Wel typisch huilie-gedrag inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef Integrity het volgende:
Wat een hufters dat ze die brief gepubliceerd hebben zeg! Dat is echt zwaar onder de maat!
Beetje JeRa-actie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wel typisch huilie-gedrag inderdaad.
Ze hebben daar een uitvinding voor, dat heet een computer. Da's een ding met een monitor en daar zit vaak ook software op, waarbij je op woonplaats, adres en naam kunt zoeken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef PLAE@ het volgende:
Maar als ik een brief stuur met alleen mijn naam naar een weekblad/tijdschrift/krant op m'n abonnement uit woede over een of ander artikel op te zeggen zonder je abonneenummer er bij dan schiet dat niet ech top toch![]()
goh ja. Denk jij dat een blad moeite gaat doen om je abonnement te beeindigen als je niet de juiste gegevens opstuurd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ze hebben daar een uitvinding voor, dat heet een computer. Da's een ding met een monitor en daar zit vaak ook software op, waarbij je op woonplaats, adres en naam kunt zoeken.
Ze zullen wel moeten, dat is de Wet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
goh ja. Denk jij dat een blad moeite gaat doen om je abonnement te beeindigen als je niet de juiste gegevens opstuurd.
Als ik een gerichte reden en klacht heb waarom ik het blad op zeg, dan zeker ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
gericht aan de hoofdredacteur?
in de voorschriften staat toch duidelijk vermeld waar een opzegging minimaal aan moet voldoen voordat deze in behandeling genomen wordt. meneer spee is dus nog abonnee van autoweekquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, dat is de Wet.
Als hoofdredacteur zou ik dan zeker niet aarzelen om hem te publiceren als ingekomen stuk. De hoofdredactie is niet de afdeling waar opzeggingen horen te komen, maar waar de artikelen worden opgemaakt. Nu heet deze brief vrije nieuwsgaring.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik een gerichte reden en klacht heb waarom ik het blad op zeg, dan zeker ja.
Nou dan publiceren ze hem toch lekker. Dat is het risico dat Spee neemt. Ik vind die brief ook niet zo sterk maar die column is vele malen meer kut.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als hoofdredacteur zou ik dan zeker niet aarzelen om hem te publiceren als ingekomen stuk. De hoofdredactie is niet de afdeling waar opzeggingen horen te komen, maar waar de artikelen worden opgemaakt. Nu heet deze brief vrije nieuwsgaring.![]()
Leer nou toch eens om je eigen mening niet als vaststaand feit te posten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou dan publiceren ze hem toch lekker. Dat is het risico dat Spee neemt. Ik vind die brief ook niet zo sterk maar die column is vind ik vele malen meer kut.
Vertel dat tegen die autoweek nerdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leer nou toch eens om je eigen mening niet als vaststaand feit te posten.
![]()
Die schreef een column. In columns mag dat.quote:
Maar dit is een privé abonnement op zijn naam en adres. Dat ga je niet opzeggen met briefpapier van je bedrijf. Spee probeert een beetje indruk te maken met zijn functiequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ook abonnementen op bladen die ik via mijn werk krijg en soms zeg ik zo'n blad op, op briefpapier van het bedrijf, dat ook het abonnementsgeld betaalt. Lijkt me een volstrekt logische gang van zaken
Blijkbaar zijn de snelheidslimieten in dit land veel te laag, anders waren er in 2005 geen 7,9 miljoen snelheidsboetes uitgeschreven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:07 schreef nonzz het volgende:
Zeuren over verkeersboetes! Rij gewoon normaal en loop niet te zeiken!
Ik vind die persoonlijke hetze tegen Koos Spee al lange tijd enge trekjes hebben. Richt je dan op de regering of de politiek in plaats van zo fanatiek op 1 man.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:27 schreef StefanP het volgende:
Kots SpeeGluiperig mannetje dat ie is. Een groter bord voor je kop kun je gewoon niet hebben. Hoe die man wel geen binding heeft met de samenleving is ongelofelijk. Als je denkt dat de politiek wereldvreemd is, nou, Spee is 10x zo erg.
Hij zou gewoon 24/7 gevolgd moeten worden, om te zien of hij zich elke seconde aan de wet houdt. Ik zie het al voor me: Koosje Spee denkt dat hij alleen is en geeft geen richting aan op de rotonde. Of hij zet zijn vuilnisbak een uur te vroeg buiten. De schande!
Maar ja, volgens mij doet ie zelfs dat niet, boyscout die 'ie is. Zo braaf dat hij kruiperig is, het schoothondje van het wetboek. En hij geilt er natuurlijk vreselijk op dat hij al die verkeersovertreders een oor aan kan naaien, want in zijn ogen zijn er natuurlijk geen grotere criminelen dan mensen die 5km/u te hard rijden. Af en toe een aai over z'n hondebol van z'n baasjes in de politiek, en Koosje is weer helemaal blij. Braaf.
Die kerel tilt volgens mij geen vinger op. Geen minuut zinnig werk. Als hij voor z'n werk die autobladen leest en op TV komt om te preken, poeh poeh, dan blijft er misschien nog wel 20 uur per week over om manieren te verzinnen om automobilisten verder dwars te zitten. Om nog meer geld binnen te halen. Maar ja, daar heb je het he, zolang hij de belastingdienst van dienst is, kan hij doen en laten wat hij wilt. Want het gaat de politiek maar om 1 ding: geld binnenhalen. Daardoor kunnen figuren als Spee gewoon hun gang gaan.
Je oogst wat je zaait toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die persoonlijke hetze tegen Koos Spee al lange tijd enge trekjes hebben. Richt je dan op de regering of de politiek in plaats van zo fanatiek op 1 man.
Misplaatste vergelijking denk ik. Van Gogh heeft voor zover ik weet niemand vermoord.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh bah, dat zeiden sommige mensen ook toen Van Gogh werd vermoord.
Spee wel dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:49 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Misplaatste vergelijking denk ik. Van Gogh heeft voor zover ik weet niemand vermoord.
Maar blijkbaar is het gerechtvaardigd om hem te demoniseren en te bedreigen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:56 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Nee, die leeft toch ook nog ... of heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |