Je ontvangt een e-mail zodra er geld is bijgeschreven op je paypalaccount.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef longinus het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag, stell je verkoopt iets op ebay en je ontvangt het geld via paypal: Zie je die overschrijving als je inlogt op paypal, krijg je een email dat er is overgeschreven of moet je wachten op je bankafschrift.
omdat ik niet elektronisch bankier krijg ik een afschrift om de twee weken.
Ik heb er soms 30 cent op staanquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:04 schreef iDex het volgende:
je moet toch minimaal 10 euro op je paypal account hebben staan?. of is dat alleen als inleg?
Dat snap ik dus niet. Ik kreeg een mail van de ontvanger dat ze geen cc. accepteerde.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat snap ik ook niet echt. Maar volgens mij zit de ontvanger het niet als een creditcardbetaling, maar gewoon als een normale paypaltransactie. Ik laat mijn paypalaccount altijd leeg. Zodra ik een betaling doe, wordt het volledige bedrag dus verekend via mijn creditcard. Dat is tot nu toe gewoon altijd goed gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |