Wat erg dat je jezelf op zo'n sneue manier moet promotenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef DazDazedDazzeled het volgende:
Niet snappen?![]()
Gewoon naar http://Gabrielgaatdoor.blogspot.com
en dan snap je het vanzelf![]()
Aan zijn post aantal te zien wel..quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:16 schreef ThE_ED het volgende:
Kom je nu allen om je site te promoten?
Gabriel zingt liedjes in hezelfde thema als bij Idols.quote:
Ja, ik vind het eigenlijk ook wel grappig, ook dat ze de jury en publiek erdoor heen geplakt hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind t wel melig, en volgens mij bedoelt hij t ook zo.
whahaha daar moest ik ook wel om lachenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:43 schreef Mr-Fluffy het volgende:
haha shit, lijkt me wel niet compleet serieus nee.
Dat einde met dat heen en weer geduw, lach me kapot om die kop van em
Ja jongen, tis wat hèquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Mr-Fluffy het volgende:
heb ik nu sjans ?
Ja tis gewoon ergquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef --Globe-- het volgende:
Dacht ik eindelijk van hem af te zijn na de workshops..
krijg je weer een Gabriel topic :')
Je zou het bijna gaan denkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:20 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Toen is hij er nog een keer uitgestemd?![]()
Ik wil dr niet eens naar kijken haha, ik vind m zo raar kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
En toch heeft hij Jive Talking echt welgoed gezingen
jah dat wel hij kijkt echt creepy, maar als je het alleen luisterd is hij echt wel goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ik wil dr niet eens naar kijken haha, ik vind m zo raar kijken![]()
Zal ik dat eens proberenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah dat wel hij kijkt echt creepy, maar als je het alleen luisterd is hij echt wel goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |