de mensen van gs hebben ook een leven ik denk tot ze wachten tot morgen ze zijn nu denk ik gewoon tv aan het kijken of zo ietsquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:30 schreef Dirkh het volgende:
Dat zal de eindredactie van FoK columns leren. Als zij het stuk niet willen plaatsen, dan is dat hun verlies. Een gemiste kans om iemand te omarmen die juist wél de vinger op de zere plek legt en niet met iedereen mee hobbelt.
test55? Ik denk dat ze bij GS er nu een bijpassend plaatje voor zoeken, want hij staat er nog niet op.
En dat zegt iemand die al na drie uur komt miepen dat z'n colum nog in de wachtrij staat...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef test55 het volgende:
[..]
de mensen van gs hebben ook een leven ik denk tot ze wachten tot morgen ze zijn nu denk ik gewoon tv aan het kijken of zo iets
mischien is het verstandig als we eens een eind gaan breiden aan dit topic
Ze zitten vast tv te kijken ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef test55 het volgende:
[..]
de mensen van gs hebben ook een leven ik denk tot ze wachten tot morgen ze zijn nu denk ik gewoon tv aan het kijken of zo iets
En hier zit je te mekkeren over drie uurtjes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef test55 het volgende:
[..]
De column is voor ons nu hoopgevend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb groene stroom, en op mokkelforum is mn nickname arie_ribbens.. ga ik nu dood?
Je zit wel in de risico groep ja....quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb groene stroom, en op mokkelforum is mn nickname arie_ribbens.. ga ik nu dood?
Literair hoogstandje, deze zinquote:wat moeten we nog doen om de ns op het goede spoor te krijgen
Grappig gedaan, die spelfout.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:11 schreef test55 het volgende:
ik heb de cccooollluuummmm op nieuwe gesubmit met punten en de spellings voute verbeterd
Is dit een nieuwe of een 'verbetering' van de oude?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:22 schreef test55 het volgende:
colum nummer 2 is net verstuurd
hij is in behandeling dus waarschijnlijk zie je hem zo meteen terug op fokquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:32 schreef Quarks het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe of een 'verbetering' van de oude?
Plaats het anders hier even, dan kunnen wij alvast zien of het weer zo'n met Franse slag geschreven collum is.
In dit topic jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef test55 het volgende:
[..]
hij is in behandeling dus waarschijnlijk zie je hem zo meteen terug op fok
Waarschijnlijk niet, dus doe ons een lol en plaats dat ding hier.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef test55 het volgende:
[..]
hij is in behandeling dus waarschijnlijk zie je hem zo meteen terug op fok
neee hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |