quote:De site is overgenomen door Samantha
wij hopen dat deze site natuurlijk nog lang
blijfd bestaan mvg. het oude webteam
OMGquote:De mail box is vol dus zijn de mail opties uitgeschakelt
op het moment dat de meeste lays weg gewerkt zijn
zal je weer kunnen mailen om een lay aan te kunnen vragen
mvg. het webteam
The humanityquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kunt altijd nog cu2 sites gaan designen![]()
http://www.cu2-design.tk/
quote:de website is eindelijk online
wij hopen dat jullie het mooi vinden
(1tip ga niet zegge dat je het niet vind dan word je geblokt)
tenzij je heb positief laat over komen
Zo goed ben je dus niet. Anders kwamen ze wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:01 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil klanten .. maar ze komen maar niet
ik ben heeeeeel goed
OMFG van de CU2 designs sitequote:De site is overgenomen door Samantha
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
Of koop Frontpage, in een paar klikken kun je ook een website bouwenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:01 schreef Thrilled het volgende:
Ik klus bij als webdesigner, en wil klantenik heb geld nodig, dus mensen die een website nodig hebben.. maar ze komen maar niet
en ik ben heeeeeel goedtegen een klein prijsje...
mensen hier nog een website nodig?![]()
Ooooh, !!*SPAM*!! .quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:01 schreef Thrilled het volgende:
Ik klus bij als webdesigner, en wil klantenik heb geld nodig, dus mensen die een website nodig hebben.. maar ze komen maar niet
Nou vooruit dan maar..quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zou wel eens een website van TS willen zien!
Link?
Het is vitaal... niet fitaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:27 schreef Thrilled het volgende:
dat is dat bedrijf he.. wat is er mis met fitaal?
edit, bij fitness fitaal is de inhoud nu verantwoordelijk voor de eigenaren zelf, dus spelfouten/tekstfoutjes zijn niet mijn schuld
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef most_wanted het volgende:
[..]
[afbeelding]
Racist!!1!!!!!!11111!!!!1 Bokser
Colorado 7-4 Calgaryquote:
Moet je je sites eens bekijken of een hogere resolutie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar..
maar ik wil geen slechte reacties, anders wordt je geblokt
www.actueelschilderwerken.nl
www.fitnessfitaal.nl
www.vranckenadvies.nl
ik denk wel dat ik klaar ben voor de kritieken
quote:
Op zich best verontrustend dat je daar de vandale-site voor nodig hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hahaha nu je het zegt, vandale vind inderdaad nietswat een sukkels!
ik mag aannemen dat zo'n bedrijfje even moeite doet voor hun bedrijfsnaam, en dus zou fitaal een ander woord kunnen zijn wat jij niet kent (after all, your not godquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op zich best verontrustend dat je daar de vandale-site voor nodig hebt
After all, your English is as bad as your Dutch.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat zo'n bedrijfje even moeite doet voor hun bedrijfsnaam, en dus zou fitaal een ander woord kunnen zijn wat jij niet kent (after all, your not god) dus ik checkte het eventjes ja...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
After all, your English is as bad as your Dutch.
Ach hij doet zijn best om wat te leren, dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op zich best verontrustend dat je daar de vandale-site voor nodig hebt
Vind ik ook, als die dit al maakt terwijl die nog op school zit, dan lacht die ons over een paar jaartjes allemaal uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ach hij doet zijn best om wat te leren, dat is het belangrijkste.![]()
I-framesquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar..
www.fitnessfitaal.nl
www.vranckenadvies.nl
Ik doe al mijn layouts in tabellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef H4ze het volgende:
[..]
I-frames![]()
Lay-out in tabellen![]()
Ook zou ik es gebruik gaan maken van CSS.
Ik vind je sites er verder niet echt professioneel uitzien. Sorry, maar ik zou de site van m'n bedrijf (als ik een bedrijf zou hebben that is) niet door jou laten designen![]()
Mijn ogenquote:> Site is over genomen
De site is overgenomen door Samantha
Ik was al bang dat niemand het zou snappenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is natuurlijk fitness fitaal, leuk woordgrapje!.
Ga maar is een beetje googlenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik doe al mijn layouts in tabellen
Niks mis mee hoor
quote:mensen die een website nodig hebben.. maar ze komen maar niet
Opgelost, slotjequote:Wat een lelijke grafsites maakt ts, omg
De html tijd hadden we toch al achter de rug!
Heerlijk, die subtiliteitquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:03 schreef t0y het volgende:
Wat een lelijke grafsites maakt ts, omg
De html tijd hadden we toch al achter de rug!
tip, ga voor mambo opensource, dit gaat niks worden. Desnoods gebruik je php nuke, dit is vreselijk man
quote:
Gelukkig, toch nog een ezel die die site mooi kan vindenquote:
egt welquote:
Als ik jou ziel mag kopen dan mag jij een site voor mij maken ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:01 schreef Thrilled het volgende:
idemquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef H4ze het volgende:
[..]
I-frames![]()
Lay-out in tabellen![]()
Ook zou ik es gebruik gaan maken van CSS.
Ik vind je sites er verder niet echt professioneel uitzien. Sorry, maar ik zou de site van m'n bedrijf (als ik een bedrijf zou hebben that is) niet door jou laten designen![]()
Dat je er maar trots op mag zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:43 schreef vamos1 het volgende:
[..]
idem
al zal ik niet zeggen dat ik veel beter ben als webdesigner zijnde..
geef mij maar uitgebreide scripts ( www.uitinalmere.nl ) of aangeleverde designs (www.tomsart.nl - www.devrolijkekunstenaar.nl ) of websites waarvan niet veel design gevraagd wordt omdat het bedrijf ook niet zo is( www.harpodoc.com )
en spelletjes (zie onderschrift) hoeven niet professioneel te zijn hehe
nee dit is geen spam, er is maar 1 site die ik bezit (zie onderschrift)
daarnaast zijn alle sites niet meer in mijn handen, maar worden aangepast dmv een CMS (Content Management Systeem), tevens van mij.. ik zei al.. geef mij maar een layout dan pomp ik er een dik script in hehe
zoals mijn huidige baas zegt: ICT'ers roepen altijd dat ze alles kunnen![]()
ik wil ff vermelden dat ik al die sites oerlelijk vind...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:43 schreef vamos1 het volgende:
[..]
idem
al zal ik niet zeggen dat ik veel beter ben als webdesigner zijnde..
geef mij maar uitgebreide scripts ( www.uitinalmere.nl ) of aangeleverde designs (www.tomsart.nl - www.devrolijkekunstenaar.nl ) of websites waarvan niet veel design gevraagd wordt omdat het bedrijf ook niet zo is( www.harpodoc.com )
en spelletjes (zie onderschrift) hoeven niet professioneel te zijn hehe
nee dit is geen spam, er is maar 1 site die ik bezit (zie onderschrift)
daarnaast zijn alle sites niet meer in mijn handen, maar worden aangepast dmv een CMS (Content Management Systeem), tevens van mij.. ik zei al.. geef mij maar een layout dan pomp ik er een dik script in hehe
zoals mijn huidige baas zegt: ICT'ers roepen altijd dat ze alles kunnen![]()
wat is dat voor zieke gedachtequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:58 schreef Integrity het volgende:
Het gaat toch vooral om de opbouw van de site
ik veel van die ook, vooral het kleurgebruik,quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:55 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik wil ff vermelden dat ik al die sites oerlelijk vind...
Ik heb het over het vak zelf, websites bouwen. Ik studeer zelf commerciele economie (4e jaar), je hoeft mij niet te vertellen wat het doel is van een website (die kunnen legio zijn).quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef Aarde het volgende:
[..]
wat is dat voor zieke gedachte![]()
je site is in de meeste gevallen een presentatie van je bedrijf
zo'n knullige site kan echt niet![]()
jeah het kan vele doelen dienenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik heb het over het vak zelf, websites bouwen. Ik studeer zelf commerciele economie (4e jaar), je hoeft mij niet te vertellen wat het doel is van een website (die kunnen legio zijn).
Hier, neem een kijkje op www.webfish.nl Ook een webdesigner, een hele goede. Biedt meer aan dan alleen websites, ook CMS bijvoorbeeld.
De opbouw van de site is belangrijk, vanwege de snelheid, voorkomen van fouten ed. Dat is wat ik begrepen heb.
Wat vind je van webfish dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:17 schreef Aarde het volgende:
[..]
jeah het kan vele doelen dienen
maar de sites die ik net voorbij zag komen waren van het oude genre
een presentatie van de organisatie met daarbij een contactformuliertje (voorbeeldsite van html voor dummies zeg maar).
die kaassite bv vink er wel heel erg niet lekker uitzien. de foto ademt sfeer uit, en doet je trek krijgen. de rest van de site geeft me totaal geen warmere gevoelens ofzo. het is eerder andersom![]()
die is niet van de TS hoor hahahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:17 schreef Aarde het volgende:
[..]
jeah het kan vele doelen dienen
maar de sites die ik net voorbij zag komen waren van het oude genre
een presentatie van de organisatie met daarbij een contactformuliertje (voorbeeldsite van html voor dummies zeg maar).
die kaassite bv vink er wel heel erg niet lekker uitzien. de foto ademt sfeer uit, en doet je trek krijgen. de rest van de site geeft me totaal geen warmere gevoelens ofzo. het is eerder andersom![]()
hak nog niet gekeken... hehequote:
Jammer genoeg zijn er zoveel neplui op de markt die websites aanbieden om te janken...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
hak nog niet gekeken... hehe
meer mijn smaaken de websites in je portfolio zien er ook uit alsof ze niet meteen zou dichtklikken
![]()
edit: ziet er ok uit dus![]()
dat bedoelde ik dus, het moet vitaal zijn, niet fitaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hahaha nu je het zegt, vandale vind inderdaad nietswat een sukkels!
je bent op zoek naar wanhopige hoeren?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:55 schreef PDOA het volgende:
Ik dacht even dat dit een verkapt *ik ben hoer en wil klanten* topic was.
Zijn die hier dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef Aarde het volgende:
[..]
je bent op zoek naar wanhopige hoeren?![]()
quote:
Misschien moet je eerst maar eens leren designen, voordat je er geld wil voor gaan vragen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar..
www.fitnessfitaal.nl
www.vranckenadvies.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |