quote:
Dat soort jargon vind ik ook wel sexyquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk BB_Koning
ook dat is jargon maar dan weer van een heel ander vakgebied![]()
programmeurs maken ook van tijd tot tijd wel eens een foutje hoor...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stelt Vanitas op z'n gemak"
bedoel hier dus eindgebruikers en niet programmeurs mee hoor![]()
Goed hoorquote:
Komt er nu weer wat leven in de brouwerij?quote:
Vast niet..quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Komt er nu weer wat leven in de brouwerij?
Ja, dat is al algemeen bekend iddquote:
Nou ja.. waxxer.. of kipjewokje.. het is allebei jouquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Ja, dat is al algemeen bekend idd
Ik kijk het nog even aan, weet je.Dit is ook wel... anders!
Zoals wat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat vrees ook ja. Je hebt wat gemist.
Jij hebt wegwerp-boxershorts?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vandaag 7 nieuwe boxershorts gekocht bij de H&M![]()
Van welk merk?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vandaag 7 nieuwe boxershorts gekocht bij de H&M![]()
Nee, ik HAD een heleboel versleten boxershorts met elastiekbanden die begonnen te rafelen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Jij hebt wegwerp-boxershorts?
H&M huismerk?quote:
Ik heb er ooit eens naar gekeken, maar het nooit aangedurft er één te kopen. En idd, bij de BK ben je al gauw een euro of 30 kwijt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
H&M huismerk?
Ik stond bij de Bijenkorf nog naar Diesel boxers te kijken, maar bij de H&M kon ik 3 boxers kopen voor de prijs waar ik bij de Bijenkorf 1 boxer voor zou hebben
Ohw.. ik heb nu ook allemaal H&M boxers en die hebben het 2 jaar volgehouden ofzo..quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens naar gekeken, maar het nooit aangedurft er één te kopen. En idd, bij de BK ben je al gauw een euro of 30 kwijt.
Voor het slapen gaan dan toch nog een gjaasje verse jus voor Techquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef tech het volgende:
Alvast welterusten iedereen...Ik hoop dat het ziekzijn niet al te hard doorzet...
Ik heb een tijd chasin gedragen, maar ook die blijven niet lang mooi en goed dus ben nu min of meer verplicht aan de Calvin Klein, Hugo Boss en de Esprit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik heb nu ook allemaal H&M boxers en die hebben het 2 jaar volgehouden ofzo..
Enige merk boxers die ik had zijn Bjorn Borg.. had ik twee witte van, en 1 is echt te erg gesleten, behoorlijk gat onderinquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb een tijd chasin gedragen, maar ook die blijven niet lang mooi en goed dus ben nu min of meer verplicht aan de Calvin Klein, Hugo Boss en de Esprit.
M'n vent heeft die en die zien er idd goed uit en blijven lang mooi.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef Sunjammer het volgende:
* Sunjammer zweert bij Björn Borg boxers
Daarom! Moet wel weer nieuwe hebben trouwensquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
M'n vent heeft die en die zien er idd goed uit en blijven lang mooi.
Zit dezelfde die je laatst aanhad daar ook bij?quote:
De strings waren op?quote:
Allemaal zonder gulp?quote:
Gulp is voor je broek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Allemaal zonder gulp?
Ik vind die met die ruitjes wel mooi
Zeg, jij hebt toch niet ZELF met Arthur......quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef wonderer het volgende:
*puf, hijg* Arthur heeft er een avontuur bij hoor. In twee delen nog wel. Wat een bevalling, zeg.
nee!.. ssshhhhttquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zit dezelfde die je laatst aanhad daar ook bij?![]()
Calvin Klein.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Enige merk boxers die ik had zijn Bjorn Borg.. had ik twee witte van, en 1 is echt te erg gesleten, behoorlijk gat onderin. Maar andere is nog steeds best goed, en zitten heerlijk. Maar veel te fokking duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |