Gijs, fantastische columnquote:
die vind ik ook zo droog jaquote:
Die garage heyquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:11 schreef Bastard het volgende:
Goeie filmpjes trouwens van William voor de verandering
Ja dat.. maar die klap van die bokserquote:
Dank je Gijs.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, fantastische columnIk snap ook niet waarom oude games niet vaker opnieuw uitgebracht worden
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:21 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Het gaat niet goed met mij hoorde ik![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:21 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Het gaat niet goed met mij hoorde ik![]()
Bij sommige vrouwen gebeurt dit al een paar weken na de bevalling, bij andere pas een paar maanden later. Hangt er vanaf hoe lang je nodig hebt om te herstellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:22 schreef Bastard het volgende:
Zeg.. hoe lang na de bevalling zou je weer een menstruatie moeten hebben?
In jouw geval ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:22 schreef Bastard het volgende:
Ok.. was al aan het kijken voor een tweede ledikant inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen gebeurt dit al een paar weken na de bevalling, bij andere pas een paar maanden later. Hangt er vanaf hoe lang je nodig hebt om te herstellen
proestquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. was al aan het kijken voor een tweede ledikant inderdaad
Is dat voor jou een taboe?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
Dat praten van mannen over ongesteldheid.
quote:
quote:
Zolang ze borstvoeding geeft niet zeg maarquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:22 schreef Bastard het volgende:
Is niet altijd zo, Bobo. Want dan had ik dus 9 maanden niet ongesteld moeten zijn , en dat kwam bij mij na 2,5 maand weer op gangquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zolang ze borstvoeding geeft niet zeg maar
Gemiddeld komt de menstruatie tussen de 8e en de 16e week weer op gang. De menstruatie en de eisprong blijven vaak wel langer uit wanneer je borstvoeding geeft. Het geven van borstvoeding is geen natuurlijk anticonceptiemiddel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Is niet altijd zo, Bobo. Want dan had ik dus 9 maanden niet ongesteld moeten zijn , en dat kwam bij mij na 2,5 maand weer op gang![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, dit gaat nergens over. Struik, ga onder je eigen account posten. Nuon, zeg wat je bedoelt, smilies zijn te moeiljk.
vaak ja, maar niet altijdquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gemiddeld komt de menstruatie tussen de 8e en de 16e week weer op gang. De menstruatie en de eisprong blijven vaak wel langer uit wanneer je borstvoeding geeft. Het geven van borstvoeding is geen natuurlijk anticonceptiemiddel.
Een eisprong heb je altijd met borstvoeding. Je krijgt alleen geen bloedingquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gemiddeld komt de menstruatie tussen de 8e en de 16e week weer op gang. De menstruatie en de eisprong blijven vaak wel langer uit wanneer je borstvoeding geeft. Het geven van borstvoeding is geen natuurlijk anticonceptiemiddel.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:54 schreef silver-surfer het volgende:
Die chick uit LOST is best lekker ...![]()
[afbeelding]
We zijn de 1e serie aan het kijken op dvd... hebben nu 12 afleveringen gezien..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook. Ben bij aflevering 5 nu. Vanavond kijken.
Geen idee, ik kijk ze ook integraal, niet op tvquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We zijn de 1e serie aan het kijken op dvd... hebben nu 12 afleveringen gezien..
Erg goeie serie hoor!
Welke serie is nu op tv dan?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een eisprong heb je altijd met borstvoeding. Je krijgt alleen geen bloeding
Wow !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:54 schreef silver-surfer het volgende:
Die chick uit LOST is best lekker ...![]()
[afbeelding]
Ik heb hem gesavedquote:
Lekker hequote:
Je hebt dan geen bloed maar wat meer afscheidingquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:14 schreef Bastard het volgende:
Maar goed.. technisch genomen zouden we weer zwanger kunnen worden omdat er toch een eisprong plaats vind. Ook al komt er geen menstruatie om dat ei te lozen
Ik ben er op een gegeven moment mee gekapt. Werd een beetje moe dat er nooit een vraag werd beantwoord. En toen ik hoorde dat er nog minstens 2 seizoenen zouden komen had ik zoiets van :laat maar".quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:13 schreef silver-surfer het volgende:
Lekker he![]()
De serie is ook erg leuk!!
Ohohquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:14 schreef Bastard het volgende:
Maar goed.. technisch genomen zouden we weer zwanger kunnen worden omdat er toch een eisprong plaats vind. Ook al komt er geen menstruatie om dat ei te lozen
geilquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je hebt dan geen bloed maar wat meer afscheiding
Dat had ik met Twin Peaksquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben er op een gegeven moment mee gekapt. Werd een beetje moe dat er nooit een vraag werd beantwoord. En toen ik hoorde dat er nog minstens 2 seizoenen zouden komen had ik zoiets van :laat maar".
quote:
Nog meer gijsjesbaby`squote:Op woensdag 25 januari 2006 13:19 schreef Nuongirl het volgende:
Maar er is dus een kans aanwezig dan dat jullie weer zwanger zijn
Jij wel hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan bij een toetsenbord toch gewoon de toetsen eraf halen en je bord schoonmaken om vervolgens weer je tobo in elkaar te zetten?
hmm.. als de eerste 2 jaar op zich laat wachten.. waarom dan helemaal veilig gaan.. was een beetje de redenatiequote:
Ja.. Chaos had altijd de tik om de N en de M om te draaien als je ff niet op je plaats zatquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan bij een toetsenbord toch gewoon de toetsen eraf halen en je bord schoonmaken om vervolgens weer je tobo in elkaar te zetten?
Ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:24 schreef Bastard het volgende:
Ah zon vaart loopt het niet joh strol.
Ik kan me wel jullie redenatie wel voorstellen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
hmm.. als de eerste 2 jaar op zich laat wachten.. waarom dan helemaal veilig gaan.. was een beetje de redenatie
Maar een tweede is welkom hoor.
Ja maar jullie waren vrij vlot zwanger wel vlgs mij.. als je over de eerste al 2 jaar bouwt .. verwacht je niet dat de tweede zich meteen aanmeldt..quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:23 schreef Bastard het volgende:
Ja.. Chaos had altijd de tik om de N en de M om te draaien als je ff niet op je plaats zat
1e keer een jaar en de 2e keer directquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar jullie waren vrij vlot zwanger wel vlgs mij.. als je over de eerste al 2 jaar bouwt .. verwacht je niet dat de tweede zich meteen aanmeldt..
Maar goed, een deze dagen moet ik eerst ook maar es oom gaan worden.. mn broertje is behoorlijk zenuwachtig
Herkenbaar. Dat is bij Playmobiel UWV-kantoor ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
Ik kocht trouwens gisteren voor Daan van legoduplo een vuilniswagen. Alle lego popjes zijn altijd blank, behalve voor een vuilniswagen
En nu is het minder.. ja ik ken hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1e keer een jaar en de 2e keer directVan het pad.... had me verheugt op een flink jaar wippen
Is ie er nog mee bezig?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
Ik kocht trouwens gisteren voor Daan van legoduplo een vuilniswagen. Alle lego popjes zijn altijd blank, behalve voor een vuilniswagen
*PROESTquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. Chaos had altijd de tik om de N en de M om te draaien als je ff niet op je plaats zat
Hahahahahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
Ja.. ik snap m nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat had ik ook ja.... briljante seriequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat had ik met Twin Peaks![]()
(ik geloof dat het zo heet)
Kinderen zijn zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef Bastard het volgende:
Maar aan de andere kant.. ik zou wel 6 wonders willen hebben eigenlijk... tis alleen niet te betalen denk ik
Aaahh,... bedankt.. ik snapte hem ook al niet...quote:
En met de X-Files. Na die film ben ik ermee gekapt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:20 schreef Quinny het volgende:
Dat had ik met Twin Peaks![]()
(ik geloof dat het zo heet)
Ja, heb al zijn duplo bij elkaar gezocht voor hemquote:
Ja beetje zo achteraf staan natuurlijk.. van goh.. dat lichaam zou ik wel mee willen ruilen.. mag blij zijn als ik vandaag nog kan scoren.quote:
Omdat ieder kind een wonder isquote:
Harder slaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Omdat ieder kind een wonder is![]()
Geniet er nu maar van, over een jaar of 14 zit ze misschien zwaar te puberen![]()
Peuters ook , de tijd dat ze alles aan het ontdekken zijn is zoquote:
bezem lenen ?quote:
Komt zij uit de buurt van Alphen???quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Komt zij uit de buurt van Alphen???
Zo'n sluier is wel handig om je pik mee af te vegen.quote:
Ik wil zelf Ikaruga (GC) nog wel hebben...ook absurde prijzen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.... Column hoorHeb heel toevallig Valkyrie Profile een paar maanden geleden opgezocht. NIET normaal die prijzen
Teeeering ...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n sluier is wel handig om je pik mee af te vegen.![]()
Andalusiëquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Zit eraan te denken om begin mei maar een weekje spanje te doendan is Angeliek nog een beetje mobiel
Weekje villa huren kost in mei dan maar 500 tot 700 euro. Als je dan met een man of vier gaatquote:
http://www.belvilla.nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Weekje villa huren kost in mei dan maar 500 tot 700 euro. Als je dan met een man of vier gaat
mag ze dan nog wel vliegen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Zit eraan te denken om begin mei maar een weekje spanje te doendan is Angeliek nog een beetje mobiel
Dat hele eind rijden om "even" een week in Spanje te verblijven?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hele eind rijden om "even" een week in Spanje te verblijven?![]()
Hoe hard rij je dan? 200 km/uur?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef -Struikrover- het volgende:Je rijd `s ochtends weg en aan het eind van de middag ben je er
Er rijden hele busvlotenDan rij ik liever zelf
maar kan je niet beter gaan vliegen als het nog kanquote:
Ik merk dat we hele andere ideeën over vakantie hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:39 schreef -Struikrover- het volgende:
600 euro per week voor 6 personen
[afbeelding]
[afbeelding]
10min van het strand, 10min van centrum. Incl BBQ
voor een week relaxen met een paar vrienden lijkt me dat fantastischquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik merk dat we hele andere ideeën over vakantie hebben.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe hard rij je dan? 200 km/uur?
Naar Zuid-Frankrijk doe ik al iets van 13 uur over.
Daar heb ik denk ik te weinig rust in mijn kont voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef kepler het volgende:
voor een week relaxen met een paar vrienden lijkt me dat fantastisch
zeker als je een kind hebt
Niet te duur idd.. benzine niet meegerekend dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:39 schreef -Struikrover- het volgende:
600 euro per week voor 6 personen
[afbeelding]
[afbeelding]
10min van het strand, 10min van centrum. Incl BBQ
+ Peages.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef Bastard het volgende:
Niet te duur idd.. benzine niet meegerekend dan.
Ben 1 keer naar Lloret gereden in 11,45 uur. En toen was ik nog verkeerd gereden ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe hard rij je dan? 200 km/uur?
Naar Zuid-Frankrijk doe ik al iets van 13 uur over.
Naar Lloret oooooooooooooooooook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben 1 keer naar Lloret gereden in 11,45 uur. En toen was ik nog verkeerd gereden ook
Bij Brussel zeker?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben 1 keer naar Lloret gereden in 11,45 uur. En toen was ik nog verkeerd gereden ook
Iedereen rijd toch over Antwerpenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bij Brussel zeker?
Tenminste daar zitten wij altijd fout
jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedereen rijd toch over Antwerpen
Nee. Via Luxemburg.quote:
Leve TomTom...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bij Brussel zeker?
Tenminste daar zitten wij altijd fout
Ik wil die controller, maar ik moet even mijn financien afwachten tot mn verjaardag 11 maart... Als je m eerder kwijt kan is het ook wel okay, maar ik zou het waarderen als je m apart zou houden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[TK] Psychonauts (PS2 NTSC) en Dragon Quest VIII controller
Uiteraard hou ik hem voor je apart Gijs. Maar dan moet je wel zeker weten dat je hem overneemt. Dan wil ik hem je ook de 11e wel alvast geven (scheelt weer portokosten).quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil die controller, maar ik moet even mijn financien afwachten tot mn verjaardag 11 maart... Als je m eerder kwijt kan is het ook wel okay, maar ik zou het waarderen als je m apart zou houden.
Cool ding hoor.quote:
Kan ik nog niet begrijpenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cool ding hoor.Maar het is echt iets voor een echte fan.
Mij herinnert het me alleen maar hoe ik het spel niet trok.
![]()
Oké, je hoort dan voor de 11e of ik m definitief neem. Deal?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uiteraard hou ik hem voor je apart Gijs. Maar dan moet je wel zeker weten dat je hem overneemt. Dan wil ik hem je ook de 11e wel alvast geven (scheelt weer portokosten).
Nee, je zegt nu dat je hem definitief neemt, je krijgt hem de 11e en je betaald me later maar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oké, je hoort dan voor de 11e of ik m definitief neem. Deal?
Neemt die hem straks voor niks meequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oké, je hoort dan voor de 11e of ik m definitief neem. Deal?
Senioriteit +8quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, je zegt nu dat je hem definitief neemt, je krijgt hem de 11e en je betaald me later maar.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, je zegt nu dat je hem definitief neemt, je krijgt hem de 11e en je betaald me later maar.![]()
Hey, ik zou je ook rente kunnen laten betalen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een keiharde onderhandelaar ben ik ook trouwens
Ze heeft gelukkig nog steeds geen klachtenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef Quinny het volgende:
Ziet er cool uit hoor Struik Alleen dat hele eind met een dikke buik inelkaar zittend in de auto, lijkt mij niet zo cool. Tenzij je een doos rennies mee neemt
Euh ... ik weet het .. ik weet het,.. niks zeggen....quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Antwerpen -> Brussel -> Luxemburg
Nee maar in mei is haar buik wel wat groter hoor Gijsquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze heeft gelukkig nog steeds geen klachten
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee maar in mei is haar buik wel wat groter hoor Gijs
witquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net een stuk muur geverfd, heb nu 2 van de 3 vlakken af. Rood en blauw, hoef alleen het middelste vlak nog. Drie kraaien welke kleur dat wordt
quote:
Tot 7 maanden kun je toch nog enigzins wel weg?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee maar in mei is haar buik wel wat groter hoor Gijs
sommige niet hoor, die kunnen het dan net hebben om een half uur in de auto te zitten als dat al gaat. Ik zou een goede annuleringsverzekering nemen als ik jouw wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tot 7 maanden kun je toch nog enigzins wel weg?
Wat is er mis met het verven van de Nederlandse vlag op je muur? Zijn we nu echt al zover dat zulke dingen als racistisch worden aangezien?quote:
Nee hoor, was gewoon een vraagquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er mis met het verven van de Nederlandse vlag op je muur? Zijn we nu echt al zover dat zulke dingen als racistisch worden aangezien?
Dat was het helemaal niet. Stink Britquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee hoor, was gewoon een vraag
Doe toch eens rustig mannekequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was het helemaal niet. Stink Brit![]()
PAAAROESTquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was het helemaal niet. Stink Brit![]()
Sorry, dat was mn racistische deelquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Doe toch eens rustig manneke
Niet meer doen he, volgende keer sla ik je op je bekquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry, dat was mn racistische deel
Gijs, ik vouw je dubbel met 2 vingers in mn neus, de andere kant op kijkend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Niet meer doen he, volgende keer sla ik je op je bek
*PETS*quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik vouw je dubbel met 2 vingers in mn neus, de andere kant op kijkend.![]()
Rood-wit-blauwquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er mis met het verven van de Nederlandse vlag op je muur? Zijn we nu echt al zover dat zulke dingen als racistisch worden aangezien?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rood-wit-blauw
[afbeelding]
Michiel de Ruyter...die Gijs heeft nog Engelse kont geschopt
Yow dude. Check je icon gek.quote:
Korps.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rood-wit-blauw
[afbeelding]
Michiel de Ruyter...die Gijs heeft nog Engelse kont geschopt
Jij hebt mijn msn toch ? staat de link inquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
Olga (Away)
Doe es niet zo moeilijk en post die link gewoon muts.
Link anonieme aso !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:02 schreef Nuongirl het volgende:
Ik heb mijn weblog weer eens nieuw leven in geblazen, nu maar kijken hoe lang ik t volhou
Kom naar bed schat dan zal ik je eens even lekker pijpen !quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Link anonieme aso !!
En jij hebt mijn vraag ontweken of je nog naar de meet komt....
Muts![]()
Wheohaoahahahahaahquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kom naar bed schat dan zal ik je eens even lekker pijpen !
NSB-erquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yow dude. Check je icon gek.
kom maar gijs.... kom maarquote:
Maagzuur dippen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:18 schreef mr_Brown het volgende:
kom maar gijs.... kom maar![]()
..... huigje tik
![]()
eigen dunk +8quote:
EN JIJ MOET AL HELEMAAAAAAAAAAAL JE BEK HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Je durft wel he, zo anoniem op een internet forumquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
EN JIJ MOET AL HELEMAAAAAAAAAAAL JE BEK HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!
met je kut smiley's![]()
![]()
Wil je z`n nummer en adres?quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je durft wel he, zo anoniem op een internet forum
moet ie ff langs de Ikea zeker?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wil je z`n nummer en adres?
gijs.... ik hoop dat je naar de meet komt pikquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je durft wel he, zo anoniem op een internet forum
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
moet ie ff langs de Ikea zeker?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8800
Neuh, sms ik het wel ffquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
moet ie ff langs de Ikea zeker?
Ik ben Nintendo's bitchquote:
jij en die andere puppet jaquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
quote:
deze puppet dusquote:
Gijs...serieus...ik geniet van de PS2, Xbox en Gamecube.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:28 schreef Bastard het volgende:
Compacte versie van de DS ookDing is nu al zo groot als je hand
Bij gebrek aan beter is het je vergeven.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...serieus...ik geniet van de PS2, Xbox en Gamecube.
Maar de DS is echt mijn favoriete console van 2005. En dat zal in 2006 wel zo blijven. Die games
quote:Hamas claimt absolute meerderheid in parlement
De militante Palestijnse beweging Hamas claimt dat ze een absolute meerderheid in het 132 leden tellende parlement heeft gewonnen. Dat heeft Hamas-kopstuk Ismail Haniyah donderdag gezegd. Volgens Haniyah heeft Hamas in de parlementsverkiezingen van woensdag zeker zeventig zetels in de wacht gesleept. Hij liet zich niet uit over het aantal stemmen dat tot dusver is geteld.
Het zal mij eerlijk gezegd een worst zijn zeg.. tis er al tientallen jaren oorlog.. wie er ook aan de macht komt.. het zal mij een worst wezen.quote:
quote:Uit de telegraaf
Inbreker weinig koelbloedig
APELDOORN, donderdag
Grote angst voor bloed heeft een 26-jarige inbreker uit Apeldoorn de kop gekost.
De man sloeg in de nacht van dinsdag op woensdag in zijn woonplaats het keukenraam van een woning kapot. Terwijl hij naar binnen klom, haalde hij zijn hand open aan het scherpe glas. Eenmaal binnen raakte de inbreker zo van slag van het hevige bloeden, dat hij in paniek een ambulance belde.
Het ambulancepersoneel en de politie konden niet door het gat in het keukenraam naar binnen en moesten tot groot ongenoegen van de gewonde inbreker wachten tot een opgetrommeld familielid van de bewoners met een sleutel arriveerde.
De politie nam de inbreker na behandeling in het ziekenhuis mee naar het bureau. Volgens een woordvoerder was de man zo onder de indruk van zijn verwondingen, dat hij tijdens het verhoor „zo mak als een lammetje” was. (ANP)
Snelle sluiterstijd !quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/10121
Coole foto's
hahahahaha... wat een loserquote:
Niet weer een nieuwequote:Op donderdag 26 januari 2006 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet weer een nieuweVan het pad hoor.... het enige waarom ik Nintendo nog niet uitkaffer is omdat ik de nieuwe Zelda zo cool vind
quote:There goes another 150 bucks of my money. I can't stop buying the same shit from Nintendo over and over and over again.
Boeien, Apple doet het ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Niet weer een nieuweVan het pad hoor.... het enige waarom ik Nintendo nog niet uitkaffer is omdat ik de nieuwe Zelda zo cool vind
Ik begin Nintendo een beetje te haten door dit soort actiesquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ja hij kan klagen maar hij doet het zelf..... !quote:
Gijs,. 4 maanden geleden was de old boy of hoe die ook heet ook geil.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boeien, Apple doet het ook.En deze is echt geil.
![]()
Het zijn niet mijn woorden, maar wel op mij van toepassing.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hij kan klagen maar hij doet het zelf..... !
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,. 4 maanden geleden was de old boy of hoe die ook heet ook geil.
Dat is best domquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden, maar wel op mij van toepassing.Wat ze ook uitbrengen, ik koop het.
Niet alles.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zijn niet mijn woorden, maar wel op mij van toepassing.Wat ze ook uitbrengen, ik koop het.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet alles.
Maar ze weten wel altijd de goede knopjes te raken.GBA SP, GB Micro. DS was toentertijd meer voor mijn kuiken. Maar wat een prachtconsolehandheld
is dat geworden zeg!
Ga je die nieuwe ook halen dan gijs??quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet alles.
Maar ze weten wel altijd de goede knopjes te raken.GBA SP, GB Micro. DS was toentertijd meer voor mijn kuiken. Maar wat een prachtconsole is dat geworden zeg!
Ja. Er zitten flinke krassen op het onderste scherm dus zo langzamerhand is hij toch aan vervanging toe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
Ga je die nieuwe ook halen dan gijs??
Voor iemand die de oude spellen lief heeft, gaat hij toch behoorlijk mee met iedere nieuwe trend die er maar word bedacht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,. 4 maanden geleden was de old boy of hoe die ook heet ook geil.
Zonde van het geld hoor..... hou best van nieuwe dingen maar Nintendo gebruikt de simpele ziel om geld te verdienen.... van het pad.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor iemand die de oude spellen lief heeft, gaat hij toch behoorlijk mee met iedere nieuwe trend die er maar word bedacht.
Wat een geldklopperij dat nintendo en mac.. vandaag nieuwe gadget, morgen oude troep, maar insert nieuwe gadget
Precies..echt geldklopperij... de GBA heb ik een jaar gehad.. toen kwam de GBA SP, die had ik net en toen kwamen die fuckers al weer met de DS.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:00 schreef Bastard het volgende:
Wat een geldklopperij dat nintendo en mac.. vandaag nieuwe gadget, morgen oude troep, maar insert nieuwe gadget
Voor Nuon zodat ze het zietquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Link anonieme aso !!
En jij hebt mijn vraag ontweken of je nog naar de meet komt....
Muts![]()
Jij en Noot genieten van dat ding hequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Er zitten flinke krassen op het onderste scherm dus zo langzamerhand is hij toch aan vervanging toe.Niet omdat hij zo fragiel is, maar door het vele gamen.
Met 4 schermenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Het zal dan vast de "GBA micro Advanced SP old mode new torrent" model worden
Jaaaaaquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Met 4 schermenen geen backlight... die komt later
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Met 4 schermenen geen backlight... die komt later
Ja maar je HEBT hem al... dat is het hem nu juistquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lach maar, maar zoveel plezier als ik met dat ding heb![]()
Nou, ik koop niet blind alles. Met de GBA heb ik gewacht tot de SP verscheen. Die heb ik toen verkocht om de DS te financieren. GB Micro is gewoon leuk voor erbij, omdat het de eerste "echte"handheld is en omdat GBA games niet relax spelen op de DS.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:05 schreef silver-surfer het volgende:
Precies..echt geldklopperij... de GBA heb ik een jaar gehad.. toen kwam de GBA SP, die had ik net en toen kwamen die fuckers al weer met de DS.
Ja daaaaag...
Op de DS game ik echt heel veel. Meer dan op de consoles. Dus wat dat betreft is die ugrade voor mij zeker de moeite waard. En de reden dat ik deze “gadgets” koop is juist omdat ik van oude games hou! Dit zijn de enige consoles waar je nog echt mooie 2D games op kunt spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:07 schreef silver-surfer het volgende:
Jij en Noot genieten van dat ding he
Je hoeft het niet uit te leggen... Ik begrijp jequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, ik koop niet blind alles. Met de GBA heb ik gewacht tot de SP verscheen. Die heb ik toen verkocht om de DS te financieren. GB Micro is gewoon leuk voor erbij, omdat het de eerste "echte"handheld is en omdat GBA games niet relax spelen op de DS.Met mijn Powerbook en iPod heb ik ook gewacht tot ze ver doorontwikkeld waren. En de komende jaren worden die echt niet vervangen.
[..]
Op de DS game ik echt heel veel. Meer dan op de consoles. Dus wat dat betreft is die ugrade voor mij zeker de moeite waard. En de reden dat ik deze “gadgets” koop is juist omdat ik van oude games hou! Dit zijn de enige consoles waar je nog echt mooie 2D games op kunt spelen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hoeft het niet uit te leggen... Ik begrijp je
Ik vind het prima, als je maar gamed Gijsquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
Op de DS game ik echt heel veel. Meer dan op de consoles. Dus wat dat betreft is die ugrade voor mij zeker de moeite waard. En de reden dat ik deze “gadgets” koop is juist omdat ik van oude games hou! Dit zijn de enige consoles waar je nog echt mooie 2D games op kunt spelen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:00 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe......Wat kan deze (nieuwe) DS dan nu weer?
Het lijkt wel een Applequote:Op donderdag 26 januari 2006 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...serieus...ik geniet van de PS2, Xbox en Gamecube.
Maar de DS is echt mijn favoriete console van 2005. En dat zal in 2006 wel zo blijven. Die games
Of een banaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Het lijkt wel een Apple
[afbeelding]
quote:
quote:
DQVIII controllers.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef Chocobo het volgende:![]()
Vind het heerlijk dat je ervan geniet.... je koopt een hoop zeg... Dreamcast, nieuwe DS,...![]()
Geen 360quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Vind het heerlijk dat je ervan geniet.... je koopt een hoop zeg... Dreamcast, nieuwe DS,...![]()
Nee je moet doen wat je cool vind Gijs !!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach ik ben over 4 uur klaar
Preciesquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee je moet doen wat je cool vind Gijs !!
Dat gamed toch niet lekker Gijsquote:
Precies hetzelfde inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:57 schreef Chocobo het volgende:
Zelf haal ik ook maar 4 a 5 titels voor 360 dit jaar.... MOOOET de PS3 hebben trouwens![]()
Heb met de 360 soms het gevoel alsof het een soort Dreamcast gaat worden... een cult console zeg maar! Alsof het heel groot is maar toch ook weer niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies360 gaat nog wel een aantal jaartjes mee ook natuurlijk
Ja 3 jaar.. dan komt de 720 waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies360 gaat nog wel een aantal jaartjes mee ook natuurlijk
dat heb ik juist met de revolutionquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb met de 360 soms het gevoel alsof het een soort Dreamcast gaat worden... een cult console zeg maar! Alsof het heel groot is maar toch ook weer niet.
Heb je hetzelfde.... ook 4 a 5 titels?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies hetzelfde inderdaad
Maar las ik nou dat je BF niet ging halen Gijs
ik hoef vandaag maar vier uurtjes en morgen nog driequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach ik ben over 4 uur klaar
Die interesseerd me niet echt Gijs..........quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heb ik juist met de revolution
hahahaha...quote:
Ah ik hype je nog wel om tegen die tijdquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je hetzelfde.... ook 4 a 5 titels?
Nee denk het niet Gijs..... er komen teveel andere games uit. Denk dat ik BF dan misschien 2 weken zou spelen. Oblivion komt dan uit (eind maart) en ook een PS2 musthave voor me. Zonde van het geld Gijs die 2 weken plezier. Je kent me,... ga ik liever voor een grote epische SP game ala Oblivion.
lijkt me best een grappig ding die revolution, maar meer ook niet. Maar misschien dat er echt fantastische games op gaan verschijnen, en plus het feit dat tie niet heel duur gaat worden kan me misschien nog wel overhalen. Daarbij komt ook nog eens dat mijn kamer te klein is om met zo'n controller te gaan zwaaienquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die interesseerd me niet echt Gijs..........Ben een beetje klaar met Nintendo... misschien als ze nu eens wat heftige games gaan releasen op dat ding ok,.... maar ze komen alleen maar met verhalen, verhalen en nog eens verhalen.
Revolutie ookPleease....
Het blijft EA idd en echt veel tijd voor games heb ik ook niet. Maar wie weet... zeg nooit nooit, maar voorlopig heb ik zoiets van nee. Wat wordt jouw eerstvolgende aankoop dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah ik hype je nog wel om tegen die tijd
Nee, ik weet het niet.. zoals ik al zei, als de servers niet goed zijn is het jammer maar helaas hoor.. komt in maart nog wel meer lekkers.
En wat je zegt.. kan me goed voorstellen dat je voor een spel als Oblivion even alles opzij schuift en lekker een paar maanden gaat genieten.
Herkeeeeenbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:05 schreef Bastard het volgende:
he-le-maaaal geen zin in.. maar ja je moet wel he
Die zou ik alleen halen als er een MEGA mario/zelda game op uit komt.. anders niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:00 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heb ik juist met de revolution
Nee Gijs....geloof je niet. Eerst zien dan geloven is nu mijn motto met Nintendo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revolutie wordt helemaaaaaaaaaaaaaal een klaar. Geloof me.
mario en zelda interesseert me helemaaaaaaaal niksquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die zou ik alleen halen als er een MEGA mario/zelda game op uit komt.. anders niet.
Ik vraag me af of ik die controller ga trekken..
Dat is het bestaansrecht van Nintendo Gijsquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:07 schreef kepler het volgende:
[..]
mario en zelda interesseert me helemaaaaaaaal niks
Ik kom ook niet voor jou, zoon van satan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Herkeeeeenbaar+10 Ik heb dat met Surfer.
Ok. Wacht maar af dan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs....geloof je niet. Eerst zien dan geloven is nu mijn motto met Nintendo.
Nou ok... RE5 ook... maar die is al weg bij Nintendo tochquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:07 schreef kepler het volgende:
[..]
mario en zelda interesseert me helemaaaaaaaal niks
alleen mario 1 en 3 heb ik veel gespeeld en mario kart op de n64... verder zijn het totaal niet mijn gamesquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is het bestaansrecht van Nintendo Gijs
die komt ook op de 360quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou ok... RE5 ook... maar die is al weg bij Nintendo toch
Ws BF inderdaad.. maar ik twijfelquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het blijft EA idd en echt veel tijd voor games heb ik ook niet. Maar wie weet... zeg nooit nooit, maar voorlopig heb ik zoiets van nee. Wat wordt jouw eerstvolgende aankoop dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |