abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34452887
Bah, altijd en overal hoor ik mensen klagen dat de NS (of het OV uberhaupt) van geen meter zou deugen. Dat de treinen altijd te laat zijn enzo

Nou, ik reis nu al 1,5 jaar ELKE dag met de trein en bus en heb pas drie, ik herhaal, DRIE keer vetraging gehad van bij elkaar nog geen half uur!

Dus.... niet zo zeuren, het OV is een briljante uitvinden. Het is net als een klok, alles perfect op elkaar afgestemd

Dus, bij deze: NS en al de overige OV-diensten RULES!
pi_34453146
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Bah, altijd en overal hoor ik mensen klagen dat de NS (of het OV uberhaupt) van geen meter zou deugen. Dat de treinen altijd te laat zijn enzo

Nou, ik reis nu al 1,5 jaar ELKE dag met de trein en bus en heb pas drie, ik herhaal, DRIE keer vetraging gehad van bij elkaar nog geen half uur!

Dus.... niet zo zeuren, het OV is een briljante uitvinden. Het is net als een klok, alles perfect op elkaar afgestemd

lucky you

maar inderdaad. eigenlijk valt het wel mee met die vertragingen.
pi_34453194
Nou, mijn man heeft net nog 20 minuten stilgestaan met de trein.
En dat is niet de eerste keer.
Lekker hoor.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34453243
Ik heb de eerste week dat ik m'n OV in gebruik heb genomen al een aanreiding, een kapotte rem en de standaard vertraging meegemaakt. En ik ben Nederlander, dus ik mag klagen over de treinen (en over het weer).
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:42:48 #5
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_34453259
Ergens ben ik met je eens, dat we in NL eigelijk helemaal niet zo hoeven klagen, anderszijds moet je je eigen ervaring niet gaan inzetten om de werkelijkheid te verdraaien want echt, de gemiddelde persoon heeft echt wel meer vertraging. (ik heb in 1 weekend wel es meer vertraging gehad dan jij kennelijk in je hele leven, om maar wat te noemen)
/-=]
|o-0
~~~`
pi_34453290
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef Mirage het volgende:
Nou, mijn man heeft net nog 20 minuten stilgestaan met de trein.
En dat is niet de eerste keer.
Lekker hoor.
ga een keer met de auto door de randstad, dan sta je ook wel eens 20 minuten stil...
I was built to be the best, the number one and nothing less!
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:45:39 #7
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34453350
Ik heb in 1 jaar bij elkaar wel anderhalve dag aan vertraging gehad..
- 1 volle dag met die sneeuw in november omdat de treinen niet meer reden
- 3 uur in september vorig jaar van Zwolle naar Groningen vanwege een treinbrand
- 2 x een uur met dat vrachtwagen ongeluk bij Wijhe in oktober

En dan heb ik het nog niet over die meerdere keren dat het een kwartiertje tot een uurtje duurde. Bovendien reis ik alleen in het weekend met de trein..

Dus kun je nagaan...
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34453397
quote:

Nee.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_34453438
Soms is ov heel okay.
Soms zuigt het hard.
Voices tell me I'm the shit.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:48:39 #10
30560 2Mini
Official Logo
pi_34453447
woon je in een dorp ofzo dan? Hier in den haag komen ze altijd te laat
Camera 1... 1!
pi_34453464
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb in 1 jaar bij elkaar wel anderhalve dag aan vertraging gehad..
- 1 volle dag met die sneeuw in november omdat de treinen niet meer reden
- 3 uur in september vorig jaar van Zwolle naar Groningen vanwege een treinbrand
- 2 x een uur met dat vrachtwagen ongeluk bij Wijhe in oktober

En dan heb ik het nog niet over die meerdere keren dat het een kwartiertje tot een uurtje duurde. Bovendien reis ik alleen in het weekend met de trein..

Dus kun je nagaan...
en hoevaak heb je stil gestaan dat het de schuld van de NS was?
juist

met de auto heb je ook last van sneeuw, en files door ongelukken!
pi_34453541
Nou, ik heb ook zo mijn redenen om te klagen bij de NS. Ik had op 7 december 2 dezelfde artikelen gekocht bij hun online-shop. Bedrag is op 14/12 afgeschreven en het zou na 2 weken geleverd worden. Ik kreeg pas gisteren 1 van de 2 artikels binnen. WTF!!
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:51:54 #13
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34453543
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef biertapper het volgende:

[..]

ga een keer met de auto door de randstad, dan sta je ook wel eens 20 minuten stil...
Klopt, maar de auto is dan nog wel sneller Mijn ervaring met 7 maanden Den Haag - Amsterdam. Met OV zou ik er 1:15 over doen en in die 7 maanden is het 3 keer voor gekomen dat ik er langer over heb gedaan.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_34453711
quote:

en opeens heb je het

klote NS
─_(º.0)_/─
pi_34453724
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef biertapper het volgende:

[..]

randstad...
Hij zit tussen de weilanden aan de andere kant van het land
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:56:49 #16
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34453727
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:49 schreef mcDavid het volgende:

[..]

en hoevaak heb je stil gestaan dat het de schuld van de NS was?
juist

met de auto heb je ook last van sneeuw, en files door ongelukken!
daar gaat het niet om, TS zegt dat hij bij de NS nog maar 3 x een vertraging heeft meegemaakt en de klok erop kan afstemmen.

Ik laat ff een simpel voorbeeldje zien dat dat niet bij iedereen het geval is..
pi_34453790
Zeker in Limburg-Zuid.

Ik reis 5 dagen per week met de trein, en dan de trajecten:

Alkmaar - Amsterdam
Beverwijk - Amsterdam

Ik heb MINIMAAL 3 dagen per week een vertraging van 5 minuten of meer.

Kut NS
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:00:37 #18
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_34453854
Vanmorgen nog een defecte trein, waardoor het ineens heel erg wazig was welke treinen er nog wel en niet reden. Dan ben je blij dat de auto vlakbij staat en je dus iig iets hebt wat rijd
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_34453959
Ik heb gewoon vandaag moeten omreizen waardoor ik 3 kwartier te laat kwam, tja

Maar over het algemeen rijden ze wel goed
pi_34453991
Kan iemand mij vertellen waarom de trein (intercity) tussen Helmond-Eindhoven-Tilburg elke dag zo sloom gaat rijden of ff stopt?
Keer op keer wel dat gekut dat hij sloom gaat rijden tussen Boxtel en Best...
Fuck dat man, kut hoeren NS, leg een nieuw spoor aan of zoek de lijken, maar niet elke dag standaard pokke vertraging !!!!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_34453993
In jouw dorp is het zeker koek en ei met de trein, TS.
pi_34454093
quote:
het OV is een briljante uitvinden.
Ho! Het OV wás een briljante uitvinding, totdat de regering besloot de prijzen omhoog te gooien, routes te wijzigen en pasjes in te voeren (die nog moeten komen, maar dat zal vast niet erg lang duren).

Het OV is een mooie uitkomst, maar dan zou je er ook een beetje op moeten kunnen rekenen. Je hoort mensen zeggen "Ja, ik ga wel met de trein, dus ik weet niet of ik op tijd ben." En dat is niet goed, ze moeten gewoon niet zo moeilijk doen met het OV.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:08:20 #23
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_34454105
Ik heb ook 5 jaar lang met de ns naar school gegaan en naar mn stage. Ik moest van Bergen op Zoom naar Goes/Vlissingen, zeer weinig problemen gehad, 1x uitval en 1x springer verder slechts weinig vertraging. Toen stage lopen in zwijndrecht. Nou in 5 maanden tijd wel meerdere keren per week vertraging gehad. En in het weekend ook nog op en neer naar den haag, ook een aantal keer leuke lange vertragingen gehad.
Dus is NS is niet altijd ok.
Wat die shop betreft, ik heb nog niet zo lang geleden de knuffeltrein besteld en binnen een week geleverd gehad. Dus raar dat je er zo problemen mee hebt.
En voor de liefhebbers kijk eens op http://www.opeenshadikhet.nl
Die site bestaat echt!!!
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:08:49 #24
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34454112
en het concurerend maken voor de auto!
pi_34455116
En terecht dat men klaagt

Als je het maar vaak genoeg overkomt
Ik zelf nog niet te vaak,maar tijdje geleden dus wel en dat duurde dan de hele dag
oke kwam wel door noodweer ,maar toch!! leuk is anders
Salsa Española
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')