Bedankt voor de informatiequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan geen babys krijgen dus t zal de tosti wel zijn
Is het nu gedaan met je liefde voor haar? Zoek je soms alleen maar een fokschaap die een heleboel kleine Annie's op de wereld kan zetten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wilde het niet vragen, maar waarom kun je geen babies krijgen? (als het te persoonlijk wordt hoef je niet te antwoorden)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het nu gedaan met je liefde voor haar? Zoek je soms alleen maar een fokschaap die een heleboel kleine Annie's op de wereld kan zetten?![]()
Dat is het punt niet. Maar ik vind het nogal private informatie die je niet meteen gaat delen met een stel eikels op een forum die je pas een paar dagen denkt te kennen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef nixxx het volgende:
nou annie.. dan kan je het verschil tussen de vriendelijk geinteresseerde mensch en plato wel weer zien
nou ik vind van nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Maar ik vind het nogal private informatie die je niet meteen gaat delen met een stel eikels op een forum die je pas een paar dagen denkt te kennen.
Ik denk dat ik het al snap na bovenstaande post.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik vind van niet
ik kan geen kinderen krijgen, misschien veranderd dat misschien niet
dat is toch geen big deal
stel dat ik met een man zou eindigen ipv een vrouw nou dan krijg je ook niet vaak kinderen en dat is voor mij net zo reeel als eindigen met een man
de rede wrom die is persoonlijk
dus die hou ik nog even bij me
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al snap na bovenstaande post.
Nee, maar het wordt wel tijd om te slapen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:12 schreef liefie_ het volgende:
naja als jullie t topic maar niet laten inkakken haha
laten we niet gaan speculeren over mijn vrouwlijkheids organen hahaquote:
Daar ben je toch echt zelf mee begonnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laten we niet gaan speculeren over mijn vrouwlijkheids organen haha
danku
Waarom wil jij per se branden in de negende laag? Is het vuur daar soms het meest aangenaam?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef Anthraxx het volgende:
In welke laag van de hel branden R&Pers? Toch wel de 9de laag he?
nee hoor ik heb alleen gezegt dat ik geen kinderen kan krijgen en dat ik er verder niet op in wil gaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben je toch echt zelf mee begonnen.![]()
Je had er dan beter niet over kunnen beginnen. Maar goed, ik zal er over ophouden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor ik heb alleen gezegt dat ik geen kinderen kan krijgen en dat ik er verder niet op in wil gaan
laten we dat dan ook niet doen
Niet vertellen wat je niet wil vertellen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor ik heb alleen gezegt dat ik geen kinderen kan krijgen en dat ik er verder niet op in wil gaan
laten we dat dan ook niet doen
Geef haar een rokje cadeau omdat jullie negen maanden samen zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:17 schreef GF het volgende:
Hmm
Ze hecht blijkbaar meer waarde aan dat 9 maanden samen dan ik dachtKrijg net al een vooraf aangemaakte e-card.
Zou ik nu een rokje kunnen eisen omdat het een bijzondere dag is?
whaha het is een goed excuus om het te proberenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:17 schreef GF het volgende:
Hmm
Ze hecht blijkbaar meer waarde aan dat 9 maanden samen dan ik dachtKrijg net al een vooraf aangemaakte e-card.
wat de slimme griek zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geef haar een rokje cadeau omdat jullie negen maanden samen zijn.![]()
Kloptquote:
Dus gaan jullie dit weekend op net uit eten hequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:17 schreef GF het volgende:
Hmm
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom wil jij per se branden in de negende laag? Is het vuur daar soms het meest aangenaam?
Burger King?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus gaan jullie dit weekend op net uit eten he![]()
ow moet je je dan op splitsen tussen je zonden? of gewoon een kiezen? of word je dan weer in die laag en dan weer in de andere gestopt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
Niet echt. Dante stelde ooit met wat gedichten de hel voor als een uit 9 lagen bestaande creatie.
In laag 1 bevinden zich degene die het geloof niet accepteren.
In laag 2 de mensen die hun leven vooral hebben laten leiden door lust.
In laag 3 komen de vraatzuchtige mensen terecht.
In laag 4 de gierige mensen die nog nooit hun bezittingen hebben gedeeld met andere.
In laag 5 mensen die op wraak uit zijn. Vanaf laag 6 en lager komen de andere zondes.
Laag 6 en lager is eigenlijk de stad Dis omringd door de rivier Styx (ook een band trouwens.
In laag 6 komen de zondigen die wel geloven, maar het geloof ook in twijfel trekken.
In laag 7 kom je terecht als je heel gewelddadig bent geweest.
In laag 8 komen de mensen die kwaad hebben gedaan.
In laag 9 komen de verraders van andere mensen (of God).
Waarom weet ik dit eigenlijk
Ik dacht dat de zwaarste zonde telde. Maar het verhaal spreekt daar verder niet overquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow moet je je dan op splitsen tussen je zonden? of gewoon een kiezen? of word je dan weer in die laag en dan weer in de andere gestopt?
T is jouw feestje hequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:24 schreef GF het volgende:
[..]
Anders moet ik ook net.
Dan voel ik me niet ok
Op m'n fiets?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:25 schreef liefie_ het volgende:
of je zegt we gaan op net en ik kom je ophalen en dan rij je naar de burger king :p
Dat is de hemelquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:27 schreef nixxx het volgende:
ooooh doe mij laag 2lust
.. lekker eeuwig samen met Mokster
wrom niet?quote:
Ik zou het ook erg graag willen.quote:Those overcome by lust will be trapped in a violent storm, never to touch each other again.
Weet je hoe fuckin ver dat fietsen isquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wrom niet?
een rokje fietst niet zo dus zet je dr gewoon achterop
Oh.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:30 schreef Anthraxx het volgende:
Juist.
[..]
Ik zou het ook erg graag willen.
nou de plaatselijke friettent danquote:
eeeeehm... laat dan maar...quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:30 schreef Anthraxx het volgende:
Juist.
[..]
Ik zou het ook erg graag willen.
De hemelquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik haat jullie allemaal!!!!!
welke laag zit ik nu?
haha nee gelukkig nietquote:
Dat je gaat neuken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:38 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn CD is bijna afgelopen....
weten jullie wat dat betekent?
is dat een voorwaarde dan?quote:
Dat je van die luie reet komt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, en ze zit hier ook nog eens ver vandaan. Wat is je punt?
Dan ben ik maar geen echte schipperquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is dat een voorwaarde dan?
een echte schipper bevaart ook de rode zee
Ik ook. Ik heb toch vakantiequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zet nog even een nieuwe cd op.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit in Schiedam hoor, maar in dit gat kom je niet verder dan de deur als je rond deze tijd weggaat.quote:
Prutsband en niet zo hyperactief als The Mars Volta.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:44 schreef GF het volgende:
SOAD.
(jat een) fietsquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie zit in Schiedam hoor, maar in dit gat kom je niet verder dan de deur als je rond deze tijd weggaat.
Ga je rukkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prutsband en niet zo hyperactief als The Mars Volta.
vandaag gekocht bij Plato?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb The Smiths op staan, maar dat is niet hyperactief. Wel mooi
Zonde van die treinquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kop een intercity weg. Ik hoef morgen toch niet te reizen.
Was je al.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:49 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij begin ik al irritant te worden hier.
quote:
tikje terug!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:07 schreef liefie_ het volgende:
ik ben er nog een tikje
jacuzzi!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:12 schreef Anthraxx het volgende:
En haar jaloers te maken dat ik dit weekend in een bungalow met jacuzzi zit met wat Fok!kers
nee Twisted!!!!quote:
jepquote:
Daarom vond ik je reactie ook wat enthousiast overkomenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep
spannend is zoiezo wel leuk toch?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit Twisted_Fok te vervelen op MSN.
quote:
twistje!!!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:18 schreef Twisted_fok het volgende:
zo boring die annie, ik ga maar slapen
Er is een bed te weinig dus heb je de keus tussen de bank of naast mijquote:
hoezo leuk verdient toch enthousiast?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarom vond ik je reactie ook wat enthousiast overkomen
neequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
die moet ik nog eens toevoegen.. is dat [volledige naam]@gmail?
Oh, dan moet ik toch enthousiaster over mezelf gaan doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoezo leuk verdient toch enthousiast?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nee
als je bewijst dat je tof genoeg bent voor mijn elite-lijst, dan voeg ik jou wel toe binnenkort een keer ofzo [14.gif]
Ja, jij wilt me nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:18 schreef Twisted_fok het volgende:
zo boring die annie, ik ga maar slapen
que?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:24 schreef liefie_ het volgende:
afgelopen
De serie die ze aan het volgen was, Medium, wel oplettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
que?
afgelopen met twist zeker..nou.. ik ga lekker slapen...
en als je me niet toevoegt twistje, dan gooi ik cola over je heen op mellie's verjaardag.. wanneer dat ook mag wezen
whooooeeeiquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:36 schreef Roa het volgende:
[..]
De serie die ze aan het volgen was, Medium, wel opletten
Well, trusten iedereen.
Waar is jouw onderschrift van..?quote:
Je nimmer aflatende positivisme doet me goed zo op de vroege ochtend!quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je nimmer aflatende positivisme doet me goed zo op de vroege ochtend!
Emigreer naar een Scandinavisch land!quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik voel me zo lekker
dit weer is geweldig. ik slaap beter, ben echt wakker als ik op t werk aankom en lijk wel meer energie te hebben, heerlijk gewoon
eerlijk vind ik dat niet eens zo'n stom ietsquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Emigreer naar een Scandinavisch land!
Ik word ook zelden betrapt op het doen van stomme uitspraken hoor...quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerlijk vind ik dat niet eens zo'n stom iets
kom mijn leven lang al in Denemarken, Zweden enzo
een enorm mooie plek om te leven...
ooit, misschien
Ik lees er nog niks over op d'r website!quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:30 schreef Mokster het volgende:
Goodmorning!
Ik had weer een briljante wake-up call vannacht rond een uurtje of vier:
"Chicaaaaaa!!! Ik heb het gedaan!!"
"En?"
"Het was fa-bu-lous!!! Ik denk niet dat ik ooit nog terugkan naar één man tegelijk..."
"Wow... Ik ben nu klaarwakker... En vet jaloers!!!"
"Briljant dit! Ze zijn nog niet weg of ik ga jou bellen..."
"Whehehe..."
"Nou, slaap ze verder!"
Uiteraard ging het slapen daarna echter niet zo heel erg geweldig meer...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:30 schreef Mokster het volgende:
Goodmorning!
Ik had weer een briljante wake-up call vannacht rond een uurtje of vier:
"Chicaaaaaa!!! Ik heb het gedaan!!"
"En?"
"Het was fa-bu-lous!!! Ik denk niet dat ik ooit nog terugkan naar één man tegelijk..."
"Wow... Ik ben nu klaarwakker... En vet jaloers!!!"
"Briljant dit! Ze zijn nog niet weg of ik ga jou bellen..."
"Whehehe..."
"Nou, slaap ze verder!"
Uiteraard ging het slapen daarna echter niet zo heel erg geweldig meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |