je ziet haar vast weinig?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Scorpie het volgende:
ik heb alleen maar positieve ervaringen met de mijne.
ok, nou dan mag je je gelukkig prijzen!! hoor tegenwoordig alleen nog maar verhalen over hoe kut ze hun schoonmoeder vinden, omdat ze zich of teveel bemoeit met dingen.. of gewoon loopt te zeiken de hele tijdquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit bijna elke avond bij me vriendin, dus ik heb redelijk veel met haar te maken.
Tegenwoordig? Je schoonmoeder niet mogen is toch iets van alle tijden?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ok, nou dan mag je je gelukkig prijzen!! hoor tegenwoordig alleen nog maar verhalen over hoe kut ze hun schoonmoeder vinden, omdat ze zich of teveel bemoeit met dingen.. of gewoon loopt te zeiken de hele tijd
Het niet mogen is ook van alle tijden, maar ik bedoel dat ik de laatste tijd alleen maar slechte verhalen hoor, en nooit goede!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Je schoonmoeder niet mogen is toch iets van alle tijden?
Ik heb trouwens nooit problemen gehad met schoonmoeders.
maar heb jij zelf ook problemen met haar, of alleen je vriendin?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Blik het volgende:
schoonmoeder is een bitch, het is zelfs zo dat mijn vriendin een week vantevoren moet bellen om te zeggen dat ze komt want anders is ze strontchagrijnig heel de avond omdat ze misschien wel wat had afgesproken.Dit terwijl ze geen sociaal leven heeft en kijkt alleen maar TV kijkt. De enige mensen met wie ze contact heeft zijn de bovenburen en die gaan over paar maanden verhuizen. Mijn ouders hebben d'r al regelmatig uitgenodigd bij ons thuis maar daar gaat ze niet op in want dan heeft ze geen zin.
etc etc etc
(vriendin is 21, gewoon student, en wil dus in het weekend wel eens langskomen thuis, dit doet ze nu bijna nooit meer vanwege d'r moeder)
uiteraard, ik krijg er zelf ook genoeg mee te maken. Elke keer als d'r moeder weer iets flikt is het uithuilen bij mij. D'r moeder zit vaak te zeuren dat mijn vriendin niet vaak genoeg langs komt, maar als ze zegt dat ze zich niet thuis voelt omdat ze een week vantevoren "af moet spreken" zijn de rapen gaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:07 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
maar heb jij zelf ook problemen met haar, of alleen je vriendin?
Jij bent ook lief,ts niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Je schoonmoeder niet mogen is toch iets van alle tijden?
Ik heb trouwens nooit problemen gehad met schoonmoeders.
hardstikke bedankt!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef buzzer het volgende:
ps: spelfout uit TT gehaald
Ik vroeg me al af wanneer jij met je opmerking zou komen over mijn ma!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef Bendeleider het volgende:
Mijn schoonmoeder is wel lief !
Hoewel ze af en toe het wandelende vraagteken uithangt.
Bombardeert ze je weer met vrage joh !
Maar meestal vraagt ze ook of ik bier moet dus een topwijf !
(doubledildo laat je mams het laatste stuk even lezen?)
Wat levert dat nou op? Zo'n schoonmoeder tegenwoordig?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef buzzer het volgende:
De mijn is haar gewicht in goud waard.. Ik ga er niet verder over uitwijden, maar zonder mijn schoonmoeder zouder een hoop dingen een stuk lastiger worden voor ons..
het is misschien wel een cliché, maar er zijn nog veel mensen die er echt mee zitten!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Thrilled het volgende:
dat is echt zo'n cliche, je schoonmoeder haten/niet mogen... mijn schoonmoeder is gewoon een top wijf, niks mis mee...
Dan ligt de fout dus duidelijk bij jouquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer jij met je opmerking zou komen over mijn ma!
slijmbal!!
misschien scheelt het ook wel dat ik in brabant ben opgevoed en mijn schoonmama een echte tukker is! opvattingen en mening over opvoeding verschillen enorm!!
wel makkelijk om te zeggen he!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dan ligt de fout dus duidelijk bij jou![]()
Wat is er mis met mijn hoofd? Ik heb gewoon een rotsvast vertrouwen in de moeder van Bendeleider, haar zoon is immers een kwaliteitsuser én ze komt uit Twente.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
wel makkelijk om te zeggen he!!!
denk de volgende keer gewoon wat langer na , of met een ander hoofd..![]()
Same.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Scorpie het volgende:
ik heb alleen maar positieve ervaringen met de mijne.
biased....quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn hoofd? Ik heb gewoon een rotsvast vertrouwen in de moeder van Bendeleider, haar zoon is immers een kwaliteitsuser én ze komt uit Twente.
Idem. Mijn schoonma lust nog wel eens borreltje en deelt ze graag met mij...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit bijna elke avond bij me vriendin, dus ik heb redelijk veel met haar te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |