Hm, bij ons zijn het alleen bejaarden die zich eraan wagen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Bekende van mij heeft dat als bij-baantje. Flink binnenlopen nog, dus ach zou er geen probleem mee hebben om daar bij te zitten. Helaas heb ik het in m'n tentamenperioden behoorlijk druk.
Ik heb dat ook af en toe wel eens gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Bekende van mij heeft dat als bij-baantje. Flink binnenlopen nog, dus ach zou er geen probleem mee hebben om daar bij te zitten. Helaas heb ik het in m'n tentamenperioden behoorlijk druk.
Uit mijn tentamenreglement op Windesheimquote:• TIJDENS HET TENTAMEN DIENEN DE AANWIJZINGEN VAN DE SURVEILLANT TE WORDEN OPGEVOLGD!! STUDENTEN DIE AANWIJZINGEN NIET OPVOLGEN, KUNNEN DIRECT VAN DE ZITTING VERWIJDERD WORDEN.
• BIJ ONREGELMATIGHEDEN (AFKIJKEN) KRIJGT DE STUDENT EERST EEN WAARSCHUWING, ALS HET WEER VOORKOMT WORDT HET WERK INGENOMEN EN OP HET PROTOCOL GESCHREVEN. DIT GAAT NAAR DE EXAMENCOMMISSIE. DE STUDENT DIENT ZONDER DE ANDEREN TE STOREN HET LOKAAL VERLATEN
Dat heeft als reden dat ze toch weten dat het einde voor ze in zicht isquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:09 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Was altijd mooi s'avonds bij de inhaal/herkansingenZaten ze er ook altijd bij... Je kan gewoon met elkaar praten want het intereseert ze werkelijk helemaal niks
Jaaaa, de bejaarden van HU. Komt me erg bekend voor. Voor de surveillanten in Utrecht zijn ze echt in het bejaardentehuis gaan werven....quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:19 schreef freddygonzales het volgende:
Hier op de Hogeschool Utrecht hebben we ook van die bejaarden rondlopen tijdens tentamens.
je klaagt omdat ze jou de kans geven om af te kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:03 schreef Candera het volgende:
Vandaag een tentamen gemaakt. Alles goed en wel. Om eenieder te behoeden voor het kijken op andermans blaadje, om zodoende hoop te houden een voldoende te kunnen icasseren, zijn er de zogehete surveillanten in het leven geroepen. In ons geval zijn dat levenloze karkassen die op de been gehouden worden hun zelfgebreide kleding. Waarom zij in dat lokaal staan opgezet, is mij een raadsel. Ten eerste hebben ze het zicht van babykangoeroe in de buidel van mams. Ten tweede boeit het ze niks of je afkijkt. En tot slot zijn ze gewoon lelijk en scheiden ze een lucht af waar de graftombes in Gizeh ook mee gevuld zijn.![]()
Derhalve vind ik ook dat deze eenzame strijders door een daadkrachtige cowboy uit hun lijden verlost moeten worden!
Verkapt ik-heb-een-hakken-fetisj-postquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook kut tijdens m'n eindexamen vorig jaar, die lui de hele tijd rondlopen met hakken aan he... dat geluid is zo vreselijk irritant als alles stil is
Nee, meer een "ik haat lui die me uit m'n concentratie helpen" postquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef Mei-li het volgende:
[..]
Verkapt ik-heb-een-hakken-fetisj-post
quote:Vereiste is een HBO of WO opleiding en beschikbaarheid op minimaal 25 januari voor Alkmaar en/of Hoorn.
En dat boeit? .. je moet alleen maar kijken of zij niet afkijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:33 schreef Essi22 het volgende:
[..]
zodat je iets slimmer bent dan de mbo scholiertjes?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef Palomar het volgende:
Hehe lol, herkenbaarToen ik nog op de Hanzehogeschool Groningen zat hadden ze ook altijd van die surveilleerbejaarden die het hele wetboek der surveillance uit hun hoofd kenden. OOk altijd zo irritant als je bijna klaar bent met je tentamen en even je antwoordvelletjes rangschikt om nog wat openstaande vragen af te maken dat die lui meteen naar je toe rennen omdat ze denken dat je klaar bent en het wilt inleveren. Op het laatst ging ik gewoon expres altijd mn papiertjes op een stapel leggen en mn pen dichtklikken en als ze dan helemaal vanuit de andere kant van de zaal naar je toe gerend kwamen snel weer verder gaan
Verkijk je daar niet op! Het is een verantwoordelijke job waarbij je integriteit zwaar op de proef wordt gesteld. En denk niet dat je er na die 2 uurtjes weer vanaf bent! Nee, het is een roeping. Tentamensurveillant ben je 24 uur per dag, 7 dagen per week !!!11quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef K.V. het volgende:
Maar goed. Voor 10 euro per uur zou ik wel 2 uurtjes de studenten in de gaten willen houden hoor. Makkelijk verdiend![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:03 schreef Candera het volgende:
Ten eerste hebben ze het zicht van babykangoeroe in de buidel van mams.
Goed man! Waarom kijk je eigenlijk af?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:04 schreef Blik het volgende:
ik kijk altijd af bij tentamens, de meeste surveillanten zitten hele tijd op het stoeltje blaadje te lezen ofzo, zijn ook wel eens mensen die hun boeken op hun schoot leggen.
waarom niet, als het je zo makkelijk gemaakt wordt. Ik ga dan tenminste nog niet met mijn boek op mijn schoot zitten, maar ik profiteer meestal van andermans spiekbriefjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:10 schreef Revelation het volgende:
[..]
Goed man! Waarom kijk je eigenlijk af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |