Cursus verkooptechniek gevolgd?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:47 schreef turbootje1 het volgende:
te koop een halfgare laptop met gebreken!
is superintensief gebruikt.
Niet zo snel, he? Als de foto's er zijn, hebben er misschien meer interesse.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef Het_Biertje het volgende:
hebben we een deal?
Volgens mij bied ik de vraagprijs. bied of bemoei je er niet mee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Niet zo snel, he? Als de foto's er zijn, hebben er misschien meer interesse.
Je kunt toch lezen?quote:
Op eBay worden deze krengen volgens mij nog wel aangeboden!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:56 schreef Geckoo het volgende:
soort zoekt soort![]()
zijn de accu's nog wel te vinden?
Volgens mij kennen we elkaar niet, dus wie ben jij over mij te oordelen?quote:
Ik stel voor dat je gaat bieden en ophoudt andermans topics met je geflame vol te baggeren + begint met begrijpend lezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je je grote bek houdt en ophoudt andermans topics met je geflame vol te baggeren.
Je had natuurlijk gehoopt deze laptop voor de vraagprijs op te kunnen pikken, maar helaas hebben er meer interesse. Da's jammer voor je, maar dan hoef je niet meteen andere users af te bekken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gaat bieden en ophoudt andermans topics met je geflame vol te baggeren + begint met begrijpend lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |