en trieste pubers die er al hun zuurverdiende centen aan uitgeven. Want MTV zegt dat ze geweldig zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:40 schreef Baleog het volgende:
toffe producer, toffe artiest, toffe eigen pata's merk
ik ben verdulleme al een paar jaar geen puber meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
en trieste pubers die er al hun zuurverdiende centen aan uitgeven. Want MTV zegt dat ze geweldig zijn.
Hij heeft geen eigen merk hoor. Alleen in samenwerking met ontwerpern NGO een paar schoenen ontworpen voor reekbok en nu draagt hij steeds de schoenen van het merk bathing ape en dat merk is weer van ontwerper NGO.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:40 schreef Baleog het volgende:
toffe producer, toffe artiest, toffe eigen pata's merk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hij heeft geen eigen merk hoor. Alleen in samenwerking met ontwerpern NGO een paar schoenen ontworpen voor reekbok en nu draagt hij steeds de schoenen van het merk bathing ape en dat merk is weer van ontwerper NGO.
mm ik dacht van wel.. ice cones heetten ze toch? of heeft mijn whigger huisgenoot weer valse informatie doorgespeeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hij heeft geen eigen merk hoor. Alleen in samenwerking met ontwerpern NGO een paar schoenen ontworpen voor reekbok en nu draagt hij steeds de schoenen van het merk bathing ape en dat merk is weer van ontwerper NGO.
Zijn eerste album was zwaar vet, Bobby James etc. Wat maak jij weer een onzinnige opmerking.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:11 schreef Steve-O het volgende:
Na lapdance ging het bergafwaarts
je hebt helemaal gelijk! ik zal straks is even wijsneuzerig gaan doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef Stansfield het volgende:
http://www.pickyourshoes.com/size/reebok_ice_cream.htm
Deze zijn het. Ice creams. Zijn toch echt van het merk reebok. Kan je die whigger huisgenoot van je even verbetere. Zijn ook niet mijn schoenen trouwens hoor. Zeker niet voor dat geld.
Ik zal het anders zeggen , Na dat album vond ik er geen reet meer aan .quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:14 schreef dady het volgende:
[..]
Zijn eerste album was zwaar vet, Bobby James etc. Wat maak jij weer een onzinnige opmerking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |