Fijn ding hoor, gebruik die knoppen ook erg vaakquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef Renzokuken het volgende:
Bah heb je dat gedrocht
http://www.techimo.com/photo/data/4/68mx1000_wood.jpg
Ik vind die muizen echt irritant met die met zo'n knop aan de zijnkant bah![]()
Maar hij ziet er aardig uit![]()
idd, waarom zouden ze ook. Als deze controller goed speelt ben ik tevreden. Dan staat over een jaar hier de PS3 in de kast.quote:
Bekijk het van de zonnige kant, als je gefrustreerd raakt en je gooit met je controller komt ie gelijk weer terugquote:
Ik vraag me serieus af hoe vaak die grap inmiddels wel niet gemaakt is op internetfora...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Morthill het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant, als je gefrustreerd raakt en je gooit met je controller komt ie gelijk weer terug
Bron: http://ps3.qj.net/2006/01(...)online.html#commentsquote:According to a reader of the most recent issue of PSM, this edition contains an article on Sony’s plan to combat the ever popular Xbox Live. Sonys plan for an online service calls for an “All out war on the latest version of Xbox Live”. Steering clear of any details, the article certainly does its part to excite all the Sony fans out there about the potential online abilities:
"President of Sony has made it clear that his company has an amibitious new online strategy."
"Cast aside any doubts and start gazing toward skyward, because thats where Sony is aiming with plans that go far beyond simple leaderboards and matchmaking."
"Sony has just delivered the final development hardware to U.S. game developers. We can confirm that developers have already begun meetings with Sony's support teams to make sure their games are compatible with the yet unnamed Online Service."
"Its very real, one source tells us. They (Sony) are dead serious about it. They've declared a full on assault on the latest version of Xbox Live!"
"The online service is being designed to also work with the PSP and its games. Think one, BIG Playstation network!"
Te vaak, dat houdt hem leukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe vaak die grap inmiddels wel niet gemaakt is op internetfora...
Het zou dan ook vreemd zijn als ze dat punt niet sterk zouden verbeteren (ten opzichte van de PS2). Waarschijnlijk zagen ze dit al veel eerder in, maar zagen ze de PS3 als dè gelegenheid om het in te voeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
EIndelijk ziet Sony in dat goede online gameplay belangrijk is...
E3 2005 is nu zo'n 36 weken geleden, 252 dagen, per dag wordt die grap schat ik zo'n 10 keer gemaakt, gemiddeld genomen, wordt 2520 keer............quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe vaak die grap inmiddels wel niet gemaakt is op internetfora...
Ik vraag me af hoeveel mensen het ook daadwerkelijk zullen proberenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Agh, mij kennende wordt er echt wel mee gegooid, alleen dan wel richting de kussens natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen het ook daadwerkelijk zullen proberen![]()
ik ben benieuwd met wat voor dingen ze gaan komen als dit waar isquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Sony is aiming with plans that go far beyond simple leaderboards and matchmaking."
Ik ook! Enige wat ik me nu kan bedenken is een standaard video-chat functie (m.b.v. Eyetoy) in de Firmware... Maar dat lijkt me dan weer niet zo waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:54 schreef kepler het volgende:
ik ben benieuwd met wat voor dingen ze gaan komen als dit waar is
video-chat zal ook ondersteund worden door Xbox Livequote:Op woensdag 1 februari 2006 01:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ook! Enige wat ik me nu kan bedenken is een standaard video-chat functie (m.b.v. Eyetoy) in de Firmware... Maar dat lijkt me dan weer niet zo waarschijnlijk.
Dit kan nog een leuke strijd worden tussen "Xbox Live" en "Playstation... weet-ik-het". Ik verwacht dat de PS3 en z'n functies gemakkelijk uitgebreid kunnen worden doormiddel van firmware upgrades. Z'n online features dus ook. Maar als ik me niet vergis kan Microsoft z'n Live! opties ook uitbreiden doormiddel van firmware upgrades. Straks krijgen we nog een concurrentiestrijd tussen Sony en Microsoft over wie er het vaakst met nieuwe features komt voor de online service.Alleen maar mooi voor de consument.
Dat kan nog leuk worden dan!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:08 schreef kepler het volgende:
video-chat zal ook ondersteund worden door Xbox Live
en Xbox Live kan inderdaad ook updates doorvoeren
Ze stampen echt niet dezelfde service uit de grond. Sony is ontzettend goed in dingen gigantisch opblazen (Emotion Engine, anyone?) terwijl ze uiteindelijk best meevallen. Het is gewoon te kort dag. Ik verwacht wel een gecentraliseerde service die goed gaat werken, maar verder dan matchmaking en wat stats zal het niet gaan denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:25 schreef Yngwie het volgende:
Maar wat ik dan wel vreemd vind, is dat Sony in een recent verleden (ga geen linkje zoeken nu, daar is het te laat voor) aangegeven heeft dat het organiseren en regelen van de online mogelijkheden en diensten bij de developers komt te liggen. Dus geen gecentraliseerde omgeving zoals Live dat is. Mocht Sony deze koers blijven houden, dan zit de kans er toch dik in dat de online ondersteuning van de PS3 een stuk onder het niveau van de 360 blijft. Ik bedoel, Microsoft heeft er bergen geld en andere resources in zitten om van Live te maken wat het nu is. En laten we eerlijk zijn, de meeste developers kunnen daar op zichzelf absoluut niet aan tippen, laat staan dat ze wereldwijd genoeg servers neer kunnen pleuren en onderhouden om jaren te laten draaien.
Te kort dag?!quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:00 schreef Mystikvm het volgende:
Het is gewoon te kort dag.
Nou ja, gezien het feit dat ze pas geleden een enquete gehouden hebben denk ik niet dat ze er al heel lang mee bezig zijn...quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Te kort dag?!Denk je dat ze er nog aan moeten beginnen ofzo?
Voor hetzelfde geld zijn ze er al 3 jaar mee bezig.
Dat, en denk je dat je zonder uitgebreid testen en uitproberen in de praktijk erg ver komt? Denk het niet. En een weekje met 100 beta-testers gaat de truc ook niet doen, vermoed ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, gezien het feit dat ze pas geleden een enquete gehouden hebben denk ik niet dat ze er al heel lang mee bezig zijn...
Misschien kijken ze welke features men graag ziet? En daarbij, misschien verschijnt de dienst niet direct bij de launch van de PS3, daar online gamen nog niet zo groot is in Jappenland (naar verhouding iig) komen ze er misschien pas mee bij de US launch (die ws. eind dit jaar zal zijn). Dat zou ze wat extra maandjes geven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, gezien het feit dat ze pas geleden een enquete gehouden hebben denk ik niet dat ze er al heel lang mee bezig zijn...
Misschien zijn ze pas geleden pas in de fase gekomen waarin besloten wordt welke features er nu aan PS Connect/World/Online/Live gehangen moeten worden. De netwerkcode kan al lang in ontwikkeling zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
gaat niet, is al.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:11 schreef Retuobak het volgende:
De PSP gaat toch niet online?
BELIEVE!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:26 schreef Retuobak het volgende:
Oh wist ik niet eens ^_^
iTunes achtige dienst dusquote:All of these digital devices are powered by Sony's CONNECT™ download service, which features over one million songs from multiple labels; plus new, exclusive content every week. And soon Sony will be rewriting the rules once again. The CONNECT service will enable you to download hundreds of videos, games and TV shows as well as films and other content. You'll even be able to browse from a wide selection of books.
dat kan zeker wel zijn, maar Microsoft heeft al jaren ervaring met Xbox Live en de gebruikers. Xbox Live 1 is eigenlijk een soort hele grote beta-test geweest (die wel prima werkte) en de huidige Xbox Live is een hele grote stap voorwaartsquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Misschien zijn ze pas geleden pas in de fase gekomen waarin besloten wordt welke features er nu aan PS Connect/World/Online/Live gehangen moeten worden. De netwerkcode kan al lang in ontwikkeling zijn.
dat van Connect weet ik niet, maar het online gedeelte op de PS2 was echt baggerquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Mensen hebben het wel over de ervaring van MS met Live, maar die vergeten de ervaring van Sony met Online Central, Connect en Sony Online Entertainment, dat ook al aardig wat jaartjes meedraait.
Half feb zullen we meer weten.
no shit! Maar dat lag dan vaak aan slechte netcode van de devs. PES5 was echt bagger soms als je tegen iemand speelde van buiten de regio. SOCOM draaide dan wel weer als een zonnetje, tegen EXACT dezelfde persoon.......quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef kepler het volgende:
[..]
dat van Connect weet ik niet, maar het online gedeelte op de PS2 was echt bagger
Met Xbox Live heb je ook nog steeds last van slechte netcode, maar het ligt ook aan de decentrale servers bij de online service van de PS2 dat je veel lag kan hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
no shit! Maar dat lag dan vaak aan slechte netcode van de devs. PES5 was echt bagger soms als je tegen iemand speelde van buiten de regio. SOCOM draaide dan wel weer als een zonnetje, tegen EXACT dezelfde persoon.......
ik bedoelde meer alles er om heen, elke keer opnieuw een gamertag aanmaken, geen centrale friendslist, niet makkelijk extra content downloaden, enz. De paar games die ik heb gespeeld waren echt slecht qua onlinequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
no shit! Maar dat lag dan vaak aan slechte netcode van de devs. PES5 was echt bagger soms als je tegen iemand speelde van buiten de regio. SOCOM draaide dan wel weer als een zonnetje, tegen EXACT dezelfde persoon.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |