abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34451882
Tuig is het, ik zeg het je!

De afgelopen weken werd ik geteisterd door een zwerm van dit soort lui. Voor mijn ouderlijk huis ligt een mooi ongerept stuk land, het uitzicht vanuit het huis op dit land, met daarachter de oude duinen is dan ook fenomenaal . Wanneer ik de glazuren pot bestijg kijk ik altijd uit het raam op één hoog, het schouwspel van vissende reigers en zich wassende kwinkstaartvinken en wat al geeft mij altijd een ontspannen gevoel. Dit gevoel helpt mij bij het klaren van de zogenaamde grote boodschap. Echter, zoals de topictitel doet vermoeden is er niks meer van deze rust over. Er bleek een x aantal weken geleden een kolonie zogenaamde pestvogels te zijn neergestreken. Opzichzelf natuurlijk geen probleem, ware het niet dat er van heinde en verre vogelspotters naar MIJN landgoed komen om deze eens even op de gevoelige plaat vast te leggen . Gewapend met de nieuwste Nikon flexbreedhoek camera's en vergrootlenzen van soms wel een halve meter lang gingen deze koene ridders de kou in. Voor een buitenstaander als ik zelf is het natuurlijk verwonderlijk om te zien hoeveel moeite men kan doen om een vogeltje van pak em beet 15cm te zien, maargoed ieder zijn hobby, als ze er niemand mee van last zijn, waarom niet!
Echter, ik had weldegelijk last van dit stel halvegaren, het aanwezig zijn van een eerdergenoemde zoeklens, stelt mij al bruine trui breiend, niet op mijn gemak. Ik ervaar dit als een rechtstreekse inbreuk op mijn privacy. Mijn stoelgang is nog nooit zo onregelmatig geweest als nu, ik ben haast genoodzaakt om een family pack Activia in te slaan!

Mochten er nog Fok!kende vogelspotters aanwezig zijn, wanneer kan ik verwachten dat deze pest vogel weer naar het zuiden gaat trekken, om mjin welverdiende rust terug te winnen?
pi_34451967
Offtopic: Mei-Li goooood fuck

Ot:
Laatst zaten ze hier ook die zwezeriken met die ultragrote lensdingen!!!
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:10:20 #3
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_34452105
Pestvogels!

Nog niet gezien deze winter, waar woont die glazuren pot van jou??
Tranendal
pi_34452173
Ik raak niet graag mijn anonimiteit kwijt beste Daiha, maar laten we het op een Zuid-Hollandse bedevaartplaats aan zee houden.
pi_34452207
oeh... pestvogels...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:14:19 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_34452225
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:12 schreef Mei-li het volgende:
Ik raak niet graag mijn anonimiteit kwijt beste Daiha, maar laten we het op een Zuid-Hollandse bedevaartplaats aan zee houden.
Hoek van Holland!!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_34452256
Mijn beste, aan jouw cryptische omschrijving te zien, huis jij in Schin op Geul!
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:16:43 #8
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_34452302
even op www.waarneming.nl kijken waar de laatste tijd aan de Zuid-Hollandsche kust pestvogels worden gezien....

Je raakt je anonimiteit kwijt beste kerel
Tranendal
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:26:16 #9
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34452642
De enige vogels die ik zie zijn duiven en meeuwen :/
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34452684
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef Daiha het volgende:
even op www.waarneming.nl kijken waar de laatste tijd aan de Zuid-Hollandsche kust pestvogels worden gezien....

Je raakt je anonimiteit kwijt beste kerel
Moet ik vrezen voor een kolonne, met telelens gewapende, Mei-li spotters?
Vertel me alsjeblieft dat het niet zo is!
pi_34452723
maastricht zeker
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_34452744
Ik kan je verzekeren, zolang je lichaamsbedekking nog niet bestaat uit veren, heb je niks te vrezen!
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:30:59 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_34452807
Toevallig kwam ik laatst langs zo'n groepje fanatiekelingen en ik wilde ze wat vragen wat ik me laatst afvroeg, namelijk hoe die groepen vogels in zo'n 'V' weten wie er vooraan gaat vliegen.

Wisten ze niet eens . Dus ze zitten allemaal heel fanatiek te doen, maar de meest simpele vogelfeitjes weten ze niet eens, kansloze lui. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_34452940
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef Posdnous het volgende:
Toevallig kwam ik laatst langs zo'n groepje fanatiekelingen en ik wilde ze wat vragen wat ik me laatst afvroeg, namelijk hoe die groepen vogels in zo'n 'V' weten wie er vooraan gaat vliegen.

Wisten ze niet eens . Dus ze zitten allemaal heel fanatiek te doen, maar de meest simpele vogelfeitjes weten ze niet eens, kansloze lui. .
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:35:19 #15
38396 mazaru
pi_34452980
Delft ligt niet aan zee
pi_34453131
Maar even wat eye-candy voor de Vogelofielen:
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:40:39 #17
38396 mazaru
pi_34453189
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
Achhh die heeft het koud
pi_34453224
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Achhh die heeft het koud
Ja, zo te zien heeft ie harde tepels
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:43:07 #19
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34453268
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
die ziet er vet uit
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:45:48 #20
38396 mazaru
pi_34453358
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef Candera het volgende:

[..]

Ik moest lachen
pi_34453390
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef Candera het volgende:

[..]

Ik zoek echt al 2,5 minuut lang naar harde tepels, maar ik kan ze niet vinden. Kun je d.m.v. paint laten zien waar ze zitten
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:00:35 #22
38396 mazaru
pi_34453852
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef t0y het volgende:

[..]

Ik zoek echt al 2,5 minuut lang naar harde tepels, maar ik kan ze niet vinden. Kun je d.m.v. paint laten zien waar ze zitten

pi_34453964
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_34454042
pi_34454082
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:06 schreef Candera het volgende:
[afbeelding]
Iemand was je voor
pi_34454129
Dat klopt, maar de kwaliteit van ondergetekende is toch wel significant beter
Kwaliteit kost tijd, zeg ik altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')