gewoon bij opmerkingen je transactie id opgeven voor de rest snappen zij het wel..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:17 schreef Bhai het volgende:
Oke.
Ff iets wat volgens mij niet uitmaakt.
Als ik geld van mijn ABN-AMRO op Paypal wil storten, dan moet ik een transactie-id vermelden in de omschrijving. Moet ik hierbij vermelden dat het nummer een transactie-id is (dus bijv. transactie-id: hier mijn nummer) of hoeft dat niet. Denk niet dat het veel uitmaakt
Dit vind ik toch gek, aangezien je in geval van een conflict toch gewoon ipv je trackingnr proberen in te vullen op een site de NL customer support probeert te bereiken?quote:Op zondag 28 mei 2006 04:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon aangetekend verzenden; zo heb ik ook tientallen horloges naar de VS gestuurd.
Eén nadeel: als de koper met Paypal betaalt en beweert dat ie nooit iets heeft ontvangen, dan ben je het haasje. Het S-nummer van TPG wordt door Paypal niet geaccepteerd als bewijs van verzending. Koper krijgt in dat geval dus een refund. Dat betekent horloge kwijt en naar je centen fluiten. Helaas is het in de VS en Azie algemeen bekend dat je bij Europeanen alles gratis kunt kopen als je maar betaalt met Paypal. En er zijn teveel mensen die daar dus een sport van maken.
Wil je helemaal zeker zijn, dan moet je dus verzenden met zoiets als DHL. Kosten zijn ongeveer 4 x zo hoog, maar als de koper dat wil betalen, dan zou ik het zeker doen. Sterker nog: ik zou zelfs akkoord gaan met het delen van de verzendkosten bij zoiets als een horloge van ¤ 250.
Net echt hoopgevend neequote:Op maandag 29 mei 2006 18:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat taalgebruik mogen ze wel wat aan doen!
En dat "temporarily" gaat nooit over, het blijft gewoon net zo lang tot ik niet via "nu betalen" betaal, maar direct zelf de b etaling doe, wat veel meer werk is... Meer mensen die dit hebben?quote:This function is temporarily unavailable. Please try your payment again later by returning to eBay and clicking the My eBay button.
Van Paypal naar Paypal is per direct, zeg maar per emailsnelheid.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:46 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb een pet gekocht op Ebay in Duitsland. Ik heb het geld op 30 mei overgeschreven met Paypal.
Is dit geld nog onderweg, of is het al verzonden?
ik schat dat niet ik weet hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Van Paypal naar Paypal is per direct, zeg maar per emailsnelheid.
Naar je Paypalaccount vanaf je bank duurt 1 tot 3 dagen schartt ik.
Die 3-4 dagen is voorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:51 schreef Bhai het volgende:
Het overschrijven van geld naar Paypal via ABN duurde maar 1 werkdagDat is dus sneller dan 3-4 (wat op de site vermeld wordt).
ach duurt het wat langer, das nou niet echt iets waar ik minder blij o wordt..quote:
Het ligt dus WEL aan de Postbank. Ze schrijven het bij jou direct af en dan een paar dagen later wordt het bijgeschreven op de rekening van (in dit geval) Paypal. Die paar dagen vangen ze rente van jouw geld; valutadagen noemen ze dat en zo verdient de Postbank geld.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef mschol het volgende:
...
en zeg nou niet dat het alleen aan de postbank ligt want daar is het geld direct afgeschreven..
Als je verkoper een beetje vlot koopafhandelingssysteem gebruikt heeft ie je artikel toch al als "Bezahlt" aangemerkt? Bovendien meldt Ebay zelf ook al dat je je item betaald hebt als je de afhandeling via Paypal doet!?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:09 schreef Volvoman het volgende:
Het geld was al op m'n Paypal acount. Ik heb Paypal al eerder gebruikte.
Dan is het al onderweg denk ik
gelukkig werkt et andersom ook zoquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het ligt dus WEL aan de Postbank. Ze schrijven het bij jou direct af en dan een paar dagen later wordt het bijgeschreven op de rekening van (in dit geval) Paypal. Die paar dagen vangen ze rente van jouw geld; valutadagen noemen ze dat en zo verdient de Postbank geld.![]()
Kan ik dat bij Paypal zien of eBay zelf?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als je verkoper een beetje vlot koopafhandelingssysteem gebruikt heeft ie je artikel toch al als "Bezahlt" aangemerkt? Bovendien meldt Ebay zelf ook al dat je je item betaald hebt als je de afhandeling via Paypal doet!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |