Naast het uitvak vol met die lijers lijkt me wel watquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:29 schreef tong80 het volgende:
En Golfert. Achter het doel is ok. Op de eretribune met Doc overleven we niet.

Ik zeg ook niet dat het geen bikkelaar is, maar het is gewoon geen mandekker. Op het middenveld bikkelen is dan ook zijn functie, maar helaas hebben we komend weekend maar weinig verdedigers tot onze beschikking. Hadden we Julien Escudé geen afscheidswedstrijd kunnen gunnen en hem ná het weekend bij Sevilla FC kunnen laten tekenen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Olaf Lindenbergh is juist een van de weinige bikkelaars bij Ajax. Als een Ajacied een mannetje onder het gras moet schoffelen, lijkt mij Lindenbergh geen verkeerde keuze.

Sneijder?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef Cordoba32 het volgende:
Heitinga------Maduro-----Lindenbergh-----JuanFran
---------------------Galasek------------------------
De Jong ----------------------------------Urby
Rosales--------Hunter---------Rosenberg
zoiets?

Geschorst, anders zou hij sowieso wel opgesteld worden, hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom steld niemand Grygera op in zijn opstelling? Of heb ik wat gemist?

Ja, je hebt een schorsing gemist na een enorm debiele gele kaart zondag!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

beetje opletten hequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

quote:Nourdin Boukhari hoeft niet te vrezen dat hij komende zomer geen nieuwe club vindt. Volgens Ajax-directeur Martin van Geel hebben acht clubs reeds geinformeerd naar de buitenspeler.
VI meldt dat Stoke City momenteel de meest concrete interesse heeft. Bij de Engelse club is de Nederlander Jan Boskamp actief als manager. Boukhari zelf zou graag naar de het Premiership of de Primera Division verkassen.

Volgens mij heb jij een opvoeding gemistquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Of heb ik wat gemist?

Wehehequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Kakkerlakken Topicquote:

krijg je als je zo n tijd gebanned bentquote:

Hoop het niet. Blind moet gewoon doorgaan met het opstellen van spelers die blijven en wél willen vechten voor de overwinning. Wat mij betreft mag iedereen van wie het contract afloopt op de bank blijven.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef Cordoba32 het volgende:
is pienaar eigenlijk fit voor zondag?

mee eens, maar vermaelen, sneijder en grygera er niet bij. Wat wordt jou opstelling dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoop het niet. Blind moet gewoon doorgaan met het opstellen van spelers die blijven en wél willen vechten voor de overwinning. Wat mij betreft mag iedereen van wie het contract afloopt op de bank blijven.
Kapitaalvernietiging? Nee hoor, want weg gaan ze toch wel en ze hebben zelf aangetoond geen enkele toegevoegde waarde (meer) te zijn. Behalve Trabelsi dan, maar die is er toch niet.

Loopt er niks leuks in de jeugd dat we kunnen laten debuteren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
mee eens, maar vermaelen, sneijder en grygera er niet bij. Wat wordt jou opstelling dan?

Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoop het niet. Blind moet gewoon doorgaan met het opstellen van spelers die blijven en wél willen vechten voor de overwinning. Wat mij betreft mag iedereen van wie het contract afloopt op de bank blijven.
Kapitaalvernietiging? Nee hoor, want weg gaan ze toch wel en ze hebben zelf aangetoond geen enkele toegevoegde waarde (meer) te zijn. Behalve Trabelsi dan, maar die is er toch niet.

eheheh jij zit hier ook nog steeds heh jongen. geinig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Loopt er niks leuks in de jeugd dat we kunnen laten debuteren?
Ik zie trouwens nog liever De Jong dan Pienaar erin.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |