Je mist het punt. De man die Nederland elke week heel principieel op de regels wijst, houdt zich er zelf niet aan. Zeer hypocriet idd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn god, waar men zich druk over kan maken.
Natuurlijk heeft niemand eens een pen achterovergedrukt via zijn of haar werk?
Niemand zit te fokken via zijn of haar werk?
Wat een onzin weer. Typisch Nederlands en zeer hypocriet.

Onzinnig om te zeggen dat degene die door de parlementaire pers is verkozen tot politicus van het jaar door bijna niemand serieus zou worden genomen.quote:

Regels zijn regels idd. Maar wat ik bedoel is dat het zo breed word uitgemeten dat het haast lachwekkend word en ik mijzelf afvraag van "waar houden we ons nu eigenlijk nog mee bezig". Blijkbaar dus met dit soort futiliteiten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je mist het punt. De man die Nederland elke week heel principieel op de regels wijst, houdt zich er zelf niet aan. Zeer hypocriet idd.

Vanwege dat briefpapier? Come onquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je mist het punt. De man die Nederland elke week heel principieel op de regels wijst, houdt zich er zelf niet aan. Zeer hypocriet idd.

Het zegt natuurlijk ook meer over het niveau van de nederlandse parlementaire pers dan over de politicus. En het is natuurlijk onzinnig om te stellen dat de verkiezing tot politicus van het jaar ook maar iets zegt over de werkelijke leiders-capaciteiten van de minister. Het betekent hooguit dat hij goed in staat is tot handig politiek manoeuvreren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzinnig om te zeggen dat degene die door de parlementaire pers is verkozen tot politicus van het jaar door bijna niemand serieus zou worden genomen.

Ik ben teleurgesteld in je. Juist van jou had ik verwacht dat jij voor principes zou kiezenquote:

Ja, dat doe ik ook. Maar dit is zo'n rare draai, ik zie het probleem niet, wel de spijkers en het lage water.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je. Juist van jou had ik verwacht dat jij voor principes zou kiezen

Niet als het door een oppermoraalridder gebeurt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
De TT "Koos Spee misbruikt staatseigendommen" vind ik op zich wel strak gekozen.
Koos Spee heeft een voorbeeld functie omdat hij in dienst is van de NL staat.
Wat ik nu ga schrijven gan door enkelen als "schokkend" worden ervaren.
Ook ik had een voorbeeld functie en was in dienst van de staat. Dit toen en nu nog velen met mij.
Je wilt niet weten wat voor staatseigendommen worden (mis)gebruikt door hen voor prive doeleinden.
Zo gebruikten we ook pennen van defensie, die we in veelvoud mee naar huis namen, eveneens briefpapier (waar het over schijnt te gaan). Sommigen hadden er een sport van gemaakt om clandistien zelfs een complete 2e PSU er thuis op na te houden. Alles op kosten van de staat.
Nu praat men over Koos Spee en zijn briefpapier. Dat is toch regelrecht een futiliteit???

Wat een gezeur over 4 kilometerquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een gezeur over een velletje briefpapier en een francostempel. Misschien heeft ie het wel netjes betaald.

quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:58 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Wat een gezeur over 4 kilometer![]()

Niet alleen maar om het papier, maar ook om het brievenhoofd van zijn baas, daarmee wil ie denk ik meer gewicht tonen.(kijk mij eens belangrijk zijn met mijn BVOM briefpapierquote:

Heb je eigenlijk wel enig idee wat voor persoon Koos Spee is? In Brazilie heb jij er geen last van. Die man is zo regeltje geil, alles staat in dienst van de regeltje, geen km te hard. Regels zijn regels, want dat hebben we zo met elkaar afgesproken, 50 = 50 en geen kilometer harder, Nederlanders willen altijd kruidenieren, etc, etc, etc.............Van dat soort uitspraken hangt zijn leven aan elkaar. DAAROM vindt ik het niet kunnen dat jiuist hij de regels overtreed.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu praat men over Koos Spee en zijn briefpapier. Dat is toch regelrecht een futiliteit???

Ik ben er van overtuigd dat ook jij wel eens met 2 maten meetquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Niet als het door een oppermoraalridder gebeurt.
Meten met 2 maten weet je wel...

Dat is geen gezeur, dat betekend gewoon 4 kilometer te hard. (in feite 9 km te hard met correctie).quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:58 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Wat een gezeur over 4 kilometer![]()

Maar ik ben dan ook geen moraalridder.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ook jij wel eens met 2 maten meet![]()

Koos Spee ken ik wel, in het verleden was hij meen ik het hoofd van Zware Criminaliteit, maar na bedreigingen aan zijn adres en familie ging hij over op deze functie van opper verkeershandhaver.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:12 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel enig idee wat voor persoon Koos Spee is? In Brazilie heb jij er geen last van. Die man is zo regeltje geil, alles staat in dienst van de regeltje, geen km te hard. Regels zijn regels, want dat hebben we zo met elkaar afgesproken, 50 = 50 en geen kilometer harder, Nederlanders willen altijd kruidenieren, etc, etc, etc.............Van dat soort uitspraken hangt zijn leven aan elkaar. DAAROM vindt ik het niet kunnen dat jiuist hij de regels overtreed.

Die correctie is er niet om je te matsen hoor. Je reed er 4 te hard, ze meten er 7 te hard, en ze corrigeren dat weer naar 4 te hard.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is geen gezeur, dat betekend gewoon 4 kilometer te hard. (in feite 9 km te hard met correctie).
Je kent de snelheid en daar heb je je aan te houden.

Dus dan ook niet klagen als je een bekeuring krijgt voor te snel rijden. je kent immers de regels.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:34 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook geen moraalridder.

Ok, maar goed, wees eerlijk, te snel is te snel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:36 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Die correctie is er niet om je te matsen hoor. Je reed er 4 te hard, ze meten er 7 te hard, en ze corrigeren dat weer naar 4 te hard.

54 door de bebouwde kom midden in de nacht is niet te snel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, maar goed, wees eerlijk, te snel is te snel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |