Nee, dan scheurt de lensquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:56 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ow wacht die heb k niet nee
Had ze niet toevallig een geel merkje in d,r oor?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef Marruk het volgende:
[..]
Nee, dan scheurt de lens![]()
En echt de hele dag door kauwen, snap niet dat sommige mensen dat vol kunnen houden![]()
Ik wou dat ik dit ook kon zeggen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef minkuukel het volgende:
Mijn schoonmoeder is helaas overleden, maar het was een topwijf.![]()
Dat zeggen ze altijd van je als je overleden bent.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef minkuukel het volgende:
Mijn schoonmoeder is helaas overleden, maar het was een topwijf.![]()
Maak je maar niet met verf hoor, van jou zal ik dat echt niet zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:12 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd van je als je overleden bent.
heb je dan ook een tip voor de vrouwen???quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:21 schreef Dalamar het volgende:
Waardeloos.... geen gesprek mee te voeren, ze heeft (denkt ze) altijd gelijk en maakt nooit fouten.
Vanwege d'r -op z'n zachtst gezegd- sekte-achtige geloofsovertuiging loopt in ieder geval 1 van d'r dochters bij de psycholoog om alles weer recht te zetten.
Ow ja, en koken kan ze ook niet.
Tip voor de mannen met een irritante schoonmoeder.... als je er naar toe moet, of ze komt op visite, zorg dat je geweldigee seks hebt diezelfde ochtend. Als ze dan in de loop van de visite irritant tegen je aan zit te blaten denk je gewoon heel de tijd (met een smile on your face): "lul maar raak, ik heb je dochter geneukt vanochtend".
Werkt echt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |