uit·zet·ten1 (ov.ww.) = Dizer terug naar Irak sturenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
af·zet·ten1 (ov.ww.) = uitschakelen
Ik weet het!quote:
Heb ik al gedaan!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik weet het!.
Doe eerst even:
Opties > Extra > Algemeen om die vervelende muis-overs uit te schakelen!![]()
mongoolquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
uit·zet·ten1 (ov.ww.) = Dizer terug naar Irak sturen
Ik moet altijd scrollen, want dat zijn er altijd meer dan 75!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet gewoon scrollen om mijn online contactpersonen te kunnen zien.Waar slįįt dat op?
Pff, wachten op een ad-remove-patch.![]()
![]()
Oh ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou ja, doe dan die kuttabs weg bij 'beveiliging'.![]()
Die online zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik moet altijd scrollen, want dat zijn er altijd meer dan 75!![]()
Ja!quote:
Lul dan niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja!.
Nee, niet waar..
Maar 't is kut, ik had perongeluk ergens aangegeven van "Volledige info contactpersonen laten zien", en nu zijn ze allemaal zo groot en lelijk.![]()
Ehm, ik heb gewoon gedownload van de link die ik kreeg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul dan niet.
En waarom heb jij alles in het Nederlands?Of doe je maar alsof?
Oh, gewoon naast "Een contactpersoon of nummer zoeken" op dat knopje ivm sorteren van contactpersonen, "Details tonen" uitzetten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja!.
Nee, niet waar..
Maar 't is kut, ik had perongeluk ergens aangegeven van "Volledige info contactpersonen laten zien", en nu zijn ze allemaal zo groot en lelijk.![]()
Swahili.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ehm, ik heb gewoon gedownload van de link die ik kreeg..
Welke taal heb jij dan?
Oh nee, Engels.quote:
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh nee, Engels.
Die twee lijken ook zo veel op elkaar, hč!
Kutlemmingen zijn er ook om gesloten te worden!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:58 schreef Paltos het volgende:
centraal fysica topic
Ik heb ze moeten vertellen dat mijn topic een kutlemming was.!
Fok! gaat achteruit, Bupatih.
[afbeelding]
Niets van!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kutlemmingen zijn er ook om gesloten te worden!
Dus Fok! gaat niet achteruit, jķj gaat achteruit.
Ik stuur je er wel eentje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef MissBliss het volgende:
Paltos?
Ik hoorde dat je invites hebt voor msn 8?
*kijkt lief* leonie_82athotmaildotcom
Ze is verliefd op de leuke kleurtjes!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik stuur je er wel eentje.![]()
Maar, weet dat het kut is.![]()
Ik zag dat de lettertypes en de timestamp iig mooier zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik stuur je er wel eentje.![]()
Maar, weet dat het kut is.![]()
Speelt zij in die film?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Je zal maar zo'n kind gebaard hebben!![]()
:R
Wat ik tegen haar heb?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]Wat heb je tegen haar?
Ze is juist zo leuk en goed
Aaah how cute, je probeert me terug te pakkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef Paltos het volgende:
Ik weet niet of het expres is, maar het is toch 'Fanning'.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |