abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34441299
Welke smoezen of leugentjes om best wil heb jij wel is gebruikt om niet op je donder te krigjen van je baas, of leraar op school?

Ik zal zelf is beginnen met een leuke:
Anderhalve week geleden ben k een dag niet naar school geweest, maar wist dat ik daarvoor flink op mijn donder zou krijgen van mijn opleidingscoordinator.. Had niet echt een goeie smoes verzonnen, maar wat wil nou die avond. Ligt mijn buurvrouw met haar nieuwe auto door de gladheid op de kop in de sloot.. Ik heel leuk foto's gemaakt met mijn telefoon en de volgende dag op school begon de onheil: Jongeman, waarom was je er gister niet?? Je had een belangrijke workshop! Ja sorry meneer, k had me verslapen.. de hele nacht bij mijn moeder geweest die lag op de kop met de auto in de sloot.. Wilt u de foto's zien?? T was zo ellendig.. Een grote ravage en iedereen geschrokken..

Reactie was heel meelevend

Jullie ook een grappig verhaal?? Laat ons eens lachen!
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:48:09 #2
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_34441406
is=eens
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_34441724
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:44 schreef marcel1985 het volgende:
Welke smoezen of leugentjes om best wil heb jij wel is gebruikt om niet op je donder te krigjen van je baas, of leraar op school?

Ik zal zelf is beginnen met een leuke:
Anderhalve week geleden ben k een dag niet naar school geweest, maar wist dat ik daarvoor flink op mijn donder zou krijgen van mijn opleidingscoordinator.. Had niet echt een goeie smoes verzonnen, maar wat wil nou die avond. Ligt mijn buurvrouw met haar nieuwe auto door de gladheid op de kop in de sloot.. Ik heel leuk foto's gemaakt met mijn telefoon en de volgende dag op school begon de onheil: Jongeman, waarom was je er gister niet?? Je had een belangrijke workshop! Ja sorry meneer, k had me verslapen.. de hele nacht bij mijn moeder geweest die lag op de kop met de auto in de sloot.. Wilt u de foto's zien?? T was zo ellendig.. Een grote ravage en iedereen geschrokken..

Reactie was heel meelevend

Jullie ook een grappig verhaal?? Laat ons eens lachen!

Na enkele uurtjes (wat wil je ook met zoveel tussenuren?) te hebben gespijbeld en ik me moest verantwoorden had ik maar gezegd dat ik bij mijn oma een groene trui aan het breien was geweest.
En gezegd dat ik um de dag derop wel even zou meenemen.
En toen mocht ik gaan
pi_34441885
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:57 schreef hertogjan15 het volgende:

[..]

Na enkele uurtjes (wat wil je ook met zoveel tussenuren?) te hebben gespijbeld en ik me moest verantwoorden had ik maar gezegd dat ik bij mijn oma een groene trui aan het breien was geweest.
En gezegd dat ik um de dag derop wel even zou meenemen.
En toen mocht ik gaan
En zat tie lekker warm?
pi_34441888
Ja meneer, ik moest poepen!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_34442062
De hond had de kat van de buren opgegeten, en mijn grote enge buurman sloot me op in de schuur.. Pas na 3 uur liet hij me vrij.. ben daarna als een speer naar school gefietst.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:18:47 #7
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_34442396
Als je te laat komt altijd flink hijgend het lokaal binnen lopen zodat het lijkt alsof je echt je best had gedaan om nog een beetje op tijd te komen.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_34442534
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef dikkedorus het volgende:
Als je te laat komt altijd flink hijgend het lokaal binnen lopen zodat het lijkt alsof je echt je best had gedaan om nog een beetje op tijd te komen.
Dat probeerde ik vandaag ook om kwart over 10 terwijl ik 8 uur moest beginnen
Kwam helaas niet echt geloofwaardig over
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:55:36 #9
85129 dikkedorus
pi_34443593
Werkte vroeger prima als je net 5 minuutjes te laat kwam en je wilde geen gezeur...
pi_34444472
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef dikkedorus het volgende:
Werkte vroeger prima als je net 5 minuutjes te laat kwam en je wilde geen gezeur...
Dan kunnen ze altijd nog zeggen, had je eerder van huis moeten gaan.. maar t zal de pijn wel verzachten ja
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:36:34 #11
85129 dikkedorus
pi_34444991
Je moet dan altijd nog even een soort mini-smoesje bijvoegen, iets als: de brug stond open....
Werkt altijd.
pi_34445056
Nog meer mensen met leuke ervaringen?

Aangehouden? Hond dood?
Varkens uitgebroken?

pi_34445539
Ik ben ontvoerd en vastgehouden op Cuba.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_34445851
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben ontvoerd en vastgehouden op Cuba.
En verkracht door een gestapo agent cker... Kan ik nu vrijstelling krijgen van maatschappijleer? Ik weet inmiddels hoe de wereld in elkaar steekt
pi_34461666
Wel allemaal eerlijke mensen hier op fok, had wel een lanke lijst met smoezen verwacht...
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:11:37 #16
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34482668
Smoesjes verzinnen omdat je te laat bent is zoooo middelbare school ik zeg gewoon: ja ik was te laat vertrokken ofzo. Goh je krijgt ook echt straf
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34518257
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Smoesjes verzinnen omdat je te laat bent is zoooo middelbare school ik zeg gewoon: ja ik was te laat vertrokken ofzo. Goh je krijgt ook echt straf
Straf valt wel mee, maar als je zoals ik geen wekker hoort smorgens zelfs niet al gaan er 3 af plus de wekker op me pc met een surround set, dan zul je af en toe toch is een smoes meoten verzinnen om niet te vaak op je donder te krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')