da schijnt aan de ouders te liggenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En waarom zijn jullie familie als ik vragen mag?
Ik gebruik subnetten. Sexyquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
op 't heden moment gebruik jij subnetten
en 't is eenvoudiger dan je denkt, alleen is 't wel erg handig om een rekenmachine bij de hand te hebben.
Hoezo 'waarom'? We zijn familie: we zijn broers, ik ben zijn wijze oudere broer en hij is mijn kleine schattige knuffelbroertjequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En waarom zijn jullie familie als ik vragen mag?
We gebruiken allemaal een gedeelte van het netwerk van fok! ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja kijk maar op http://en.wikipedia.org/wiki/Subnet_mask
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We gebruiken allemaal een gedeelte van het netwerk van fok! ofzo?![]()
Ik snap hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
het probleemloos kunnen werken met internet en ook gewoon netwerk verkeer is hierop gebaseerd
Nee, een gedeelte van het internetquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We gebruiken allemaal een gedeelte van het netwerk van fok! ofzo?![]()
Ik snap het dus nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, een gedeelte van het internet
Oracle shared memorypoolquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik snap het dus niet![]()
Noem eens meer termen![]()
![]()
Backbonehubquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik snap het dus niet![]()
Noem eens meer termen![]()
![]()
Blame het die azijnpissers.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef creno het volgende:
jeetje ! weer een topic gemist !
En SAJ, je foto's zijn rode kruisjes geworden
Vind je het gek, met die vorst hier buiten kregen deze beachboys het toch echt te koud en zijn ze binnengehaald om bij de kachel weer wat op temperatuur te komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef creno het volgende:
jeetje ! weer een topic gemist !
En SAJ, je foto's zijn rode kruisjes geworden
Jaja, plug&playquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Orale shared memorypool, en een bonehub van achteren, damn...![]()
En dat ding is ook altijd te kleinquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lijkt mij opzich niet zo handig![]()
Vertel me meer sprookjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
het probleemloos kunnen werken met internet en ook gewoon netwerk verkeer is hierop gebaseerd
ho 'ns even, als jij eens wist hoeveel er gedaan wordt door computers, dan noem je 't echt wel betrouwbaarquote:
en die doen gewoon braaf wat ze wordt opgedragenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ho 'ns even, als jij eens wist hoeveel er gedaan wordt door computers, dan noem je 't echt wel betrouwbaar
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef Stroekie het volgende:
fouten komen toch van de gebruikers die d'r aan gaan zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |