lucky youquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Bah, altijd en overal hoor ik mensen klagen dat de NS (of het OV uberhaupt) van geen meter zou deugen. Dat de treinen altijd te laat zijn enzo
Nou, ik reis nu al 1,5 jaar ELKE dag met de trein en bus en heb pas drie, ik herhaal, DRIE keer vetraging gehad van bij elkaar nog geen half uur!
Dus.... niet zo zeuren, het OV is een briljante uitvinden. Het is net als een klok, alles perfect op elkaar afgestemd
Dus, bij deze: NS en al de overige OV-diensten RULES!
ga een keer met de auto door de randstad, dan sta je ook wel eens 20 minuten stil...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef Mirage het volgende:
Nou, mijn man heeft net nog 20 minuten stilgestaan met de trein.
En dat is niet de eerste keer.
Lekker hoor.
Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Bah, altijd en overal hoor ik mensen klagen dat de NS (of het OV uberhaupt) van geen meter zou deugen. Dat de treinen altijd te laat zijn enzo
Nou, ik reis nu al 1,5 jaar ELKE dag met de trein en bus en heb pas drie, ik herhaal, DRIE keer vetraging gehad van bij elkaar nog geen half uur!
Dus.... niet zo zeuren, het OV is een briljante uitvinden. Het is net als een klok, alles perfect op elkaar afgestemd
en hoevaak heb je stil gestaan dat het de schuld van de NS was?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb in 1 jaar bij elkaar wel anderhalve dag aan vertraging gehad..
- 1 volle dag met die sneeuw in november omdat de treinen niet meer reden
- 3 uur in september vorig jaar van Zwolle naar Groningen vanwege een treinbrand
- 2 x een uur met dat vrachtwagen ongeluk bij Wijhe in oktober
En dan heb ik het nog niet over die meerdere keren dat het een kwartiertje tot een uurtje duurde. Bovendien reis ik alleen in het weekend met de trein..
Dus kun je nagaan...
Klopt, maar de auto is dan nog wel snellerquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef biertapper het volgende:
[..]
ga een keer met de auto door de randstad, dan sta je ook wel eens 20 minuten stil...
en opeens heb je hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
randstad...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef biertapper het volgende:
[..]
ga een keer met de auto door de randstad, dan sta je ook wel eens 20 minuten stil...
daar gaat het niet om, TS zegt dat hij bij de NS nog maar 3 x een vertraging heeft meegemaakt en de klok erop kan afstemmen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en hoevaak heb je stil gestaan dat het de schuld van de NS was?
juist
met de auto heb je ook last van sneeuw, en files door ongelukken!
Ho! Het OV wás een briljante uitvinding, totdat de regering besloot de prijzen omhoog te gooien, routes te wijzigen en pasjes in te voeren (die nog moeten komen, maar dat zal vast niet erg lang duren).quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
het OV is een briljante uitvinden.
Elke dag Dordrecht - Rotterdamquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef 2Mini het volgende:
woon je in een dorp ofzo dan? Hier in den haag komen ze altijd te laat
Jep. Ik moet elke dag om half 9 beginnen op school in Rotterdam en pak de stoptrein in Dordrecht van 08:08quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:56 schreef greatgonzo het volgende:
TS zegt dat hij bij de NS nog maar 3 x een vertraging heeft meegemaakt en de klok erop kan afstemmen.
Geen last van dat laatste: OV-Studentenkaartquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef nlboy het volgende:
Mijn verhaal over NS:
Trein ging ipv 21.15 om 21.45 weg toen 21.45 was er nog niks gebeurd..5min ook niet...10min..anders spooe. Toen in de trein nog wachten op 2 treinen die eerst moeten. Dan eindelijk weg. Bij Hilversum Sportpark 22.15 ongeveer, bus reed weg op 22.12. Dus 1uur wachten op de volgende busmaja andere mensen hadden ook geen zin in (ook omdat 't koud was) dus maar een taxibusje bestelt. 7 mensen gingen mee, koste me 10 euro.
Maar vaak is NS wel oké, alleen de prijzen mogen wel iets lager.![]()
lekker argument. het alternatief is ook kut, en dus is t goed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef biertapper het volgende:
[..]
Zit wat in inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:03 schreef Neuralnet het volgende:
Op een traject waar om de 10 minuten een trein rijdt zal je geen vertraging kennen nee. De rest van de mensen rijdt op trajecten waar eens per kwartier of eens per half uur of zelfs per uur een trein rijdt. Dan heb je vaker problemen.
Naja "duur" is betrekkelijk... als ik een dagje Amsterdam doe of whatever... moet je eens kijken wat dat met de auto kost, met name benzine en parkeergeld. Dan ben ik met de trein veel goedkoper uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
De NS is helaas wel duur, maar ik moet toegeven dat ik ook voor mijn plezier zo nu en dan in de trein zit. De reden waarom ik weinig klaag, is omdat ik vrijwel altijd op de hoogte ben van de ontwikkelingen.
Jammer vind ik de vertragingen, maar ik heb me daar niet echt druk om gemaakt.
Aan het begin van deze maand legde ik het traject Amsterdam-Eindhoven af per trein (oriëntatiedag universiteit). Om zo'n treinkaartje te kopen, moest ik echt flink sparen (26 euro). Toch blijf ik het jammer vinden dat de kaartverkoopautomaten geen bankbiljetten accepteren, je zal maar op een klein stationnetje komen en een eurotje extra neertellen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja "duur" is betrekkelijk... als ik een dagje Amsterdam doe of whatever... moet je eens kijken wat dat met de auto kost, met name benzine en parkeergeld. Dan ben ik met de trein veel goedkoper uit.
dan moest je vandaag maar eens van utrecht naar den bosch proberen te gaan met de treinquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is makkelijk de NS zo zwart te maken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:06 schreef MoChe het volgende:
[..]
dan moest je vandaag maar eens van utrecht naar den bosch proberen te gaan met de treinkut ns
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |