker niet terug te krijgen en al helemaal niet onder de beschadigingen.
[..]
Ik heb zo het vermoeden ( denk ook maar watquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:44 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ahha, ze hebben al je knopjes en schuifdingetjes eraf gehaald. Waarom?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:44 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ahha, ze hebben al je knopjes en schuifdingetjes eraf gehaald. Waarom?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:45 schreef rucksichlos het volgende:
Waar is dit garantie verhaal de schuld van Feedback?
Ik heb overigens alleen maar positieve ervaringen met feedback.
Wel schandalig van audioXL overigens en ik zou het er zeker niet bij laten zitten.
Misschien een brief aan de consumentenbond, radar of kassa een idee?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef tsjsieb het volgende:
Maar je bent dus al teruggeweest naar feedback met de opmerking dat het niet waar is dat er drank over heen gegaan is en dat overspanning geen mogelijkheid is, wat je natuurlijk kunt aantonen...?
quote:
Ja en? Heb JIJ daar problemen mee dat HIJ DE BAAS IS? Nou nou....NOU!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:29 schreef Tobbes het volgende:
Proffelsionele manier van converseren heeft die 'baas'
quote:Geplaatst: 26 Jan 2006 17:42 Onderwerp:
Het is al weer een tijdje geleden dat er bij de lokale radio een stukje stond van Zoetermeer FM, die een niet werkende straalverbinding had gekocht.
Een hoop BLA BLA gemaakt op dit forum, maar ook via de OLON webserver.
Omdat er meerdere klachten kwamen, en ZFM dus niet alleen stond merkte je dat er aardig over gepraat werd.
Na veel discussie en geroddel hebben ze eindelijk wat vergoed gekregen.
Dus hier kan je de conclusie uit halen om veel op forums te praten, zet het op de OLON server, en hebben ze in Belgie geen forum.
Negatieve reclame helpt echt.
Trouwens, dat IC kan statisch stuk gaan, bijvoorbeeld een PC aansluiten die op een niet geaard stopcontact staat enz.
Hint, gebruik altijd randaarde, niet aanwezig, maak het dan.
Succes met de voortgang.
Mark
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:43 schreef xman het volgende:
[..]
Ja en? Heb JIJ daar problemen mee dat HIJ DE BAAS IS? Nou nou....NOU!!!!![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:58 schreef Skv het volgende:Radar-voer
Ombudsman
Privé
Hart van Nederland
Telegraaf
Tal...ehh... Talpa
![]()
![]()
Maar je hebt in dit hele topic nog niet ontkend dat je een ongeaarde pc op de mengtafel hebt aangesloten... en dan is het toch echt jou fout.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:29 schreef Jonathon het volgende:
Misschien zou eenModje of ForumAdmin mij willen helpen
door een punaise door mijn topic heen te prikken zodat mijn topic tijdelijk bovenaan blijft staan en dus veel bezoekers trekt en zo nog meer reacties te krijgen van benadeelde klanten van Feedback of Audio XL
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:20 schreef YuckFou het volgende:
Neem contact op met Soundcraft UK, als britse firma heb je daar denk ik de meeste kans op een beleefde behandeling...
Staat er uitdrukkelijk in de handleiding dat ie geaard moet zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:02 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Maar je hebt in dit hele topic nog niet ontkend dat je een ongeaarde pc op de mengtafel hebt aangesloten... en dan is het toch echt jou fout.
Is die baas daar een CapsLock - huilie?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Jonathon het volgende:
[ knip ]
Toch hequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:29 schreef Tobbes het volgende:
Proffelsionele manier van converseren heeft die 'baas'
Onzin! Het bedrijf dat jouw het mengpaneel heeft verkocht is verantwoordelijk voor de afhandeling van de garantie. Zij hebben te zorgen het mengpaneel kosteloos wordt gerepareerd of vervangen (zolang deze inderdaad onder garantie valt). De kosten van de reparatie moeten zij dan ook zelf verhalen op de fabrikant.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:07 schreef Jonathon het volgende:
Hallo Paul,
Zoals alreeds gezegd zijn wij niet verantwoordelijk voor garantieclaims. Wij zijn hier een doorgeefluik voor. Twistpunten hieromtrent zijn dan ook een zaak tussen de fabrikant en de consument.
Al proberen bedrijven zichzelf het natuurlijk zo makkelijk mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Onzin! Het bedrijf dat jouw het mengpaneel heeft verkocht is verantwoordelijk voor de afhandeling van de garantie. Zij hebben te zorgen het mengpaneel kosteloos wordt gerepareerd of vervangen (zolang deze inderdaad onder garantie valt). De kosten van de reparatie moeten zij dan ook zelf verhalen op de fabrikant.
Waar. Het is schokkend om te zien hoeveel bedrijven niet (willen) weten dat zij het probleem moeten oplossen. Kunnen ze dat niet zelf, dan zorgen ze dat zij het uitbesteden aan iemand anders. Zo simpel is het. Helaas blijkt alleen dat klantgerichtheid een steeds zeldzamer fenomeen is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Al proberen bedrijven zichzelf het natuurlijk zo makkelijk mogelijk te maken.
Zo zijn die bordjes van 'producten in de aanbieding worden niet geruild' klinklare onzin.
Maar de gemiddelde burger weet niet dat je binnen 8 dagen altijd, hoe dan ook, met wellicht een uitzondering van levensmiddelen, altijd je geld terug moet kunnen krijgen, zonder compensaties.
Maar dat weet de gemiddelde consument niet, en dat is handig voor bedrijven.
Ja, en er was ook iets met klokken en klepels.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Yildiz het volgende:
Maar de gemiddelde burger weet niet dat je binnen 8 dagen altijd, hoe dan ook, met wellicht een uitzondering van levensmiddelen, altijd je geld terug moet kunnen krijgen, zonder compensaties.
Staat in de handleiding van jouw magnetron dat er geen katten in mogen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Staat er uitdrukkelijk in de handleiding dat ie geaard moet zijn?
Er zijn namelijk zat PC's in nederland die niet aan de aarde staan, als die dan kapot gaan, is het dan de schuld van de eigenaar?
Was dit een koop op afstand dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Al proberen bedrijven zichzelf het natuurlijk zo makkelijk mogelijk te maken.
Zo zijn die bordjes van 'producten in de aanbieding worden niet geruild' klinklare onzin.
Maar dat weet de gemiddelde consument niet, en dat is handig voor bedrijven.
Dat is nou eens een kut vergelijking!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Staat in de handleiding van jouw magnetron dat er geen katten in mogen?
Niet alles hoeft in een handleiding vermeld te staan, en als er op dit gebied een fout gemaakt zou zijn bij het aansluiten kan dat zeker je eigen schuld zijn en hoeft de verkoper hier niet voor op te draaien.
Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:47 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat is nou eens een kut vergelijking!
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:10 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Sorry, maar 't schijnt wel echt gebeurd te zijn, met als gevolg een aanklacht voor de fabrikant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |