quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
Archive.org is idd erg leuk om sites te bekijken zoals ze vroeger waren
Maar zo kan het ook hoor: Leuke opmerkingen bij de kassa
Ik gebruik light, daar heb ik het meest gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jawel hoor: Opties > Gebruik template: > fokforum_dark
Hehe![]()
nepperd.. (Ik vind ze beterquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:29 schreef HAL9000S het volgende:
* 2001-er
Oude lay-out trek ik niet meer btw
Ik ook niet hoor. Nadat het veranderd was wou ik maar al te graag de oude layout terug. Maar ik ben nu zo aan deze nieuwe gewend dat ik er eigenlijk niet meer zonder kan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kan niet meer terugwennendie lichte lay-out is veel kalmer IMHO.
Het is maar wat je verstaat onder 'standaard', er kan best een nieuwe layout toegevoegd worden, maar ik denk dat als je een nieuwe meteen als standaard in gaat voeren veel users toch meteen terug zullen switchen naar hun eigen 'standaard' layout waar ze aan gewend zijn. Ik zou dat wel doen namelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:38 schreef Robbiej het volgende:
Fok! heeft een nieuwe standaard layout nodig
De oude lay out neem ik dan weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is maar wat je verstaat onder 'standaard', er kan best een nieuwe layout toegevoegd worden, maar ik denk dat als je een nieuwe meteen als standaard in gaat voeren veel users toch meteen terug zullen switchen naar hun eigen 'standaard' layout waar ze aan gewend zijn. Ik zou dat wel doen namelijk.
Hahaha mijn topic wat doe jequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
Archive.org is idd erg leuk om sites te bekijken zoals ze vroeger waren
Maar zo kan het ook hoor: Leuke opmerkingen bij de kassa
Ziet er idd niet vlekkeloos uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:40 schreef JDude het volgende:
Helemaal vlekkeloos werkt het niet:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |