Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik mag zeker in dit topic niet vermelden dat ik nu op RTL5 een goede film zit te kijken?
dat tiefus topic van jou was helemaal kut mislukte stront vlekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit kuttopic loopt anders ook voor geen meter, brood_korst klootzak
Rot een eind op, randjostiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
dat tiefus topic van jou was helemaal kut mislukte stront vlek![]()
Ga dood gehandicapte kut uilquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rot een eind op, randjosti
Kanker gewoon een eind op met je kutnaamquote:
The_Terminatorquote:
Drizzt_DoUrdenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
The_Terminator
Sorryik kap al
quote:
val de terminator niet lastig hij was in een goeie bui vandaagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
The_Terminator
Sorryik kap al
ik eet je opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:55 schreef brood_korst het volgende:
[..]
val de terminator niet lastig hij was in een goeie bui vandaag![]()
![]()
rot vogel
Ik ben meestal in een goeie bui hoor, maar bagger moet ik nou eenmaal sluiten, niets aan te doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:55 schreef brood_korst het volgende:
[..]
val de terminator niet lastig hij was in een goeie bui vandaag![]()
![]()
rot vogel
Jawel hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit topic gaat toch nergens meer over.
Omdat ie van Yvonne is zekerquote:
* Mompeld iets over vogel griep *quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ie van Yvonne is zeker
Is ze dood?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:11 schreef brood_korst het volgende:
[..]
* Mompeld iets over vogel griep *
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |