abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34464209
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef Integrity het volgende:
Wat een hufters dat ze die brief gepubliceerd hebben zeg! Dat is echt zwaar onder de maat!
Wel typisch huilie-gedrag inderdaad.
pi_34464267
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Wel typisch huilie-gedrag inderdaad.
Beetje JeRa-actie.
Ik post om het posten.
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:43:56 #53
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34464398
Maar als ik een brief stuur met alleen mijn naam naar een weekblad/tijdschrift/krant op m'n abonnement uit woede over een of ander artikel op te zeggen zonder je abonneenummer er bij dan schiet dat niet ech top toch
pi_34464479
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef PLAE@ het volgende:

Maar als ik een brief stuur met alleen mijn naam naar een weekblad/tijdschrift/krant op m'n abonnement uit woede over een of ander artikel op te zeggen zonder je abonneenummer er bij dan schiet dat niet ech top toch
Ze hebben daar een uitvinding voor, dat heet een computer. Da's een ding met een monitor en daar zit vaak ook software op, waarbij je op woonplaats, adres en naam kunt zoeken.
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:48:27 #55
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34464541
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:46 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ze hebben daar een uitvinding voor, dat heet een computer. Da's een ding met een monitor en daar zit vaak ook software op, waarbij je op woonplaats, adres en naam kunt zoeken.
goh ja. Denk jij dat een blad moeite gaat doen om je abonnement te beeindigen als je niet de juiste gegevens opstuurd.
pi_34464608
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

goh ja. Denk jij dat een blad moeite gaat doen om je abonnement te beeindigen als je niet de juiste gegevens opstuurd.
Ze zullen wel moeten, dat is de Wet.
pi_34464717
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:27 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

gericht aan de hoofdredacteur?
Als ik een gerichte reden en klacht heb waarom ik het blad op zeg, dan zeker ja.
pi_34464810
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ze zullen wel moeten, dat is de Wet.
in de voorschriften staat toch duidelijk vermeld waar een opzegging minimaal aan moet voldoen voordat deze in behandeling genomen wordt. meneer spee is dus nog abonnee van autoweek
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:16:04 #59
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34465692
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ik een gerichte reden en klacht heb waarom ik het blad op zeg, dan zeker ja.
Als hoofdredacteur zou ik dan zeker niet aarzelen om hem te publiceren als ingekomen stuk. De hoofdredactie is niet de afdeling waar opzeggingen horen te komen, maar waar de artikelen worden opgemaakt. Nu heet deze brief vrije nieuwsgaring.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34466389
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als hoofdredacteur zou ik dan zeker niet aarzelen om hem te publiceren als ingekomen stuk. De hoofdredactie is niet de afdeling waar opzeggingen horen te komen, maar waar de artikelen worden opgemaakt. Nu heet deze brief vrije nieuwsgaring.
Nou dan publiceren ze hem toch lekker. Dat is het risico dat Spee neemt. Ik vind die brief ook niet zo sterk maar die column is vele malen meer kut.
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:53:29 #61
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34467175
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou dan publiceren ze hem toch lekker. Dat is het risico dat Spee neemt. Ik vind die brief ook niet zo sterk maar die column is vind ik vele malen meer kut.
Leer nou toch eens om je eigen mening niet als vaststaand feit te posten.

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34467255
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:53 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Leer nou toch eens om je eigen mening niet als vaststaand feit te posten.

Vertel dat tegen die autoweek nerd
  donderdag 26 januari 2006 @ 00:00:05 #63
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34467389
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Vertel dat tegen die autoweek nerd
Die schreef een column. In columns mag dat.
- Privacy Matters
pi_34468182
Kots Spee Gluiperig mannetje dat ie is. Een groter bord voor je kop kun je gewoon niet hebben. Hoe die man wel geen binding heeft met de samenleving is ongelofelijk. Als je denkt dat de politiek wereldvreemd is, nou, Spee is 10x zo erg.

Hij zou gewoon 24/7 gevolgd moeten worden, om te zien of hij zich elke seconde aan de wet houdt. Ik zie het al voor me: Koosje Spee denkt dat hij alleen is en geeft geen richting aan op de rotonde. Of hij zet zijn vuilnisbak een uur te vroeg buiten. De schande!

Maar ja, volgens mij doet ie zelfs dat niet, boyscout die 'ie is. Zo braaf dat hij kruiperig is, het schoothondje van het wetboek. En hij geilt er natuurlijk vreselijk op dat hij al die verkeersovertreders een oor aan kan naaien, want in zijn ogen zijn er natuurlijk geen grotere criminelen dan mensen die 5km/u te hard rijden. Af en toe een aai over z'n hondebol van z'n baasjes in de politiek, en Koosje is weer helemaal blij. Braaf.

Die kerel tilt volgens mij geen vinger op. Geen minuut zinnig werk. Als hij voor z'n werk die autobladen leest en op TV komt om te preken, poeh poeh, dan blijft er misschien nog wel 20 uur per week over om manieren te verzinnen om automobilisten verder dwars te zitten. Om nog meer geld binnen te halen. Maar ja, daar heb je het he, zolang hij de belastingdienst van dienst is, kan hij doen en laten wat hij wilt. Want het gaat de politiek maar om 1 ding: geld binnenhalen. Daardoor kunnen figuren als Spee gewoon hun gang gaan.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 26 januari 2006 @ 01:48:51 #65
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_34469683
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb ook abonnementen op bladen die ik via mijn werk krijg en soms zeg ik zo'n blad op, op briefpapier van het bedrijf, dat ook het abonnementsgeld betaalt. Lijkt me een volstrekt logische gang van zaken
Maar dit is een privé abonnement op zijn naam en adres. Dat ga je niet opzeggen met briefpapier van je bedrijf. Spee probeert een beetje indruk te maken met zijn functie
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 26 januari 2006 @ 07:22:25 #66
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_34471110
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:07 schreef nonzz het volgende:
Zeuren over verkeersboetes! Rij gewoon normaal en loop niet te zeiken!
Blijkbaar zijn de snelheidslimieten in dit land veel te laag, anders waren er in 2005 geen 7,9 miljoen snelheidsboetes uitgeschreven.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kadesh op 26-01-2006 08:12:02 ]
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_34471123
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:30 schreef Furious het volgende:
J. Spee?
Jodocus.
  donderdag 26 januari 2006 @ 07:33:51 #68
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34471150
Jacobus
pi_34471594
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:27 schreef StefanP het volgende:
Kots Spee Gluiperig mannetje dat ie is. Een groter bord voor je kop kun je gewoon niet hebben. Hoe die man wel geen binding heeft met de samenleving is ongelofelijk. Als je denkt dat de politiek wereldvreemd is, nou, Spee is 10x zo erg.

Hij zou gewoon 24/7 gevolgd moeten worden, om te zien of hij zich elke seconde aan de wet houdt. Ik zie het al voor me: Koosje Spee denkt dat hij alleen is en geeft geen richting aan op de rotonde. Of hij zet zijn vuilnisbak een uur te vroeg buiten. De schande!

Maar ja, volgens mij doet ie zelfs dat niet, boyscout die 'ie is. Zo braaf dat hij kruiperig is, het schoothondje van het wetboek. En hij geilt er natuurlijk vreselijk op dat hij al die verkeersovertreders een oor aan kan naaien, want in zijn ogen zijn er natuurlijk geen grotere criminelen dan mensen die 5km/u te hard rijden. Af en toe een aai over z'n hondebol van z'n baasjes in de politiek, en Koosje is weer helemaal blij. Braaf.

Die kerel tilt volgens mij geen vinger op. Geen minuut zinnig werk. Als hij voor z'n werk die autobladen leest en op TV komt om te preken, poeh poeh, dan blijft er misschien nog wel 20 uur per week over om manieren te verzinnen om automobilisten verder dwars te zitten. Om nog meer geld binnen te halen. Maar ja, daar heb je het he, zolang hij de belastingdienst van dienst is, kan hij doen en laten wat hij wilt. Want het gaat de politiek maar om 1 ding: geld binnenhalen. Daardoor kunnen figuren als Spee gewoon hun gang gaan.
Ik vind die persoonlijke hetze tegen Koos Spee al lange tijd enge trekjes hebben. Richt je dan op de regering of de politiek in plaats van zo fanatiek op 1 man.
pi_34471728
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind die persoonlijke hetze tegen Koos Spee al lange tijd enge trekjes hebben. Richt je dan op de regering of de politiek in plaats van zo fanatiek op 1 man.
Je oogst wat je zaait toch?
pi_34471789
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Je oogst wat je zaait toch?
Oh bah, dat zeiden sommige mensen ook toen Van Gogh werd vermoord.
pi_34472531
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh bah, dat zeiden sommige mensen ook toen Van Gogh werd vermoord.
Misplaatste vergelijking denk ik. Van Gogh heeft voor zover ik weet niemand vermoord.
pi_34472547
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:49 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Misplaatste vergelijking denk ik. Van Gogh heeft voor zover ik weet niemand vermoord.
Spee wel dan?
pi_34472653
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Spee wel dan?
Nee, die leeft toch ook nog ... of heb ik iets gemist?
pi_34472801
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:56 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Nee, die leeft toch ook nog ... of heb ik iets gemist?
Maar blijkbaar is het gerechtvaardigd om hem te demoniseren en te bedreigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')