lucky youquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Bah, altijd en overal hoor ik mensen klagen dat de NS (of het OV uberhaupt) van geen meter zou deugen. Dat de treinen altijd te laat zijn enzo
Nou, ik reis nu al 1,5 jaar ELKE dag met de trein en bus en heb pas drie, ik herhaal, DRIE keer vetraging gehad van bij elkaar nog geen half uur!
Dus.... niet zo zeuren, het OV is een briljante uitvinden. Het is net als een klok, alles perfect op elkaar afgestemd
Dus, bij deze: NS en al de overige OV-diensten RULES!
ga een keer met de auto door de randstad, dan sta je ook wel eens 20 minuten stil...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef Mirage het volgende:
Nou, mijn man heeft net nog 20 minuten stilgestaan met de trein.
En dat is niet de eerste keer.
Lekker hoor.
Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Bah, altijd en overal hoor ik mensen klagen dat de NS (of het OV uberhaupt) van geen meter zou deugen. Dat de treinen altijd te laat zijn enzo
Nou, ik reis nu al 1,5 jaar ELKE dag met de trein en bus en heb pas drie, ik herhaal, DRIE keer vetraging gehad van bij elkaar nog geen half uur!
Dus.... niet zo zeuren, het OV is een briljante uitvinden. Het is net als een klok, alles perfect op elkaar afgestemd
en hoevaak heb je stil gestaan dat het de schuld van de NS was?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb in 1 jaar bij elkaar wel anderhalve dag aan vertraging gehad..
- 1 volle dag met die sneeuw in november omdat de treinen niet meer reden
- 3 uur in september vorig jaar van Zwolle naar Groningen vanwege een treinbrand
- 2 x een uur met dat vrachtwagen ongeluk bij Wijhe in oktober
En dan heb ik het nog niet over die meerdere keren dat het een kwartiertje tot een uurtje duurde. Bovendien reis ik alleen in het weekend met de trein..
Dus kun je nagaan...
Klopt, maar de auto is dan nog wel snellerquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef biertapper het volgende:
[..]
ga een keer met de auto door de randstad, dan sta je ook wel eens 20 minuten stil...
en opeens heb je hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
randstad...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef biertapper het volgende:
[..]
ga een keer met de auto door de randstad, dan sta je ook wel eens 20 minuten stil...
daar gaat het niet om, TS zegt dat hij bij de NS nog maar 3 x een vertraging heeft meegemaakt en de klok erop kan afstemmen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en hoevaak heb je stil gestaan dat het de schuld van de NS was?
juist
met de auto heb je ook last van sneeuw, en files door ongelukken!
Ho! Het OV wás een briljante uitvinding, totdat de regering besloot de prijzen omhoog te gooien, routes te wijzigen en pasjes in te voeren (die nog moeten komen, maar dat zal vast niet erg lang duren).quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
het OV is een briljante uitvinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |