Ik heb losse kaarten, gelukkig.quote:Geen Ajax-fans bij duel tegen ADO
DEN HAAG Bij de voetbalwedstrijd tussen ADO en Ajax zullen morgen geen fans van Ajax aanwezig zijn. Burgemeester Deetman van Den Haag heeft dat besloten naar aanleiding van de aanval, gisteravond, op het supportershonk van ADO.
Zo'n 70 Ajax-fans drongen gisteravond het ADO-clubhuis binnen, en gingen de aanwezige ADO-aanhangers te lijf. Onder de Haagse supporters vielen 8 gewonden: twee liepen steekwonden op en één werd met een honkbalknuppel bewerkt.
Ook werd geprobeerd brand te stichten in het clubhuis, maar dat mislukte. Rond het ADO-stadion is een noodverordening van twee keer 24 uur afgekondigd.
Ligt nu nog een kennis (15 jaar) van me in het ziekenhuis, nadat hij na Ajax - FCU op Utrecht Centraal ook flinke tikken heeft gehad, maat van hem (eveneens zo'n 14 á 15 jaar) werd zelfs op het spoor gegooid.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat mag jij vinden. Maar geen idee wat jij van fc trommel me nou komt vertellen, een groep die keer na keer trieste acties tegenover petten en sjaals uithalen op Utrecht centraal![]()
De actie had prachtig geweest als er wat meer mensen waren....helaas pindakaas.
Jee, wat vind ik dit een trieste reactie van jou.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat mag jij vinden. Maar geen idee wat jij van fc trommel me nou komt vertellen, een groep die keer na keer trieste acties tegenover petten en sjaals uithalen op Utrecht centraal![]()
De actie had prachtig geweest als er wat meer mensen waren....helaas pindakaas.
lees die reactie van montana hierboven maar. En verder laat je het er maar lekker bij ja. optiefenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jee, wat vind ik dit een trieste reactie van jou.
Maar goed, je standpunt is duidelijk. We laten het er maar bij.
Ja, daar ben ik ook persoonlijk bij betrokken die actiesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dus als andere fans van FCU iets doen, mag ik geen mening hebben?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ligt nu nog een kennis (15 jaar) van me in het ziekenhuis, nadat hij na Ajax - FCU op Utrecht Centraal ook flinke tikken heeft gehad, maat van hem (eveneens zo'n 14 á 15 jaar) werd zelfs op het spoor gegooid.
Nee, maar je hebt er vast net zoveel commentaar op als hier op onsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook persoonlijk bij betrokken die acties![]()
![]()
Waar zei ik dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus als andere fans van FCU iets doen, mag ik geen mening hebben?![]()
![]()
Vaduz, of het slachtoffer nou iemand is van Ajax, ADO, FC Emmen of voor mijn part van EIntracht Braunschweig ... dit soort acties zijn laf en zo overbodig. Dan is inderdaad elk slachtoffer er eentje teveel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan maar een beetje persoonlijk worden en Eilanden aanvallen omdat hij toevallig Utrechter is. Elke slachtoffer is er een teveel dunkt me.
Omdat jullie op de Dam stonden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:00 schreef footbal_lad het volgende:
Hoorde van 'n jongen van ADO dat die joden konden zien dat er maar weinig man binnen was,aangezien er maar 3 auto's geparkeerd stonden.Trouwens waarom 't slot open knippen als 't hek open stond???Tja en dan nog wapens gebruiken tegen zo'n minderheid;mietjes...De actie op zich is wel leuk,de uitvoering is typisch 'n jodenstreek.Ja joden,actie=reactie.Misschien niet morgen(geen uitsupporters) maar de oude garde gaat zich er nu ook mee bemoeien...
GVD.Waarom komen die joden nou nooit los naar R'dam.....
zelfde reden als waarom het andersom niet gebeurd. kom nou niet met die ene fotoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:00 schreef footbal_lad het volgende:
GVD.Waarom komen die joden nou nooit los naar R'dam.....
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zelfde reden als waarom het andersom niet gebeurd. kom nou niet met die ene foto
Tja,jullie weten wat er gebeurd als jullie met ons afspreken.Dat heeft héél Nederland kunnen zien..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zelfde reden als waarom het andersom niet gebeurd. kom nou niet met die ene foto
Wist niet dat je mijn leeftijd wist?Vraag maar aan Sven wie ik ben of zal ik jou zijn GSM-nummer ff geven.Die ken jij als echte Ajax-supporter toch wel....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:08 schreef PLAE@ het volgende:
man toen zat jij nog in de luiers ventje. Beetje triest dat je dat er bij moet halen.
Voorheen stond je foto nog in je profiel, op basis van die foto kan ik wel zeggen dat je er in 1997 niet bij was in Beverwijk, anders zie je er gewoon echt fuckin' jong uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:11 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Wist niet dat je mijn leeftijd wist?Vraag maar aan Sven wie ik ben of zal ik jou zijn GSM-nummer ff geven.Die ken jij als echte Ajax-supporter toch wel....![]()
![]()
![]()
Dat is de enige jood waar ik respect voor heb,tenminste 'n èchte....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:12 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom noem je z'n naam + dat je z'n nr hebt zo vaak?![]()
+ dan ga je niet zo lopen patsen dat je een naam weet of noem je wel een andere gast.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voorheen stond je foto nog in je profiel, op basis van die foto kan ik wel zeggen dat je er in 1997 niet bij was in Beverwijk, anders zie je er gewoon echt fuckin' jong uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |