Beetgumermolenquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:14 schreef Kriebbel het volgende:
wtf waar zit jij in lwd? Hier waar ik zit is het alles behalve glad
Met schade en letsel blijft het net zo leuk hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 07:56 schreef Devilnl het volgende:
voor de genen die nu de weg op moeten is het oppassen geblazen.
heb nu al 4fietsers en 1 scooter voorbij zien glijden op de klinkers..
Just a warning!
(wel lache om tezien zolang er geen schade/letsel is)
nou toen ik een fietser aanzag komen. en er in tegen gestelde richting een auto aankwam. keek ik toch ff weg (zag het allemaal vanuit het raam hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met schade en letsel blijft het net zo leuk hoorJe ziet het toch niet dat ze het hebben (als je tenminste stug doorrijd en niet bij elke gevallen fietser stopt
. Wat niet weet wat niet deert
![]()
PICS! VIDEOS!quote:heb nu al 4fietsers en 1 scooter voorbij zien glijden op de klinkers..
Ach je kunt ertegen of je kunt het nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:37 schreef Devilnl het volgende:
[..]
nou toen ik een fietser aanzag komen. en er in tegen gestelde richting een auto aankwam. keek ik toch ff weg (zag het allemaal vanuit het raam hier)
niet echt prettig om tezien wat er gebeurt als iemand onder een auto komt.
(fietsers-auto's zitten hier allemaal op de rijbaan... 30km zone.. waar niemand iets om geeft)
Hier in Leiden dito.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:06 schreef n00cL30n het volgende:
Haarlemmermeer alleen maar nat.. geen ijzel.
idd moest er rond half 8 langs fietsen.zag onderweg 3 val partijen en rond het tunneltje richting de industrietrein gingen 8 scholieren onderuit in de bochtquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:59 schreef classpc het volgende:
In het centrum van Drachten ook gladheid.
Ik gok dat dat nog een erfenis van vroegah is... bollende wegen zijn een stuk beter bestand tegen zware belasting van vrachtwagens e.d. Het is alleen wel lastig oversteken met ijzel: goed afzetten tegen de stoeprand en hopen dat je het midden van de straat haalt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:39 schreef michiel_merk het volgende:
vooral die mooie "bollende" wegen met rode sier klinkers waren spekglad, snap niet dat de gemeente zulke betsrating gebruikt , betonklinkers zijn een stuk veiliger bij dagen zoals vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |