abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34441869
Vandaag een tentamen gemaakt. Alles goed en wel. Om eenieder te behoeden voor het kijken op andermans blaadje, om zodoende hoop te houden een voldoende te kunnen icasseren, zijn er de zogehete surveillanten in het leven geroepen. In ons geval zijn dat levenloze karkassen die op de been gehouden worden hun zelfgebreide kleding. Waarom zij in dat lokaal staan opgezet, is mij een raadsel. Ten eerste hebben ze het zicht van babykangoeroe in de buidel van mams. Ten tweede boeit het ze niks of je afkijkt. En tot slot zijn ze gewoon lelijk en scheiden ze een lucht af waar de graftombes in Gizeh ook mee gevuld zijn.

Derhalve vind ik ook dat deze eenzame strijders door een daadkrachtige cowboy uit hun lijden verlost moeten worden!
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_34441942
Je zit zeker op Inholland.
pi_34441989
Ik had pas ook zo iemand die continue z'n keel zat te schrapen naast me...verschrikkelijk irritant want op een gegeven moment ga je alleen nog maar daarop letten..
pi_34442106
Daarbij fluisteren hardop over begonia's van hun onderburen, en maken ze kruiswoordpuzzels.

Maar ach, hun (ontbrekende) gezag geeft de commisies het gevoel dat de tentamens waterdicht eerlijk verlopen.
pi_34442110
Bekende van mij heeft dat als bij-baantje. Flink binnenlopen nog, dus ach zou er geen probleem mee hebben om daar bij te zitten. Helaas heb ik het in m'n tentamenperioden behoorlijk druk.
pi_34442154
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Bekende van mij heeft dat als bij-baantje. Flink binnenlopen nog, dus ach zou er geen probleem mee hebben om daar bij te zitten. Helaas heb ik het in m'n tentamenperioden behoorlijk druk.
Hm, bij ons zijn het alleen bejaarden die zich eraan wagen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:13:20 #7
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34442213
Goed topic!
Mooi verwoord
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_34442259
In de oorlog hadden ze daar een naam voor..
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:19:02 #9
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_34442408
Hier op de Hogeschool Utrecht hebben we ook van die bejaarden rondlopen tijdens tentamens.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:20:33 #10
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34442461
Een keer een gast gehad die keihard aan het snuiten was all the time. Toen we vroegen of hij stil kon zijn, ging hij gewoon een kwartier na buiten

[ Bericht 20% gewijzigd door -Sandstorm- op 26-01-2006 16:01:54 ]
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34442481
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik heb dat ook af en toe wel eens gedaan.
53 euro voor een ochtendje blaadjes uitdelen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34442502
Wat een pauperschool.

Bij ons zitten de profs gewoon bij de tentamens.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34443502
quote:
• TIJDENS HET TENTAMEN DIENEN DE AANWIJZINGEN VAN DE SURVEILLANT TE WORDEN OPGEVOLGD!! STUDENTEN DIE AANWIJZINGEN NIET OPVOLGEN, KUNNEN DIRECT VAN DE ZITTING VERWIJDERD WORDEN.

• BIJ ONREGELMATIGHEDEN (AFKIJKEN) KRIJGT DE STUDENT EERST EEN WAARSCHUWING, ALS HET WEER VOORKOMT WORDT HET WERK INGENOMEN EN OP HET PROTOCOL GESCHREVEN. DIT GAAT NAAR DE EXAMENCOMMISSIE. DE STUDENT DIENT ZONDER DE ANDEREN TE STOREN HET LOKAAL VERLATEN
Uit mijn tentamenreglement op Windesheim

Ze controleren wel goed trouwens, heb altijd t gevoel dat er naar me gekeken wordt tijdens het tentamenmaken
pi_34443615
Het is gewoon zonde. Ik geniet mijn opleiding met de beste bedoelingen. Het is mijn streven om mij op menselijk gebied verder te ontplooiien. Wanneer ik dan zie dat er een aantal van mijn 'medestudenten' misbruik maken van deze situatie, dan schieten de tranen mij af en toe in de ogen. Aan de andere kant is het gewoon zo dat de school als instituut moet zorgen voor kwaliteitsbewaking in de vorm van jonge, frisse, scherpe en medogenloze surveillanten! Het instituut wat zichzelf als school bestempeld gaat op dit moment uit van het feit dat 'de oude garde wel snel zal vergaan en op deze manier plaats zal maken voor de jongeren'. Nuwel, dit is de generatie die al drie oorlogen heeft meegemaakt (80 jarige, WO I en WO II) en ik kan u vertellen: Onkruid vergaat niet!!
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_34452029
Een bekend verschijnsel!
Ook hier altijd een arsenaal oudgedienden die altijd oplettend een kruiswoordpuzzel invullen! Alleen een beetje jammer dat die penetrante stomageur je enigzins afleid van het tentamen. Daarnaast heb ik een zwak voor gilf's, de hormoontjes nemen meer dan eens de overhand!
pi_34452084
Was altijd mooi s'avonds bij de inhaal/herkansingen Zaten ze er ook altijd bij... Je kan gewoon met elkaar praten want het intereseert ze werkelijk helemaal niks
pi_34452317
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:09 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Was altijd mooi s'avonds bij de inhaal/herkansingen Zaten ze er ook altijd bij... Je kan gewoon met elkaar praten want het intereseert ze werkelijk helemaal niks
Dat heeft als reden dat ze toch weten dat het einde voor ze in zicht is
Zichzelf druk maken zou het proces louter versnellen
(al vind ik dat niet erg)
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:22:03 #18
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_34452480
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:19 schreef freddygonzales het volgende:
Hier op de Hogeschool Utrecht hebben we ook van die bejaarden rondlopen tijdens tentamens.
Jaaaa, de bejaarden van HU. Komt me erg bekend voor. Voor de surveillanten in Utrecht zijn ze echt in het bejaardentehuis gaan werven....
lege ton
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:24:39 #19
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_34452579
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:03 schreef Candera het volgende:
Vandaag een tentamen gemaakt. Alles goed en wel. Om eenieder te behoeden voor het kijken op andermans blaadje, om zodoende hoop te houden een voldoende te kunnen icasseren, zijn er de zogehete surveillanten in het leven geroepen. In ons geval zijn dat levenloze karkassen die op de been gehouden worden hun zelfgebreide kleding. Waarom zij in dat lokaal staan opgezet, is mij een raadsel. Ten eerste hebben ze het zicht van babykangoeroe in de buidel van mams. Ten tweede boeit het ze niks of je afkijkt. En tot slot zijn ze gewoon lelijk en scheiden ze een lucht af waar de graftombes in Gizeh ook mee gevuld zijn.

Derhalve vind ik ook dat deze eenzame strijders door een daadkrachtige cowboy uit hun lijden verlost moeten worden!
je klaagt omdat ze jou de kans geven om af te kijken
pi_34452661
Ook kut tijdens m'n eindexamen vorig jaar, die lui de hele tijd rondlopen met hakken aan he... dat geluid is zo vreselijk irritant als alles stil is
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34452781
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook kut tijdens m'n eindexamen vorig jaar, die lui de hele tijd rondlopen met hakken aan he... dat geluid is zo vreselijk irritant als alles stil is
Verkapt ik-heb-een-hakken-fetisj-post
pi_34452803
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef Mei-li het volgende:

[..]

Verkapt ik-heb-een-hakken-fetisj-post
Nee, meer een "ik haat lui die me uit m'n concentratie helpen" post
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34455334
aardig bedoeld, maar dit is niet de bedoeling

[ Bericht 87% gewijzigd door buzzer op 26-01-2006 09:57:41 ]
pi_34456250
hmm voor die 10 euro bruto moet t toch niet zo moeilijk zijn om zo iemand om te kopen
Terug van weggeweest!
pi_34456805
quote:
Vereiste is een HBO of WO opleiding en beschikbaarheid op minimaal 25 januari voor Alkmaar en/of Hoorn.

Waarom HBO?
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')