Prima !quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:14 schreef SuperWeber het volgende:
Zegguh BB, ik krijg SM niet te pakken... Maar dat boeit niet... Ik neem de laatste trein morgen... OK??
Sorry ik had een afscheids borrel op mn werk ... !quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
BB, doe eens online zijn met MSN!
Geregeld dan maar hèquote:
Hoi Nouk!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Ha Maris ook geregt, hoe tof. Was gezellig, tot snel BB, erg veel plezier
Aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef Maris. het volgende:
hoi!
Gewoon nieuwe bestellen en op laten sturen [14.gif]quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
ochtent
hmm als je aan het inpakken bent en je komt erachter dat op je verzekeringspasje staat expiry date 16-4-2006 is nooit grappig![]()
idd maar ik weet niet precies hoe het zit... het is een verzekering via de universiteitquote:Op maandag 6 februari 2006 12:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe bestellen en op laten sturen [14.gif]
kus je jezelfquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:49 schreef Zwansen het volgende:
Zwans, log eens uit ofzo.
iddquote:Op maandag 6 februari 2006 13:49 schreef Nouk het volgende:
Hier ben ik al!
quote:
Ga je weg dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben best wel zenuwwappig ... alle spullen zijn gepakt .. nog 1 nachtje slapen
12:30quote:Op maandag 6 februari 2006 14:06 schreef Nouk het volgende:
Logisch dat je zenuwachtig bentSpannend heur. Iedereen mee naar schiphol? Vlieg je midden in de nacht of wel een schappelijke tijd?
OV goed dat je het zegt die moet ik hier achterlaten .. ik lever hem in in ruil voor 79 eypoquote:Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, OV en paspoort liggen in Amstedam
Inlveren? Krijg je het geld er dan bij?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
OV goed dat je het zegt die moet ik hier achterlaten .. ik lever hem in in ruil voor 79 eypo
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inlveren? Krijg je het geld er dan bij?
Dat is anders niet zo.
dat doen ze expressquote:Op maandag 6 februari 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
Oh, dat scheelt toch weer iets. Zo, beetle gaat weg en opeens begint iedereen weer te posten hier.
Ik weet niet, maar heel vreemd, er staat ineens een kotssmiley in je zinquote:Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, OV en paspoort liggen in Amstedam
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar heel vreemd, er staat ineens een kotssmiley in je zin. Gelukkig kan je nog editten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar heel vreemd, er staat ineens een kotssmiley in je zin. Gelukkig kan je nog editten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |