abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34442806
Gisteren dus mn laatste tentamen gemaakt d.m.v een presentatie.
Dit was voor de gehele klas de laatste van de week, dus hadden we sinds gisteren al weekend.

Op dat moment kondigde drie leraren aan als verassing dat we volgende week ook vrij zijn, omdat de 2de jaars dan nog tentamens en presentaties hadden. Iedereen reageerde al met gemengde gevoelens. Blij natuurlijk, maar ook balen. Ik doe een internationale opleiding met veel buitenlandse studenten, nu kunnen de meeste dus geen ticket meer naar huis boeken ofzo, omdat ze er natuurlijk geen rekening mee hadden gehouden. Hadden ze dus wel eerder mogen zeggen.
Ik zei op dat moment meteen: Mooi, volgende week vrij, dan twee weken colleges en daarna weer voorjaarsvakantie
Hierop kwam meteen de reactie: Nee, je hebt geen voorjaarsvakantie.
Ik: Echt wel, in de agenda's van school en op internet staat dat we de algemene schoolvakanties van midden Nederland volgen.
Leraar: Ja klopt, maar dat is een fout. Dat doen we dus niet met de voorjaarsvakantie.
Ik: Waarom is dat nou niet gezegd, ik heb verdomme wintersport geboekt
Leraar: Ja dit is een miscommunicatie, er is vergeten om dit aan jullie door te geven
Ik: Dan moet er maar gezorgd worden dat er die week geen belangrijke dingen gepland worden, is jullie schuld dat wij er niet over ingelicht zijn.
Leraar: Ja klopt, ik zal ook bij de eerstvolgende vergadering dat regelen.

Ik heb sowieso al een grafhekel aan om een paar dagen te missen, nu dus dadelijk een complete week, omdat school niet heeft doorgeven dat de vakantieroosters niet kloppen . Gelijk rep en roer dat vele van de 'foreignstudents' dan naar huis zouden gaan enzo.

Lekker geregeld (nu komt het) INHOLLAND

[insert: alvast voor willekeurige users: Inholland is kut blablabla enz]
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:32:34 #2
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34442861
communicatie is wel vaker een probleem bij mbo/hbo scholen

ik heb ook wel eens gehad op het idcollege dat er een tentamen 1 dag van te voren werd aangekondigt
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:33:19 #3
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_34442880
Dat is wel balen! Had je al betaald voor je vakantie?
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_34442899
BWHUHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA kansloos x1000000 van die school zeg!

kan me voorstellen dat je er pissig over bent, maar gewoon gaan met je wintersport vakantie hoor
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_34442994
Als je je dus stil had gehouden dan hadden ze je gebeld op je wintersport..

Leraar: Waarom ben je niet op school???

Jij: Ik ben lekker aan het skieen....
A.C.A.B
pi_34443253
Juist dat klopt, iedereen keek ook stomverbaasd op toen die leraren heel relax nee, geen voorjaarsvkanatie zeiden tegen mij.
Toen merkte ze dus dat dat nooit was doorgegeven.

Ik ga natuurlijk op wintersport, was eind oktober al geboekt.
Dus tja...dan maar een weekje skippen. Zal die week ook rustig zijn in onze klas, omdat ik niet de enige ben die iets heeft geboekt (aantal ff terug naar eigen land).
Dus nu maar hopen dat er belangrijke zaken ofzo dan maar een weekje verplaatst worden ofzo.
pi_34443321
Dus je hebt eigenlijk wel gewoon voorjaarsvakantie (al neem je die vakantie zelf), valt allemaal reuze mee dus
We can sing and dance and we don't need pants
pi_34443352
Een week skippen heb ik persoonlijk een grafhekel aan, daarom. Oké, nu kan het niet anders en ga ik er een vette week van maken, maar toch
pi_34443413
Wel netjes van je leraar om je gelijk te geven.
Er zijn ook van die josti's die de leerlingen dan de schuld durven te geven
pi_34443511
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:50 schreef Rekkie het volgende:
Wel netjes van je leraar om je gelijk te geven.
Er zijn ook van die josti's die de leerlingen dan de schuld durven te geven
Er is gelijk gegeven, maar nu is het nog afwachten bij die ene vergadering. Ze gaan dit dan voorleggen en dan hopen dat er die week geen hertentames en al die shit worden gepland.
Zo niet, kan ik ze lekker confronteren met de hertentames van vorige week, werden toen VIER!! weken uitgesteld. Nou als deze dan ook niet ff een weekje kunnen worden uitgesteld.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:56:48 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_34443629
ik heb ook geen voorjaarsvakantie, stage
pi_34443974
Dan noem je ook even een school zeg.

INHOLLAND

Talpa
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_34443987
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef renz0r het volgende:
Ik: Echt wel, in de agenda's van school en op internet staat dat we de algemene schoolvakanties van midden Nederland volgen.

Ik: Waarom is dat nou niet gezegd, ik heb verdomme wintersport geboekt

Ik: Dan moet er maar gezorgd worden dat er die week geen belangrijke dingen gepland worden, is jullie schuld dat wij er niet over ingelicht zijn.
Wat ben jij een stoere jongen zeg! Ik weet zeker dat-ie daarna nog om vergiffenis smeekte ook! Op zijn knietjes, je schoenen kussend.
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:09:03 #14
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_34444064
Inholland is kut blablabla enz.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_34444240
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef Socratestikel het volgende:

[..]

Wat ben jij een stoere jongen zeg! Ik weet zeker dat-ie daarna nog om vergiffenis smeekte ook! Op zijn knietjes, je schoenen kussend.
Ja
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:21:07 #16
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_34444450
vertel mij wat, wil je je propedeuse diploma hebben, krijg je hem niet, al 2x aangevraagd maar forumuleren raken kwijt

daarnaast krijg je elke periode weer een nieuwe cijferlijst en elke keer krijg je weer andere cijfers van iin het verleden behaalde toetsen

nee inholland, ga zo door!!!!
good boobs bounce
pi_34444464
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef Socratestikel het volgende:

[..]

Kussend nog wel, jij voelt je zeker wel stoer als LWO'er die het op neemt tegen iemand van INHOLLAND
Er zijn zat mensen die zo zouden reageren en dat is in mijn ogen niet minder dan normaal
pi_34444506
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef teh_m0nkey het volgende:

[..]

Kussend nog wel, jij voelt je zeker wel stoer als LWO'er die het op neemt tegen iemand van INHOLLAND
Er zijn zat mensen die zo zouden reageren en dat is in mijn ogen niet minder dan normaal
quote:
Opleiding: Filosofie
Jammer, MBO-boy.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
pi_34444603
Pff jij heb het nog makkelijk, ik heb geen zomer vakantie omdat school het leuk vond om mijn stage op 10 juli te laten beginnen.
pi_34444669
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Pff jij heb het nog makkelijk, ik heb geen zomer vakantie omdat school het leuk vond om mijn stage op 10 juli te laten beginnen.
Kijk, dan heb je recht om te klagen.
pi_34444787
Liever dat dan die ondertitel van jou, narcist. Ik meende dat filosofen wat anders deden dan, de rest minder ver kijken dan hun neus lang is, jij bewijst het tegendeel Hopen dat jij de enige filosoof in z'n soort bent...

pi_34444880
Van mij had ie lekker de tyfus kunnen krijgen. Ik zou gewoon lekker gaan wintersporten.
pi_34444905
Je hebt toch 1,5 week vrij? Zit dan niet zo te janken, kutjong
† The 3 Kings †
pi_34445951
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef teh_m0nkey het volgende:
Liever dat dan die ondertitel van jou, narcist. Ik meende dat filosofen wat anders deden dan, de rest minder ver kijken dan hun neus lang is, jij bewijst het tegendeel Hopen dat jij de enige filosoof in z'n soort bent...

Wat ben jij heerlijk dom.
pi_34446149
INHOLLAND IS KUT BLABLABLABLABLA/

inholland haarlem heeft wel voorjaars vakantie hoor ;;)
he buur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')