Hier staan de foto's nu doen ze het wel.Voor welke bied je 5.50?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef NeoPhythe het volgende:
foto doet het niet omdat het imgshak is maar als het leuke films zijn bied ik 5.50 inc !
doe anders maar ff de foto mailen naar neophythe [at] hotmail [punt] com
doen het niet,quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef Ketelbinkie9 het volgende:
[..]
Hier staan de foto's nu doen ze het wel.Voor welke bied je 5.50?
dan bied ik 6,00quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:34 schreef NeoPhythe het volgende:
nee doen het nog niet , komt omdat het imgshak isen ik wou ze alle 4 dan voor 5.50 omdat je zelf zei "Ook als je alles in 1 keer wilt kopen(5.50 )"
Nee dat gaat niet door.Je denkt toch niet dat ik alles voor 6.50 ga weg doen?dan hou ik ze liever zelf.Ze zijn heel erg netjes hoor.Net zo nieuw als in de winkel.En die andere was Amityville.Ik dacht ik doe er gewoon foto's bij maar jah hier heb je al de titels van die andere.Ik wil normale boden zien en geen 5 euro ofzoquote:
Dude...weet je wel wat je typt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef Ketelbinkie9 het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet door.Je denkt toch niet dat ik alles voor 6.50 ga weg doen?dan hou ik ze liever zelf.Ze zijn heel erg netjes hoor.Net zo nieuw als in de winkel.En die andere was Amityville.Ik dacht ik doe er gewoon foto's bij maar jah hier heb je al de titels van die andere.Ik wil normale boden zien en geen 5 euro ofzo
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:25 schreef Ketelbinkie9 het volgende:
Deze horrordvd's zijn allemaal nieuw en orgineel.Maar 1x bekeken dus in uitstekende staat.Je mag bieden per stuk er komen wel verzendkosten bij.Ook als je alles in 1 keer wilt kopen(5.50 )wie biedt?Wil ze graag verkopen.Op de foto's zie je om welke films het gaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed heb het veranderd en je kan ook een beetje normaal reageren hoor ik verkoop alleen maar watquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef NeoPhythe het volgende:
pas je topic ff aan man , staat letterlijk dat je voor alles 5.50 vraagt
hoeveel zijn ongeveer die verzendskosten ..?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef Ketelbinkie9 het volgende:
Alle 4 de dvd's?bieden vanaf 10 euro vind ik wel een mooie richtprijs er komen wel verzendkosten bij snappen jullie het nu?
lees aub eens de FAQ'squote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef Ketelbinkie9 het volgende:
Wat betekent OP??in m'n eerste bericht bedoel je?
Yeps, in de Openings Postquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef Ketelbinkie9 het volgende:
Wat betekent OP??in m'n eerste bericht bedoel je?
¤2,25quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef Sebasser het volgende:
*kick*
Wat zijn de verzendskosten voor de 4 DVD's ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |