quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:44 schreef marcel1985 het volgende:
Welke smoezen of leugentjes om best wil heb jij wel is gebruikt om niet op je donder te krigjen van je baas, of leraar op school?
Ik zal zelf is beginnen met een leuke:
Anderhalve week geleden ben k een dag niet naar school geweest, maar wist dat ik daarvoor flink op mijn donder zou krijgen van mijn opleidingscoordinator.. Had niet echt een goeie smoes verzonnen, maar wat wil nou die avond. Ligt mijn buurvrouw met haar nieuwe auto door de gladheid op de kop in de sloot.. Ik heel leuk foto's gemaakt met mijn telefoon en de volgende dag op school begon de onheil: Jongeman, waarom was je er gister niet?? Je had een belangrijke workshop! Ja sorry meneer, k had me verslapen.. de hele nacht bij mijn moeder geweest die lag op de kop met de auto in de sloot.. Wilt u de foto's zien?? T was zo ellendig.. Een grote ravage en iedereen geschrokken..
Reactie was heel meelevend![]()
Jullie ook een grappig verhaal?? Laat ons eens lachen!
En zat tie lekker warm?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:57 schreef hertogjan15 het volgende:
[..]
![]()
Na enkele uurtjes (wat wil je ook met zoveel tussenuren?) te hebben gespijbeld en ik me moest verantwoorden had ik maar gezegd dat ik bij mijn oma een groene trui aan het breien was geweest.
En gezegd dat ik um de dag derop wel even zou meenemen.
En toen mocht ik gaan![]()
Dat probeerde ik vandaag ook om kwart over 10 terwijl ik 8 uur moest beginnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef dikkedorus het volgende:
Als je te laat komt altijd flink hijgend het lokaal binnen lopen zodat het lijkt alsof je echt je best had gedaan om nog een beetje op tijd te komen.
Dan kunnen ze altijd nog zeggen, had je eerder van huis moeten gaan.. maar t zal de pijn wel verzachten jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef dikkedorus het volgende:
Werkte vroeger prima als je net 5 minuutjes te laat kwam en je wilde geen gezeur...
En verkracht door een gestapo agent cker... Kan ik nu vrijstelling krijgen van maatschappijleer? Ik weet inmiddels hoe de wereld in elkaar steektquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben ontvoerd en vastgehouden op Cuba.
Straf valt wel mee, maar als je zoals ik geen wekker hoort smorgensquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Smoesjes verzinnen omdat je te laat bent is zoooo middelbare schoolik zeg gewoon: ja ik was te laat vertrokken ofzo. Goh je krijgt ook echt straf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |