Ik heb een Imode telefoonquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:53 schreef Stew het volgende:
Op zich een leuke aktie, waar ik merk dat er op H weinig animo voor is.
Kom sowieso niet in aanmerking want ben een externe medewerker
ik geloof ik 28quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ga er wel gebruik van maken.
Vraagje: is er een standaard aantal vakantie dagen dat iedereen krijgt?
ik krijg 4 weken per jaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef SHERMAN het volgende:
Zoveel?
Wil 2 weken vakantie hebben, maar ik moet ook geopereerd worden, en daardoor ben ik ook ongeveer een week buiten bedrijf, moet ik dus ook een week voor vrij nemen.
Volgens mij is het inderdaad iets van 4 weken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ga er wel gebruik van maken.
Vraagje: is er een standaard aantal vakantie dagen dat iedereen krijgt?
Je kan je nummer doornemen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik baal, ik heb al AH Mobiel, maar dat staat op iemands anders z'n naam, nu moet ik dus waarschijnlijk weer een nieuw nummer gaan aanvragen op mijn naam. Terwijl ik dit nummer (echt gaaf nummer) nog maar een jaartje heb.
Wat zou iemand doen, een Imode compatible telefoon omruilen -> Imode afschaffen en dan gewoon een gprs loos wel met camera telefoontje op AHmobiel..quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Echt? Vet.
* Twisted_Logic is weer blij
Nee telefoon unlocken en AH mobiel nemenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zou iemand doen, een Imode compatible telefoon omruilen -> Imode afschaffen en dan gewoon een gprs loos wel met camera telefoontje op AHmobiel..
SMM is in ieder geval een HBO-functie. Je kan natuurlijk ook zonder HBO-diploma in het bedrijf zelf doorgroeien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Otto215 het volgende:
Wij hebben hier in de C1000 (waar ik werk) inderdaad van die lompe brede verpakkingen UNOX Soep
.
Maar Supermarkt Manager's bij jullie hebben die een HBO opleiding?
Food & Business, waarom moet ik daar eerst even bij nadenken voordat ik hem ga volgen??
Je moet nadenken over het feit van duaal gaan studeren. Albert Heijn is cool, maar als je duaal wilt moet je eerst een aantal gesprekken voeren die flink pittig zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Otto215 het volgende:
Wij hebben hier in de C1000 (waar ik werk) inderdaad van die lompe brede verpakkingen UNOX Soep
.
Maar Supermarkt Manager's bij jullie hebben die een HBO opleiding?
Food & Business, waarom moet ik daar eerst even bij nadenken voordat ik hem ga volgen??
Het hoeft niet duaal?!?! hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:30 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Je moet nadenken over het feit van duaal gaan studeren. Albert Heijn is cool, maar als je duaal wilt moet je eerst een aantal gesprekken voeren die flink pittig zijn.
Vaker komenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:27 schreef stevenp het volgende:
Lol, ja dat is alles behalve handig
Maar ehm, tering moet ik weer 2 pagina's lezen, gaat hard hier :|
pssst. Een aantal mensen heeft het ook druk met werken bij een grote supermarktorganisatie...quote:
Waar werken ze dan dat ze het zo druk hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:00 schreef highway101 het volgende:
[..]
pssst. Een aantal mensen heeft het ook druk met werken bij een grote supermarktorganisatie...
jij weer hequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:50 schreef MouseInteractive het volgende:
Ik zie dat nog niemand de betekenis van WORP heeft gegeven:
WORP = Winst door Optimale Ruimtebeheersing en Productiviteit
damn, dacht ik toch ff de meerderheid te weten (PLU, DASA, FBIS, NASA) weet ik ze allemaal lekker net niet :s en dat terwijl ik er toch echt mee moet werken :squote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef highway101 het volgende:
NASA nummer
EAN code
PLU code
DASA
RFBA
FBIS
die laatste 3 weet ik ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |