Dat heeft er niks mee te maken, ik houd het inhoudelijk en ga enkel af op het voetbaltechnische gedeelte. Zowel Aissati als Maduro kunnen op dezelfde plek uit de voeten, alleen vind ik Aissati gewoon iets slimmer en hij brengt net dat kleine beetje extra's wat je verwacht van een topper in wording. Ook qua verfijning gaat hij een stap verder, en dat heeft echt niks te maken met het feit dat hij ook een Marokkaans paspoort heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hedwiges Maduro is dan ook geen Marokkaan, voorspelbare opmerking dus.![]()
Het zijn beide spelers die een team direct een injectie geven om op een hoger plan te komen, het zijn beiden spelers die Ajax weer op dat niveau kunnen brengen waar ze horen, en niet met werkvoetbal en 4-4-2, maar met aanvallend dartelvoetbal in het 4-3-3 systeem.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:40 schreef golfer het volgende:
Maar wat hebben Diba en Aisatti verder met Ajax te maken?
Je hebt helemaal gelijk, door dit soort gezever gaan de AFC AJAX-topics wel érg snel. On topic dus!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef BoNi het volgende:
Mensen, voor dit geouwehoer zijn er toch andere topics.
Ik kom hier om nieuwtjes lezen over Ajax, te discussieren over de speelwijze, de spelers, de trainers en het beleid, maar zeker niet om de hele tijd dit gezeik te lezen.
Kan er niet eens iemand voor zorgen dat er op zijn minst on-topic gereageerd wordt en dat dat ook zo blijft.....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef Suijk het volgende:
Steek heeft zijn contract verlengd tot 2010.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef Suijk het volgende:
Daar schieten we geen steek mee op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef Suijk het volgende:
Stop, laat me raden. Jij ziet liever Sinouh?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar schieten we geen steek mee op.²
Dat onzekere bij hoge ballen is al een stuk minder geworden, nu nog het choachen zoals Lobont dat deed in de Steek stoppen en die jongen gaat een wereld topper wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:10 schreef BoNi het volgende:
Goed om te zien dat ze het beleid spelers langlopende contracten aan te bieden ook echt aan het uitvoeren zijn.
Stekelenburg is op dit moment nogal onzeker op hoge ballen en hij coacht nog (veel) te weinig, maar hij is voor een keeper nog jong.
Prima zet dus om zijn contract te verlengen!
Ik had liever Boy Waterman gezien, die komt op mij een stuk rustiger over. Dat is echt een potentiele Oranje kandidaat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:20 schreef Suijk het volgende:
Ik vind Stekelenburg al een stuk beter dan vorig jaar. Terecht eerste keeper wat mij betreft.
Vermeer er achter zetten als tweede keeper om Stekelenburg lekker scherp te houden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:20 schreef Suijk het volgende:
Ik vind Stekelenburg al een stuk beter dan vorig jaar. Terecht eerste keeper wat mij betreft.
Die speelt niet bij Ajax.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had liever Boy Waterman gezien, die komt op mij een stuk rustiger over. Dat is echt een potentiele Oranje kandidaat.²
Ach ja, je hoort eens wat van De Panhuis... Maar het is ook wel opzienbarend toch? Zo vaak komt het niet echt meer voor dat Ajax, PSV of Feyenoord een speler van een hoofdklasser aantrekken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
MM zorgt wel dat er over Wormgoor gesproken wordt hier.
Is toch van Ajax verhuurd aan Heerenveen?quote:
Vergeleken met vorig jaar is het zeker wel minder, maar weg is het zeker nog niet....!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat onzekere bij hoge ballen is al een stuk minder geworden, nu nog het choachen zoals Lobont dat deed in de Steek stoppen en die jongen gaat een wereld topper worden
Nee, verkocht dacht ik. Maar die heeft toch ook nog wel zijn mindere momenten bij Heerenveen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is toch van Ajax verhuurd aan Heerenveen?²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |