nee ik geef geen toestemming dus verwijder maarquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef Seborik het volgende:
Het is de vraag of The Mystery Guest daar toestemming voor geeft.
Wie zegt dat 'ie is afgekeurd?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:19 schreef dwerg het volgende:
Waarom is de 'collum' eigenlijk afgekeurd?
De eerste zin is bij hem gelijk een alinea van vier zinnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mooie column. Na de eerste zin begon ik me er zo aan te ergeren dat ik gestopt ben met lezen. Volgens mij is er iets mis met zijn spellcheck.
Met het insturen van je column heb je dat al gedaan, beetje dom hè.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:19 schreef test55 het volgende:
[..]
nee ik geef geen toestemming dus verwijder maar
Dat had je je moeten bedenken voordat je hem in de submit gooide, vrind...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:19 schreef test55 het volgende:
[..]
nee ik geef geen toestemming dus verwijder maar
Nou, dit lijkt me een aardige hint:quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:20 schreef Jordy-B het volgende:
Wie zegt dat 'ie is afgekeurd?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:03 schreef Seborik [Eindredactie Columns] het volgende:
Gelezen en hij komt er niet op.
ah...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nou, dit lijkt me een aardige hint:
[..]
De man die Meddle drie avonden op rij vol wist te krijgen. Dat zou sebbo als fan van Pink Floyd (en Arie Ribbens) toch aan moeten spreken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef Lucille het volgende:
Arie Ribbens.
adje is de bomquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ah...
'k vind hem wel tof, eigenlijk... Gewoon plaatsen en hopen op 'n soort Adje-effect...
eens eindelijk iemand op fok met een goed ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ah...
'k vind hem wel tof, eigenlijk... Gewoon plaatsen en hopen op 'n soort Adje-effect...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef RM-rf het volgende:
Zal je zie dat Seborik als eindredactie collums morgen onder eigen naam opeens een gejatte versie van deze collum gaat posten om dan zelf met de eer weg te rennen het zal toch niet waar zijn alweer een de zoveelste blunder van het fok-manegement
*top-collum*
Precies. Alleen via deze column weet ik nu het nieuws van Arie. Best wel belangrijk dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
De man die Meddle drie avonden op rij vol wist te krijgen. Dat zou sebbo als fan van Pink Floyd (en Arie Ribbens) toch aan moeten spreken.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ah...
Tja, ik weet het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef LostFormat het volgende:
Deze moet gewoon geplaatst worden.
Gewoon je school afmaken en het dan nog eens proberen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |