Ach jullie kwamen een paar jaar geleden ook los naar Eindhoven maar zijn de laatste jaren ook niet met een flinke groep los geweest in Amsterdam (avond voor of op de wedstrijddag)quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Tja,Rotterdam is geen Eindhoven hè.Dan durven onze Amsterdamse "helden" wèl![]()
Wat, wanneer en waar was dat stukje van "Het leek wel oorlog?"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Mooie special: http://www.afca.nl/cms/index.php?&itemid=898
Het gaat allemaal over de ADO - Ajax op 1 maart 1987.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat, wanneer en waar was dat stukje van "Het leek wel oorlog?"
Ah ok. Eens lezen dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat allemaal over de ADO - Ajax op 1 maart 1987.
Op de site van NOS waren ook altijd videobeelden te zien, maar ik kan ze op dit moment niet vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Is veel over te vinden BS, NOS heeft daar ook nog eens reportages van uitgezonden.
Dan heb ik ze maar even geupload:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op de site van NOS waren ook altijd videobeelden te zien, maar ik kan ze op dit moment niet vinden.
Best gelopen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan heb ik ze maar even geupload:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=1maart.avi
Nu ja, er stond volgens mij overduidelijk FIIIR op sommige van de jassen. Niet dat ze dan gelijk herkend worden ofzo...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed, ik ben er niet in thuis, maar zijn dat niet 20 gasten in zwarte kleding op de dam? Die herken je toch niet? Als ze nu Feyenoordshirts aan zouden hebben, oke...
Maar goed, het zal wel aan mij liggen...
de eerste hooligan met een shirt aan van zn club moet ik nog tegenkomen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed, ik ben er niet in thuis, maar zijn dat niet 20 gasten in zwarte kleding op de dam? Die herken je toch niet? Als ze nu Feyenoordshirts aan zouden hebben, oke...
Je moet sowieso coke snuiven anders mag je er niet bij!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Hoe kan ik me aanmelden daarvoor?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Gewoon een baksteen op de kop van een supporter van ajax rossen, een paar ME'ers met een knuppel bewerken, paar bushokjes slopen, dat doe je allemaal terwijl je "ROTTERDAM HOOLIGANS" brult.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Het beste kan je dan een e-mail sturen naar: info@rijnmond.politie.nlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Soul_Survivor het volgende:
Hooligans onderling ruiken elkaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |