abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34964190
Stelt voor om alle Ajacieden vanaf heden vogelvrij te verklaren...
pi_34964213
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:04 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

zelfde reden als waarom het andersom niet gebeurd. kom nou niet met die ene foto
Als je nog wat goed te maken hebt, lijkt het me vrij dom om te wachten dat Feyenoord los naar a'dam komt vind je zelf niet?
Rotterdam South Side
pi_34964221

Triest gedrag, trieste reacties.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34964244
Boeit me niet wat jullie denken.Als jullie 'm bij Ajax zien,vraag 'm naar die Molukker van Feyenoord die altijd naar 't kickboksen gaat.Ik denk dat jullie joodjes dan verbaasd zullen zijn van zijn antwoord....
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:18:11 #255
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34964255
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef Guvnor het volgende:

[..]

Als je nog wat goed te maken hebt, lijkt het me vrij dom om te wachten dat Feyenoord los naar a'dam komt vind je zelf niet?
lezen is voor jou blijkbaar ook een vak?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:19:04 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34964279
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:18 schreef footbal_lad het volgende:
Boeit me niet wat jullie denken.Als jullie 'm bij Ajax zien,vraag 'm naar die Molukker van Feyenoord die altijd naar 't kickboksen gaat.Ik denk dat jullie joodjes dan verbaasd zullen zijn van zijn antwoord....
Die kickboxende Molukker met die lekkere vriendin?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34964281
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:18 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

lezen is voor jou blijkbaar ook een vak?
Ja blijkbaar wel eh, oh zo stoere ajax hooligan. Hahahaha, moet niet gekker worden joh.
Rotterdam South Side
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:19:20 #258
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34964284
ah is het die gast .
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:20:26 #259
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34964304
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:19 schreef Guvnor het volgende:

[..]

Ja blijkbaar wel eh, oh zo stoere ajax hooligan. Hahahaha, moet niet gekker worden joh.
Je bent lekker ingelicht merk ik wel . Zal ik het even uitleggen?

met dezelfde reden als waarom het andersom niet gebeurd bedoel ik: Het wordt wel geprobeerd maar de politie weet het te voorkomen.
pi_34964327
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:19 schreef PLAE@ het volgende:

ah is het die gast .
He grootmoel.Wel vragen hè of durf je niet.......
pi_34964353
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:20 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Je bent lekker ingelicht merk ik wel . Zal ik het even uitleggen?

met dezelfde reden als waarom het andersom niet gebeurd bedoel ik: Het wordt wel geprobeerd maar de politie weet het te voorkomen.
En toch lijkt het mij vrij makkelijk om met een gelijkwaardige groep, zoals 2 jaar geleden, toen Feyenoord bij de pool hall stond met 200 man te komen als je nog het 'nodige' goed heb te maken. Want toen hadden jullie maar 90 man en die vonden het niet slim om te komen. Dus alles ken, maar maak nou geen verwijten dat Feyenoord maar naar jullie moet komen want dat is al zovaak gebeurt.
Rotterdam South Side
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:25:17 #262
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34964403
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:22 schreef Guvnor het volgende:

[..]

En toch lijkt het mij vrij makkelijk om met een gelijkwaardige groep, zoals 2 jaar geleden, toen Feyenoord bij de pool hall stond met 200 man te komen als je nog het 'nodige' goed heb te maken. Want toen hadden jullie maar 90 man en die vonden het niet slim om te komen. Dus alles ken, maar maak nou geen verwijten dat Feyenoord maar naar jullie moet komen want dat is al zovaak gebeurt.
Ik maak helemaal geen verwijten ik zeg gewoon dat het niet lukt.

Mooy (politie) stond eerder op de afgesproken plek dan wij dan lijkt het mij vrij kansloos om nog richting r'dam te gaan he? aantallen kloppen wel ongeveer daar niet van
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:26:23 #263
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34964429
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:21 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

He grootmoel.Wel vragen hè of durf je niet.......
wat moet er dan voor bijzonders verteld worden wat jij hier niet kan
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:28:48 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34964480
quote:
De politie in Den Haag en Amsterdam werken zondag intensief samen om te voorkomen dat supporters toch vanuit Amsterdam naar Den Haag reizen. Daartoe worden onder meer verscherpte controles uitgevoerd op NS-stations.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34964482
Den Haag heeft dit 'n paar weken geleden ook bij NEK gedaan maar zij gebruikten geen wapens en wisten wie ze wèl en niet moesten pakken.

Trouwes,Utreg moet z'n muil houden want jullie rennen zelfs voor PSV....
pi_34964543
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:26 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

wat moet er dan voor bijzonders verteld worden wat jij hier niet kan
Laat maar,ik zie 'm over 2 weken sowieso wel in Hilversum.Ik zou zeggen:kom ook ff langs.Kickboksen,veel jongens van 't voetballen,wat wil je nog meer....
pi_34964552
quote:
Na de wedstrijd tegen ADO Den Haag is de spelersbus van NAC bekogeld met stenen. Over de geblindeerde hekken vlogen er stenen richting de bus, waardoor er onder meer een ruit aan de achterzijde kapot kapot ging.
NAC gaat proberen de schade te claimen bij de Hagenezen. Volgende week zal het onderzoek klaar zijn en pas dan gaat NAC kijken hoe het verder moet. “Eerst moeten we echter vaststellen wie wat gedaan heeft, daarna kunnen we pas vervolgstappen zetten.” Aldus Mommers.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:34:22 #268
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34964593
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:31 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Laat maar,ik zie 'm over 2 weken sowieso wel in Hilversum.Ik zou zeggen:kom ook ff langs.Kickboksen,veel jongens van 't voetballen,wat wil je nog meer....
prima, mag je daarna best effe bij me op de koffie komen in hilversum. als jij nou je plakboek effe meeneemt hebben we ook nog wat te doen.

maar hoezo kunnen jullie het zo met elkaar vinden
pi_34964707
We komen niet op elkaars verjaardag ofzo hoor.Ik ken 'm al 'n hele tijd,via 't kickboksen.Een van jullie topboys is een 'n hele goede kickbokser en neemt altijd wel wat aanhang mee....
pi_34965088
Dit topic gaat over randverschijnselen, waaronder rellen. We gaan hier dus niet uitdagen of onnodig stoer lopen doen.
En PLAE@, verander alsjeblieft je user icon.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34965117
Actie=reactie.020 speelt minimaal nog 4 uitwedstrijden....Utreg heeft al "aangeboden" Den Haag te willen "helpen"....Worden nog leuke maanden
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:02:24 #272
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34965154
natuurlijk. Utrecht likt iedereens kontje.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:58 schreef Suijk het volgende:
En PLAE@, verander alsjeblieft je user icon.
Die mag gewoon
pi_34965257
Vind wel dat DH zich slecht heeft "voorbereid" voor deze wedstrijd.Ze hadden hier toch op z'n minst rekening mee moeten houden....
pi_34965535
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:02 schreef PLAE@ het volgende:

Die mag gewoon
Hm, ik vind hem onnodig uitdagend. Referenties aan WOII zijn we niet zo blij mee nl.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:22:28 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34965585
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:59 schreef footbal_lad het volgende:
Utreg heeft al "aangeboden" Den Haag te willen "helpen"....
Hypocriete gasten dan, Legia-rellen werden veroorzaakt door ADO'ers op uitvak.
pi_34965705
Pff Utrecht Gaan ze weer lekker mee lopen kloten
pi_34966134
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:39 schreef footbal_lad het volgende:
We komen niet op elkaars verjaardag ofzo hoor.Ik ken 'm al 'n hele tijd,via 't kickboksen.Een van jullie topboys is een 'n hele goede kickbokser en neemt altijd wel wat aanhang mee....
Dan weet ik het wel ja...

Maar de boel wordt zo overdreven op internet weer...alsof er echt 150 man youth voor dat klotehonk stond en alsof de hekken opengebroken zijn.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:54:56 #278
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34966275
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Bananenman het volgende:
Maar de boel wordt zo overdreven op internet weer...alsof er echt 150 man youth voor dat klotehonk stond en alsof de hekken opengebroken zijn.
Welkom in Nederland!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:04:47 #279
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34966491
Ik hoorde net dat er maar 2 jongens van 11 in het honk zaten en verder niemand!
pi_34967286
quote:
(2/11/2006 02:14:08)
We vertrokken rond 10 uur uit haarlem met een groep van rond de 120 man. We zouden wraak nemen voor het in brand steken van ons home vorig jaar. Aangekomen in Den Haag, reed er 1 politie auto constant achter ons aan. Bij het zuiderpark aangekomen knipte een van onze jongens het slot door van het hek. 3 jongens gooiden een brandbom met benzine naar binnen.

Ado wilde niet naar buiten komen en gooide een kruk naar buiten. nadat er rookontwikkelingen waren, kwam er een groep van ongeveer 20 man naar buiten. Waaronder ook kleine kinderen. Die hebben we met rust gelaten. De oudere gasten hebben we aangepakt. Nadat ze weg waren gerend was de politie massaal aanwezig. Iedereen koos voor een eigen uitweg. Voor mijn neus zijn 4 fsiders opgepakt.

Dit was onze wraak. Tot zondag
pi_34967396
Weet niet wie het geschreven heeft maar er klopt geen hout van
pi_34967791
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hypocriete gasten dan, Legia-rellen werden veroorzaakt door ADO'ers op uitvak.
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar das dus gewoon bullshit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_34969266
Toch wel respect voor ajax, ze gaan er wel heen.. Wie is er de laatste jaren los naar Den Haag geweest? Dat er maar 7 man aan het klaverjassen in dat honk waren konden zij ook niet weten. Al had het in mijn ogen ook zonder woorden afgehandeld kunnen worden... Ze waren immers met veel te veel. Dat zou helemaal een goede actie zijn in mijn ogen. Totale vernedering.

Ennuh iets te veel films gekeken? Rookbommen naar binnen gooien?.. hehe
pi_34969503
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch wel respect voor ajax, ze gaan er wel heen.. Wie is er de laatste jaren los naar Den Haag geweest? Dat er maar 7 man aan het klaverjassen in dat honk waren konden zij ook niet weten. Al had het in mijn ogen ook zonder woorden afgehandeld kunnen worden... Ze waren immers met veel te veel. Dat zou helemaal een goede actie zijn in mijn ogen. Totale vernedering.

Ennuh iets te veel films gekeken? Rookbommen naar binnen gooien?.. hehe
Nogmaals:respect voor de actie maar niet voor de uitvoering....
pi_34969737
16jarig mannetje neergestoken?
quote:
11 Feb 2006 Bericht van de Webmaster

Zoals iedereen wel kon lezen is Ajax naar Den Haag afgereist met ongeveer 70 man om Den Haag aan te vallen.
Een perfecte actie van de 'Neerlands grootste poel des verderfs'mers maar, in het supporters home zaten in totaal 7 mensen de 'Neerlands grootste poel des verderfs'mers gooide een rookbom naar binnen en kwamen naar binnen met honkbal knuppels golf clubs en sloegen enkele mensen waarvan 3 jongens die niet ouder dat 17 zijn.
ook zijn er mensen gearesteerd van de 'Neerlands grootste poel des verderfs'mers die een pistool in hun bezit had.

nogmaals leuke actie van de 'Neerlands grootste poel des verderfs'mers om naar Den Haag af te reizen maar van Den Haag uit is geen enekel respect voor deze actie omdat ze met +- 70 man 7 jongens open slaan en dan nog met wapens en een brandbom naar binnen gooien.

Iedereen mag hier zijn eigen mening over hebben
quote:
net de schade opgenomen in het home en wat de situatie nog triester maakt is dat er eerst ruiten zijn ingegooid ,toen rookbommen naar binnen gegooid,en toen de 7 rochelend naar buiten kwamen waaronder 2 jochies die aan het tafeltennissen waren,werden ze neergeknuppeld en gestoken als zeehonden door 70 !! man,how low can you go ,je kan zeggen,je moet er zijn 2 dagen vantevoren,beweren wij ook regelmatig maar dat rechtvaardigt deze meest laffe actie van de Jodekoeken nevernooitniet.
Ok,gebeurd,dit verhaal krijgt een verdomd lange staart

iets na 11en komen 70 man ajax het sup. home binnen vallen.
aan het aantal auto's voor de deur (3 auto's) kon duidelijk op gemaakt worden dat er weinig binnen zat.
7 man zat er binnen die gelijk goed onder behandeling werden genomen , met honkies, stokken en een 15 jarige jongen werd met een mes gestoken.
1 van de jongens die werd neer geslagen lag al op de grond en werd vol met een stuk hout in ze gezicht geslagen.
waarna ajax triomvantelijk het home verliet.
pi_34969778
quote:
'Neerlands grootste poel des verderfs'mers
My god.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:55:55 #287
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34971135
ja ik ken iemand van den haag zijn vriendje is neer gestoken

16 jaar !
2x in zn arm
1x in zn zij
pi_34971223
Politie Haaglanden voorkomt wraakactie
ADO Den Haag - Neuzen van zondag middag zal worden gespeeld zonder de aanwezigheid van Neuzen-supporters. Dit werd zaterdagmorgen bekend gemaakt door de Haagse burgemeester Deetman op een met spoed bijeengeroepen persconferentie. De Haagse burgervader maakte verder bekend dat voor Den Haag voor de komende 48 uur een noodverordening van kracht zal zijn, terwijl later in de week het besluit dat Neuzen-fans de komende vijf seizoenen niet naar Den Haag zullen mogen reizen, definitief wordt.

Bij het Zuiderparkstadion in Den Haag zijn vrijdagavond om 23.15 rellen ontstaan tussen 70 Neuzen-fans en 12 ADO-fans die op dat moment in het supportershome aanwezig waren en zaten te kaarten. Volgens burgenmeester Deetman bedroeg het aantal gewonden mximaal acht, maar mogelijk minder. Bij de aanval op het supportershonk werd gebruik gemaakt van een honkbalknuppel en een aantal steekwapens. Zo werd een 16-jarige ADO-fan met een mes gestoken in zijn arm, zij en bil.

De Haagse mobiele eenheid heeft vrijdagnacht om één uur een poging van 150 ADO-fans om naar neuzen stad af te reizen, weten te voorkomen. Op verschillende supporterssites hebben fans van onder meer FC Utrecht en Feyenoord zich solidair verklaart met de getroffen ADO-fans. Zo meldden zich vannacht al vier Feyenoord-hooligans in Den Haag om hun aanbod kracht bij te zetten.

Op de snelweg A4 zijn kort na het incident al enkele auto's met Neuzen-fans aangehouden. Daarbij werd onder meer een alarmpistool in beslag genomen.
pi_34974852
Hooligans Heel stoer in groepsverband, maar een zeer geringe minderheid stelt één op één ook wat voor. De meesten zijn sensatiezoekende meelopers van 1 meter 70 en 60 kilo, die al in hun broek schijten als ze in hun eentje op straat tegen een Marokkaan opbotsen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:58:36 #290
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34974963
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef cultheld het volgende:
Hooligans Heel stoer in groepsverband, maar een zeer geringe minderheid stelt één op één ook wat voor. De meesten zijn sensatiezoekende meelopers van 1 meter 70 en 60 kilo, die al in hun broek schijten als ze in hun eentje op straat tegen een Marokkaan opbotsen.
Dat maakt het toch juist leuk als je niet onder die categorie valt?
pi_34975051
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dat maakt het toch juist leuk als je niet onder die categorie valt?
Ik hoop echt zó dat die hooligans die eigenlijk niks voorstellen een keer, helemaal buiten het voetbal om, de verkeerde groep treffen in hun eentje. Dan gaan ze huilen en daar komt geen fakkel, honkbalknuppel of mes bij kijken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:13:46 #292
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34975407
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik hoop echt zó dat die hooligans die eigenlijk niks voorstellen een keer, helemaal buiten het voetbal om, de verkeerde groep treffen in hun eentje. Dan gaan ze huilen en daar komt geen fakkel, honkbalknuppel of mes bij kijken.
Je weet niet eens waar je over praat...
A.M.A.B
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:15:04 #293
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34975446
cart-man viel onder je (lichamelijke) beschrijving hehe
pi_34975490
Ben ik ff blij dat ik 80 weeg
pi_34975535
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben ik ff blij dat ik 80 weeg
Met 1.70? Lijkt me niet heel gezond
pi_34975604
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Met 1.70? Lijkt me niet heel gezond
1.75
pi_34975605
Ajacieden zijn mattenkloppers

woordgrapje
Houd van een lijntje.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:25:03 #298
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34975779
Nou we gaan maar eens kijken wat voor staart dit vanavond gaat krijgen.

Zal er wel eentje van een muis zijn en dan over een week of 3 in een maandagnacht het home dat weer affikt.
pi_34975844
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:13 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Je weet niet eens waar je over praat...
Hoe weet je dat? Ken je mij soms?
pi_34975867
Zal vanavond wel niks gebeuren. Zullen iig wel wat politiefuiken gereed staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')