Waarom niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:09 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Als ie dat abonnement nodig heeft voor zijn functie, dan kan ie hem dus niet opzeggen.
Dan had ie dus in eerste instantie dat blad al niet nodig voor zijn werk.quote:
Nou, dan is het goed dat ie het opzegt. Scheelt de arme belastingbetaler weer geldquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:19 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Dan had ie dus in eerste instantie dat blad al niet nodig voor zijn werk.
Nope privé, met privé adres en al, maar hij schrijft uit naam van zijn beroep een opzeggingsbrief die aan de hoofdredacteur gericht is. Ik ga toch ook geen briefpapier gebruiken van mijn werkgever om mijn internet abonnement op te zeggen? En is het echt relevant om aan te geven wat je functie is als je een abonnement opzegt? En waarom zou je zo'n brief aan de directie richten, terwijl klantenservice dat ook kan afhandelen? Die Spee spoort niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:02 schreef SCH het volgende:
Wat is er trouwens misbruik aan? Ik neem aan dat de heer Spee een abonnement in zijn functie heeft.
goed opgemerkt. was mij niet niet opgevallenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nope privé, met privé adres en al, maar hij schrijft uit naam van zijn beroep een opzeggingsbrief die aan de hoofdredacteur gericht is. Ik ga toch ook geen briefpapier gebruiken van mijn werkgever om mijn internet abonnement op te zeggen? En is het echt relevant om aan te geven wat je functie is als je een abonnement opzegt? En waarom zou je zo'n brief aan de directie richten, terwijl klantenservice dat ook kan afhandelen? Die Spee spoort niet.
Idd de hoofd bermtoerist van Nederlandquote:
Nou wat een compliment, dan ben je echt enorm opgeschoten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Een groter compliment kan je als columnist niet krijgen natuurlijk. Wanneer het onderwerp van je toorn zijn abonnement opzegt.
Ik heb ook abonnementen op bladen die ik via mijn werk krijg en soms zeg ik zo'n blad op, op briefpapier van het bedrijf, dat ook het abonnementsgeld betaalt. Lijkt me een volstrekt logische gang van zakenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nope privé, met privé adres en al, maar hij schrijft uit naam van zijn beroep een opzeggingsbrief die aan de hoofdredacteur gericht is. Ik ga toch ook geen briefpapier gebruiken van mijn werkgever om mijn internet abonnement op te zeggen? En is het echt relevant om aan te geven wat je functie is als je een abonnement opzegt? En waarom zou je zo'n brief aan de directie richten, terwijl klantenservice dat ook kan afhandelen? Die Spee spoort niet.
gericht aan de hoofdredacteur?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ook abonnementen op bladen die ik via mijn werk krijg en soms zeg ik zo'n blad op, op briefpapier van het bedrijf, dat ook het abonnementsgeld betaalt. Lijkt me een volstrekt logische gang van zaken
Als je het blad via je werk krijgt, dan vraag je aan je secretaresse of ze het blad even voor je opzegt. Koos kreeg dit blad blijkbaar voor zichzelf (anders had zijn adres er niet vanaf gehaald hoeven te worden, want zijn kantoor is gewoon te achterhalen), en vond het nodig om even met zijn functie te koketteren door het briefpapier van zijn werkgever te gebruiken. Sorry, maar dat is gewoon zielig. Als een agent in uniform privé-zaken gaat regelen dan krijgt die daar ook een berisping voor, dus zou Koos die ook moeten krijgen, simpel zat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ook abonnementen op bladen die ik via mijn werk krijg en soms zeg ik zo'n blad op, op briefpapier van het bedrijf, dat ook het abonnementsgeld betaalt. Lijkt me een volstrekt logische gang van zaken
Jakobus. Kortweg Ko.quote:
Inderdaad. Immers is het doel van een column het prikkelen van je lezers. In ieder geval heeft er 1 aangegeven dat dat gelukt is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou wat een compliment, dan ben je echt enorm opgeschoten.
Okay, daar moest ik ff lachenquote:Je ziet hem vechten om de miscast te verbloemen - en het lukt niet, zelfs niet met truien uit de kast van Leo.
Jacobus (Koos) Spee!quote:
Moeten ze twee krukjes meenemen om 'm op te zetten!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:36 schreef Furious het volgende:
Waar ik het wel mee eens ben: die dwerg.
Die mogen ze van mijn part wel nog een koppie kleiner maken.
Misschien moeten ze eens permanent die duim in z'n reet aanbrengen, misschien word-ie daar langer van.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moeten ze twee krukjes meenemen om 'm op te zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |