Gisteren dus mn laatste tentamen gemaakt d.m.v een presentatie.
Dit was voor de gehele klas de laatste van de week, dus hadden we sinds gisteren al weekend.
Op dat moment kondigde drie leraren aan als verassing dat we volgende week ook vrij zijn, omdat de 2de jaars dan nog tentamens en presentaties hadden. Iedereen reageerde al met gemengde gevoelens. Blij natuurlijk, maar ook balen. Ik doe een internationale opleiding met veel buitenlandse studenten, nu kunnen de meeste dus geen ticket meer naar huis boeken ofzo, omdat ze er natuurlijk geen rekening mee hadden gehouden. Hadden ze dus wel eerder mogen zeggen.
Ik zei op dat moment meteen: Mooi, volgende week vrij, dan twee weken colleges en daarna weer voorjaarsvakantie
![]()
Hierop kwam meteen de reactie: Nee, je hebt geen voorjaarsvakantie.
Ik: Echt wel, in de agenda's van school en op internet staat dat we de algemene schoolvakanties van midden Nederland volgen.
Leraar: Ja klopt, maar dat is een fout. Dat doen we dus niet met de voorjaarsvakantie.
Ik: Waarom is dat nou niet gezegd, ik heb verdomme wintersport geboekt
Leraar: Ja dit is een miscommunicatie, er is vergeten om dit aan jullie door te geven
Ik: Dan moet er maar gezorgd worden dat er die week geen belangrijke dingen gepland worden, is jullie schuld dat wij er niet over ingelicht zijn.
Leraar: Ja klopt, ik zal ook bij de eerstvolgende vergadering dat regelen.
Ik heb sowieso al een grafhekel aan om een paar dagen te missen, nu dus dadelijk een complete week, omdat school niet heeft doorgeven dat de vakantieroosters niet kloppen
![]()
. Gelijk rep en roer dat vele van de 'foreignstudents' dan naar huis zouden gaan enzo.
Lekker geregeld (nu komt het) INHOLLAND
[insert: alvast voor willekeurige users: Inholland is kut blablabla enz]