Klinkt exact als wat ik gedaan heb! Echter, vanwege het "u heeft betaald" ga ik er van uit dat het nog komt, ik wil niet dubbel betalen!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:20 schreef gronk het volgende:
Paypal is sowieso vaag de laatste tijd. Ik heb afgelopen weekeinde een betaling willen doen, kreeg ik na het klikken van de 'betaal-knop' wel een 'u-heeft-betaald' schermpje, maar was 't niet mogelijk om de betaling uit te printen (wegens 'temporary difficulties'). Bleek een dag later dat ik helemaal niet betaald had.
je kan ook een deel van je geld overzetten naar dollars..quote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Nu lukte het wel... Dat "makkelijk betalen" van Paypal maken ze 1 op de 10 keer niet waar
Maar goed, hier ging het om: Paypal had EUR 8,47 willen hebben voor deze US$10,48. Ik zal binnenkort vermelden wat Mastercard er voor vraagt
Dat omzetten kost gewoon 2,5% ...quote:Op donderdag 28 september 2006 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook een deel van je geld overzetten naar dollars..
en dan betalen met dollars, kost het je niks volgens mij
Nee.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:44 schreef Plots het volgende:
Mijn betaling is nu al 4 dagen onderweg van mij bank anar mijn PayPal.
Maar heb het niet meer nodig op mn PayPal. Kan ik het nog terughalen voordat het er bij geschreven staat?
uhm nee...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat omzetten kost gewoon 2,5% ...
Jaaa en zet die 10 dollar nu eens om in euro... wedden dat je 2 * 2,5 % mist?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
uhm nee...
een van mijn eerdere omrekeningen:
Omrekening van: ¤7,96 EUR
Omrekening in: $10,00 USD
Wisselkoers: 1 euro = 1,25628 Amerikaanse dollars
en ik had vervolgens gewoon 10 dollar
uhm nee?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Jaaa en zet die 10 dollar nu eens om in euro... wedden dat je 2 * 2,5 % mist?![]()
GWK vraagt ook wel iets meer dan 2,5% !quote:Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
uhm nee?
ow nog iets wat ik pas heb berekent:
als ik ¤25 naar dollars converteer in PP dan krijg ik ~31$
met koersconverter van GWK krijg ik 'maar' ~29$
go figure...
Een beetje marge kan nooit kwaad! Zie de vele mensen hierboven die een paar cent te kort kwamen...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef robert-dirksen het volgende:
Ik heb even gekeken hoeduur iets word wat volgens mij vanuit Hong Kong komt, nou heb ik het totale bedrag wat het kost+ schipkosten overgemaakt naar PayPal, is dit wel voldoende of moest ik eigenlijk nog een paar euro extra overmaken ??
Is het dan aan te raden om dat bedrag nu over te maken of later, als er gemaild wordt over de betaling ? Het is geen Ebay product.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een beetje marge kan nooit kwaad! Zie de vele mensen hierboven die een paar cent te kort kwamen...
ik kan jou bewering van die 2.5% nergens vindenquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Ben je nou zo eigenwijs of gewoon stom? Paypal zelf zegt dat ze 2,5% vragen, dat doen ze ook. Laat jezelf fijn wijsmaken dat het niks kost, maar ga dat niet hier verkondigen...
POL ('ik wihil, neej, ik eis een bron') is die ----> kant op.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan jou bewering van die 2.5% nergens vinden
als je het even zou willen kopieeren en plakken zijn we al een eind verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |