Dan kijkt ie voor de zekerheid, en natuurlijk na de eerste schrikreactie, eerst even naar beneden om zeker te weten dat jij het bent.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:04 schreef Mirage het volgende:
Ik had het weer op mijn heupen..
ditmaal resulteerde het in 2 doosjes LIVE red energy kleur: red passion
Ik heb ze dus maar in mijn haar gestopt
OVer een kleine 20 minuutjes uitwassen... en dan eens kijken hoe Oversight morgenvroeg reageerd als hij een roodharige in bed vindt![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kijkt ie voor de zekerheid, en natuurlijk na de eerste schrikreactie, eerst even naar beneden om zeker te weten dat jij het bent.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:00 schreef Sight_key het volgende:
Hoe is het met Marietje!!!!!
Alles goed met haar bonkende hart?
Ik heb niets te klagenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
hoi dromenvanger! Met mij alles goed, jij ook ?
da's zeker waar! Het kan nooit kwaad om je te beseffen hoe goed we het eigenlijk hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:02 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen![]()
Lekker warm binnen, stroom, biertje. Goed gevoel. Straks film.
Er zijn mensen die het erger hebben
Dan zou ik maar eens vaart maken. Bezorgd Albert Heyn niet thuis? Maar dat zal wel duurder zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's zeker waar! Het kan nooit kwaad om je te beseffen hoe goed we het eigenlijk hebben![]()
wat wel een beetje jammer is dat ik nog een paar boodschappen moet doen en moet opschieten, de supermarkt is om 8 uur dicht.
quote:
quote:
ik vind hem wel chillquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Mirage!!! We want pictures!!!!![]()
Hoe is mijn huidige icoon trouwens? Is het een beetje wat?
me 2quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:21 schreef Sight_key het volgende:
Chillen![]()
[afbeelding]
![]()
I wanna get high![]()
en waar haal jij al deze waarheid vandaan? volgens mij valt het best wel meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:04 schreef Sight_key het volgende:
Beatrix wilt ook high worden zei ze net aan de telefoon
Nee, dat mens rookt ook vaker wiet. Dat is een feit. Die ligt altijd stoned voor de tv te garen.
Willem Alexander is een alcholist. En maxima een oversexte puber
Het zijn gewoon mensen maar. Die ook houden van de deugden des levens.
Ik overdrijf maar watquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en waar haal jij al deze waarheid vandaan? volgens mij valt het best wel mee
je ziet er vast geweldig uitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:19 schreef Mirage het volgende:
Foto's.. ja....
mijn batterijen zijn verdwenen.... alle 8 !!
*met voet op grond tikt en Oversight in gedachten knijpt*
Maar het is gelukt als in "mijn haar heeft een ander keurtje"...
rood. Mijn haar is redelijk rood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben er blij mee !!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat zou ik waarschijnlijk ook geweest zijn als het groen was geworden.. het moest gewoon even ànders![]()
Krulletjes... daar heb ik ook wel zin in![]()
Maar ik betaal voor een permanentje zo'n 400 euro als ik het mij goed herinner.
Ik laat het morgen wel knippen ofzo![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:11 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik heb zin om een atoombom vol positieve energie te gooien. En ik wil beatrix zien break-dancen op tv
Nee, dat zou ook overbodig zijn... daar hebben we de marlboro's toch al voor ? ( je rookt marlboro geloof ik ?)quote:Een positieve atoombom dus, geen slechte kankerverwekkende dus
Lieverd...kíjk om je heen... het ́s een gekkenhuis...quote:Ik wil een groot gekkenhuis zien overal![]()
quote:En overal mensen zien die drugs nemen op natuurlijke basis
nu hopen dat Oversight dat ook vindt...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je ziet er vast geweldig uit
Een paar jaartjes terug wel.quote:
quote:Heb je zo'n gigantisch bos haar????
Maar vrouwen met rode haar zijn wel...oehhhh oehhhh...... sexy jah
En misschien zorgen die rode haren voor extra pit tijdens de bevalling. Dan zeg je..."Poehhh ejjj" En zegt de baby.."Floep ahhhhh" .
En dan is het 1,2,3....daar komt ie dannnnnnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |