Klopt jaquote:
echt mooi sjonnie gepakt, kees snel de bosjes in.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Klopt jaMijn favoriete aflevering samen met 'Egotrip' en 'Doodziek'. Die kan ik niet vaak genoeg zien, echt hilarisch
Ik heb nu de complete dvd-box dus ben niet meer alleen aangewezen op RTL 5![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kees tegen haar instructeur: 'Maar moet u dan niet rijden?'
Instructeur: 'whehehe...ik kan niet eens rijden...'
![]()
![]()
![]()
hahaha, of Hennie tegen die instructeur: "Maar moet jij niet van die pedalen hebben dan?"quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kees tegen haar instructeur: 'Maar moet u dan niet rijden?'
Instructeur: 'whehehe...ik kan niet eens rijden...'
![]()
![]()
![]()
Ik kon hem ook niet laten liggen bij het V&D prijzencircus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:24 schreef Vogel87 het volgende:
Ik heb nu de complete dvd-box dus ben niet meer alleen aangewezen op RTL 5![]()
idd, ik vind die er nu is echt zo geweldig spelenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef kevin85 het volgende:
Flodder blijft briljant
die Kees is ook veel beter dan de Kees in flodder 1 en 2!
De 10 losse delen kosten 7,99 euro per stuk. De complete serie kost bij V&D slechts 23 euro. (makkelijke keuze dusquote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe duur is nu 1 seizoen dvd dan ?
wow tot hoelang nog ?quote:Op maandag 2 april 2007 01:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De 10 losse delen kosten 7,99 euro per stuk. De complete serie kost bij V&D slechts 23 euro. (makkelijke keuze dus)
BTW: De complete serie All Stars + de film kost ook slechts 23 euro.
Tering man ik heb toen die 10 DvD;s gekocht voor 17,99 per stuk... Gelukkig dat ik geen DVD's meer koop, die dingen worden toch met de maand goedkoper..quote:Op maandag 2 april 2007 08:13 schreef Sweetbeach het volgende:
ik heb gister de DVD-box bij bol.com besteld voor 41 (incl. verzenden), bij V&D dus maar 23 eurojmmr, had ik die van All-stars er ook bijgekomen
![]()
heb jij 180 euro voor die box betaaldquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Tering man ik heb toen die 10 DvD;s gekocht voor 17,99 per stuk... Gelukkig dat ik geen DVD's meer koop, die dingen worden toch met de maand goedkoper..
Nee. met dat luik in de woonkamerquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef satecl het volgende:
Haha dat is toch met die tante en die race op de dijk..?
Geweldig hoe 'sjonnie' die agenten de deur uitwerktquote:Op woensdag 4 april 2007 12:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee. met dat luik in de woonkamer![]()
Is dat de einge echte Kareltjequote:
Jah ik had ze al heel snel(Die-hard fanquote:Op woensdag 4 april 2007 12:07 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
heb jij 180 euro voor die box betaald![]()
Ik vind het wel jammer dat ik elke aflevering (van die DVDbox) al 4x heb gezien ofzo (op TV enzo)verlang onderhand wel weer naar nieuwe afleveringen, al blijven die oude geniaal
Kees (man)![]()
![]()
Dat is denk ik een van me lieveling stukjes van alle afleveringenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geweldig hoe 'sjonnie' die agenten de deur uitwerkt![]()
Owja, dat virusquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef satecl het volgende:
haha goeie spoiler. Als dat zo is dan moet dat wel die aflevering wezen dat hij naar een stam gaat in Afrika ofzo met dat anola-virus..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:16 schreef jorienvdherik het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flodder leuke pagina.
echt zo zonde dat Coen van Vrijberghe de Coningh zo jong is overleden
quote:In 2004 werd de fictie werkelijkheid toen de bewoners van de dure Sittardse wijk te maken kregen met... een plan van de gemeente om personen in een "aangepast wonen-situatie" in hun wijk te huisvesten!
Een harde stilstand?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef Crespo09 het volgende:
Jammer dat ze moesten stoppen toen Coen van Vrijeberghe de Connigh (sjonney) en hard stilstand kreeg op de set
Wist je dat die Kareltje een Canadees wasquote:
Neequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:48 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
Wist je dat die Kareltje een Canadees was
Sinds 23/02/2002quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:44 schreef MrSleep het volgende:
Meest gedraaide film op de Nederlandse televisie?
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:23 schreef Canisfire het volgende:
Flodder de serie was kutter dan kut.
De rol van zowel Kees als Sjonnie werd veel te overdone.
In de films waren het nog toffe gasten in een rare situatie.
Vooral Kees veranderde compleet in een mongool in de serie.
iddquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef kevin85 het volgende:
De Kees die hem als laatste speelde was juist 10 x beter
Zo fantastisch onnozel
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:55 schreef Socios het volgende:
Over een paar minuten Flodder 3 op SBS 6.
Een van de meeste relaxte Flodders, niet zo extreem als Flodder 1, maar gewoon het typische Flodder-sfeertje uit de series aanhoudendquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:55 schreef Socios het volgende:
Over een paar minuten Flodder 3 op SBS 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |