Nix, terug trappen naar het 2e... Misschien kunnen de jonkies nog een beetje van ze leren...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Lekker dit seizoen afmaken met Babel, Charisteas, Emanuelson, Galásek, Grygera, Heitinga, Huntelaar, Juanfran, Lindenbergh, Maduro, Mitea, Rosales, Rosenberg, Sneijder, Stekelenburg en Vermaelen, zodat we kunnen bouwen aan een succesvol elftal. De spelers die Ajax gaan verlaten (Anastasiou, Boukhari, De Jong, Maxwell, Pienaar, Trabelsi en Vonk) gewoon lekker op de tribune laten plaatsnemen en voor hen in de plaats de talenten van De Toekomst, zoals: Anita, Boakye, Boerrigter, Goossens, Manucharyan, Martina, Sarpong, Schilder, Vermeer, Vertonghen en Yildirim.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Lekker dit seizoen afmaken met Babel, Charisteas, Emanuelson, Galásek, Grygera, Heitinga, Huntelaar, Juanfran, Lindenbergh, Maduro, Mitea, Rosales, Rosenberg, Sneijder, Stekelenburg en Vermaelen, zodat we kunnen bouwen aan een succesvol elftal. De spelers die Ajax gaan verlaten (Anastasiou, Boukhari, De Jong, Maxwell, Pienaar, Trabelsi en Vonk) gewoon lekker op de tribune laten plaatsnemen en voor hen in de plaats de talenten van De Toekomst, zoals: Anita, Boakye, Boerrigter, Goossens, Manucharyan, Martina, Sarpong, Schilder, Vermeer, Vertonghen en Yildirim.
Om te voorkomen dat ik spelers zou vergeten, heb ik inderdaad wat bronnen op internet gebruikt en die vermelden de verschillende selecties in alfabetische volgorde.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:33 schreef BoNi het volgende:
[..]Heb jij de selecties van Ajax in alfabetische volgorde in je hoofd
quote:Grygera krijgt maand uitstel van Ajax
Donderdag 26 januari, door SV, Amsterdam, 13.27u GMT+01.00, Het Parool
In de Amsterdamse krant Het Parool laat technisch directeur Martin van Geel weten dat Ajax de Tsjech Zdenek Grygera een maand extra heeft gegeven om zijn beslissing te nemen.
Grygera twijfelt over contractverlening bij Ajax en aanvankelijk moest hij op 1 februari zijn beslissing nemen. 'We tillen de beslissing over die datum heen', aldus Van Geel. 'We praten de komende weken verder'.
Van Geel zei verder dat Ajax tot 1 april de tijd neemt om over Juanfran te beslissen en dat Galasek spoedig zijn keuze bekend maakt.
Yep! Baal ervan dat ik morgen niet kanquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:32 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
eheheh jij zit hier ook nog steeds heh jongen. geinig.
Vrijdag party, zondag winnen
Wij hebben optie tot koop dus dat maakt niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef BoNi het volgende:
Zorg nou gewoon dat die jongen wél volledig tevreden is en geen reden heeft om te twijfelen.......!
Juanfran gaat ook steeds beter spelen en wekt daardoor ook de interesse van andere clubs....
Waarom wachten?
Is zo'n optie tot koop éénzijdig?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wij hebben optie tot koop dus dat maakt niet zo heel veel uit.
'Jij' vertrekt ook....quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grygera vertrekt toch
Dat viel mij ook al op, Tomás Galásek zit er toch al langer? Daarbij twijfel ik aan de transfervrije status van Michael Ballack, maar het meeste zal wel kloppen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef Messenga het volgende:
Longest serving player: Nourdin Boukhari (3 years).
Ballack is transfervrij aankomende zomer, Tomás kwam met Adriaanse, dus dat was eerder. Overigens klopt er weinig van die site, kijk maar eens bij Ajax, Babel heeft geen eens een contract gekregen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, Tomás Galásek zit er toch al langer? Daarbij twijfel ik aan de transfervrije status van Michael Ballack, maar het meeste zal wel kloppen.
quote:Longest serving player: Nourdin Boukhari (3 years)
Ik vind Emilie Ratelband zwaar kansloos en de mensen die hem serieus nemen zo mogelijk nóg kanslozer.quote:
wil je dr bedenktijd voor?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Robar het volgende:
Het is toch ook wel frappant dat iedereen bij Ajax altijd maar meer bedenktijd nodig heeft.
Dat geeft te denken . . . .
Misschien hoeven we er juist daarom niet raar van op te kijken als Blind geen jeugdspelers laat debuteren. Blijkbaar acht hij de jeugd nog niet goed genoeg. Een mening die je, gezien je eigen opmerking, zwaar moet laten meewegen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Terwijl hij de jeugd toch goed moet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |